Gå til innhold

Bør menn vaksineres med østrogen?


WubWub

Anbefalte innlegg

Har dere lagt merke til at på filmer når kvinner skal framstilles som tøffe så fjerner de alle kvinnelige egenrskaper og gir dem mannlige.

 

Filmer sier faktisk rett ut til kvinner, for å være tøffe må dere være som menn.

 

 

Anonymkode: 9845f...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.3.2018 den 15.23, WubWub skrev:

etter min mening så kan ikke menn oppføre seg. menn står for 99% av de innsatte.

menn bør så absolutt få østrogen og de bør lære seg til å sitte og tisse

:murvegg: 

Anonymkode: a0848...ee3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS. Med andre ord det egentlig du er ute etter er å utrydde menneskeheten? Man kan ikke vaksineres med østrogen, en vaksine er f.eks et inert virus som gjør at kroppen danner antistoffer som dreper levende virus. Ja med østrogen så blir menn mindre aggressive. Men faktisk er det slik at kvinner også har testosteron. Og menn har allerede østrogen.  Men skal østrogenet dominere og fungere i en mannskropp så må det også gis testosteronblokkere, og dette må tilføres daglig( i pilleform) eller ukentlig av en lege (injeksjoner) - og hva betyr det? Hos menn betyder det transisjon, altså blir ikke bare menn mindre aggressive, de vil utvikle en kvinnelig kropp(inkludert bryster) - altså de blir transkvinner! Og ikke minst 100% sterile - testiklene vil ikke lengre produsere sædceller. Og siden de har en kropp og et følelsesliv som er kvinnelig så vil de utvikle genital dysfori, og vil dermed ha vaginoplastikk. Og da vil menneskeheten bestå av kvinner(stakkars heteroseksuelle kvinner som aldri får pikk) og sterile transkvinner, og ingen barn vil lengre bli født og menneskeheten dør ut. De andre dyrene på jorden vil sikker bli veldig glade for at menneskeheten forsvinner. Spørsmålet mitt er da, har du utdannelse utover barnehage? Ved kjemisk kastrering så benyttes ikke østrogen(selv sexforbrytere skal få lov til å se ut som menn, selv sexlysten og evnen er kjemisk svekket). Hva med adrenalin? Skal du også sette adrenalinblokkere på menn? Da halverer du menneskeheten over natten! Så da blir det kun kvinner igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Trådstarter kommer med kontroversielle meninger, men han har vel 100% rett. Menn er enormt overrepresentert når det kommer til forbrytelser og testosteronet er deler av problemet. 

Anonymkode: 6da7b...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette er kvinnens versjon av incels altså.

Hadde det ikke vært for menn og maskulinitet hadde vi fortsatt levd i huler.

Endret av hocane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bli slutt på å framstille kvinner som en gjeng uskydlige perfekte skapninger.

Anonymkode: 9845f...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.9.2018 den 19.27, AnonymBruker skrev:

Filmer sier faktisk rett ut til kvinner, for å være tøffe må dere være som menn.

Haha ja. Og det funker ikke.

Bare se hvor mye ghostbusters remaken floppet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer undervisning i skolen hadde muligens hjulpet. Også foreldre som faktisk hadde gode holdninger og verdier. Foreldre som var gode eksempler for barna. Ser stadig barn som jeg vet med 99% sikkerhet ikke har foreldre med riktig holdning. Barn som mobber andre barn. Barn som blir med på lag med mobberen istede for å ta avstand. 

Anonymkode: 165ef...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig ide. Du sier det som om menn og kvinner ikke er kompatibel og at vi burde adskilles fullt og helt. Kanskje da menn får bo på sin side av Norge, og kvinnene kan bo på en annen side av Norge, og bare får se hverandre med besøkstid. Kvinner fikk igang likestilling, som igjen ga grobunn for at feminismen ble "oppdaget" og startet som en bevegelse. Nå er det galt å være en naturlig mann, og en prøver få mannen ned på kvinne-nivå, både fysisk og psykisk.

Handlet egentlig likestilling om likestilling mellom kvinner og menn, eller var dette bare starten på noe som er et hat mot mannens egenskaper og instinkter. Hvis kvinnekampen har et problem med at naturen skapte mannen nettopp for å være den fysisk sterke part, og til å forsvare og krige, hva blir da det neste. Jeg lurer på om kvinner eller ekstreme feminister ikke er fornøyd før alle menn har blitt påtvunget en kjønsskifteoperasjon og går med dameveske til jobb.

Når vi tar bort de naturlige instinkter til å forsvare, så ødelegger vi all motstand mot invasjon og ødelegging av vår kultur, og nasjonalistiske følelser. Jeg tror at nedbrytingen av menn, er et ledd i å få vekk motstand mot globalisering og konsekvensene av den. Likestilling og feminisme vil få store følger for den vestlige verden, noe den allerede har fått.

Hvorfor ikke vaksinere den mannlige befolkningen med østrogen i deler av verden hvor halshugging, terror, voldtekter er dagligdags. Hvorfor starte i vesten, da det er større testosteron-problemer ute å går i større deler av denne verden. Vi kan da østrogen-vaksinere gjengmedlemmer i Norge kanskje, og dem som driver å voldtar og raner ungdom og eldre. Etterhvert så vil gjengmedlemmer gå med dameveske og young bloods problemet er løst. Det er da også mange områder i verden hvor det kunne trengtes østrogen-hormon-innsprøytning, da overbefolkning er et faktum. Mye av overbefolkningen kommer fra voldtekter.

Hvis kvinner og ekstreme feminister bruker den likestilte friheten dem har fått, til å ødelegge den vestlige mannen, da vil jeg heller reversere dette og få tilbake den naturlige mannen, slik han skal være, og hindre Europa gå i dass med den feministiske forskrudde syn på makt og dominans. Å ønske mannekjønnet ondt, viser bare at kvinner da ikke er bedre. Likestillingen får da utrykket "beats the purpose".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er menn som står for omtrent alt av kriminalitet er en kjent sak Man snakker mye om "innvandrerproblemet", men alle vet at det er mennene som er problemet. 

 

Anonymkode: 6da7b...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2018 den 23.41, WubWub skrev:

Som vi alle vet er toxic masculinity et enormt samfunnsproblem - ikke bare fra et regionalt men også fra et globalt perspektiv. 

Menn med høye testosteronverdier er aggressive, misbrukende, kvinnefiendtlige og krigerske. De søker konflikt og dominering. 

For meg så fremstår dette som ekstremt primitivt - som om vi er huleboere som klubber ned naboen "bare fordi". Menn er styrt av hormoner og impulser, de er irrasjonelle og de blir lett veldig sinte. Det hormonet som styrer denne huleboer adferden er testosteron. Ifølge alle studier så leder testosteron til voldelig adferd. 

I USA er det avdekket at de mannfolka med høyest testosteron nivåer sitter i fengsel for vold og voldtekter ;

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3693622/

Så da tenker jeg i mitt stille sinn - burde vi ikke vaksinere gutter med østrogen slik at vