Gå til innhold

Bør menn vaksineres med østrogen?


WubWub

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, WubWub said:

Samfunnets strukturer er ikke forandret på en dag. Med tanke på dine kvinnefiendtlige kommentarer så tenker jeg bare ; at du gidder. Hvem tror du at du lurer med dine kvinnehatende utsagn, godt ispedd mange smileys? Du er en mann som ikke liker damer  :tronderbart:

Seriøst jeg skjønner ikke hva poenget er..??

Anonymkode: 9dae4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Harleqin said:

Men hvis det er sånn at kvinner har så mye høyere IQ enn menn og bedre til å kalkulere, hvorfor sitter vi likevel og godtar lavere lønn og lavere stillinger? Vi burde da vel ha kalkulert oss til toppen på no time :fnise:   Sittet som presidenter og statsoverhoder, og rett å slett rula verden :nori:

Jeg tror det finnes kvinner som bevisst ligger seg oppover i systemet, men jeg har aldri hørt om en mann som har sloss seg til topp-posisjoner :sarkasme:

HÆ????

Anonymkode: 9dae4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WubWub skrev:

Samfunnets strukturer er ikke forandret på en dag. Med tanke på dine kvinnefiendtlige kommentarer så tenker jeg bare ; at du gidder. Hvem tror du at du lurer med dine kvinnehatende utsagn, godt ispedd mange smileys? Du er en mann som ikke liker damer  :tronderbart:

Hvilke kvinnehatende utsagn??

Forøvrig, da må du være en dame som ikke liker menn :kari:Ser du hvor dumt det blir? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Harleqin said:

Hvilke kvinnehatende utsagn??

Forøvrig, da må du være en dame som ikke liker menn :kari:Ser du hvor dumt det blir? 

HÆ??

Anonymkode: 9dae4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det mange som burde sette seg bedre inn i fysiologi og endokrinologi. Maken til overforenklede dritthypoteser skal man lete lenge etter.

Har det slått noen av dere at en slik endring av hormonbalansen også vil ha andre negative og farlige effekter på subjektets helse? Dessuten vil det ikke ha den tilsiktede virkning.

Dette må være den mest lavpannede debatten her på lenge.

Anonymkode: 355bd...1de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Her er det mange som burde sette seg bedre inn i fysiologi og endokrinologi. Maken til overforenklede dritthypoteser skal man lete lenge etter.

Har det slått noen av dere at en slik endring av hormonbalansen også vil ha andre negative og farlige effekter på subjektets helse? Dessuten vil det ikke ha den tilsiktede virkning.

Dette må være den mest lavpannede debatten her på lenge.

Anonymkode: 355bd...1de

eh ja,,,

Anonymkode: 9dae4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

wskjønner inngenting jeg..

Anonymkode: 9dae4...7cd

*klappe deg på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret på dette er helt enkelt nei. Menn har aldri vært så lite maskuline som nå. Spermantallet går bare nedover. Menn får ikke lov til å være menn/gutter får ikke lov til å være gutter. Gutteatferd, som stort sett er litt mer bråkete enn jenters, er ikke akseptert noe sted. De blir hysjet på, kjeftet på og forklart at sånn de er ikke er akseptabelt.

Dessuten ønsker ikke kvinner feminine menn. 

Anonymkode: ad99d...076

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og toxic masculinity er ikke et stort problem. Hvorfor mener du det er det?

Jeg spurte deg i en annen tråd om du kunne definere det, men har ikke fått en definisjon enda.

Anonymkode: ad99d...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og toxic masculinity er ikke et stort problem. Hvorfor mener du det er det?

Jeg spurte deg i en annen tråd om du kunne definere det, men har ikke fått en definisjon enda.

Anonymkode: ad99d...076

selve definisjonen på toxic masculinity er tanken om at vold er greit og tøft, kvinnediskriminerende tanker er greit, å være ugrei mot kvinner er greit.

jeg husker dette godt fra den gang jeg var tenåring, jeg hadde en guttegjeng som jeg hang sammen med og vet du hva som stod i hodet deres? de elsket å dra på byen og fester for å utøve vold, de pratet om kvinner som om de var stykke kjøtt. gutta pratet bare om å slå ned folk og og knulle fitter. for meg så fremsto de som primitive amøber.

når jeg ble 20 konkluderte jeg med at vold og kvinnediskriminering ikke var noe for meg så jeg kuttet kontaktet med alle disse voldelige gutta og jeg fant meg heller noe mer siviliserte venninder. 

og disse jentene pratet aldri om vold eller diskriminering av andre. 

derfor tenker jeg at vi menn bør bli mer kvinnelige da kvinner er mer siviliserte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutter er svin. 

jeg husker godt den gangen en gutt la igjen en kommentar på min bestevennindes facebook profil hvor det stod "ser ut som du har anorexia". 

jeg dro rett på døren hans og jeg konfronterte han, han begynte gråte, så tok vi med han oss til hans foreldre og vi viste de det stygge han hadde skrevet på internet om min vennine. 

toxic masculinity rammet han hardt og jeg håper han lærte at man skal respektere kvinner etter dette

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og hu jenta ble uvenner etter den episoden da hun tenkte at min reaksjon var litt "overkill", men vi ble venner igjen etter noen måneder

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt og forherligelse av lovbrudd.

Tråden flyttes til Skråblikk og generaliseringer.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det mange som burde sette seg bedre inn i fysiologi og endokrinologi. Maken til overforenklede dritthypoteser skal man lete lenge etter.

Har det slått noen av dere at en slik endring av hormonbalansen også vil ha andre negative og farlige effekter på subjektets helse? Dessuten vil det ikke ha den tilsiktede virkning.

Dette må være den mest lavpannede debatten her på lenge.

Anonymkode: 355bd...1de

Det er WubWub som av en eller annen grunn innbiller seg at han er uvanlig intelligent og framsynt, selv om innholdet og forsåvidt også språket tydelig viser at han er det stikk motsatte. Bare å ignorere.

Anonymkode: c4c21...f81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, WubWub skrev:

selve definisjonen på toxic masculinity er tanken om at vold er greit og tøft, kvinnediskriminerende tanker er greit, å være ugrei mot kvinner er greit.

Og dette er ikke et stort problem. Det gjelder et fåtall av menn. Og faktisk når du tenker på norske menn er tallet forsvinnende lite. At vi får mange av den typen menn her til landet burde heller løses på andre måter enn å injisere alle menn med østrogen. Feks så kan vi jo stenge grensene. 

Giftig maskulinitet er et ikke-eksisterende problem blant norske menn.

Anonymkode: ad99d...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og dette er ikke et stort problem. Det gjelder et fåtall av menn. Og faktisk når du tenker på norske menn, er tallet forsvinnende lite. At vi får mange av den typen menn her til landet, burde heller løses på andre måter enn å injisere alle menn med østrogen. Feks så kan vi jo stenge grensene. 

Giftig maskulinitet er et ikke-eksisterende problem blant norske menn.

Anonymkode: ad99d...076

Bullshit! Norske menn er like brutale og kvinnefiendtlige som menn fra andre nasjonaliteter, brutaliteten ytrer seg bare litt annerledes. Giftig maskulinitet gjelder garantert flertallet også av norske menn, og god kvinnehelse forutsetter at det gjøres noe drastisk med menns misbruk og mishandling av kvinner. Om kastrering av alle menn er nødvendig for et trygt samfunn for alle kvinner, må mennene finne seg i dette.

Anonymkode: b7b19...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er WubWub som av en eller annen grunn innbiller seg at han er uvanlig intelligent og framsynt, selv om innholdet og forsåvidt også språket tydelig viser at han er det stikk motsatte. Bare å ignorere.

Anonymkode: c4c21...f81

typisk manneprat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...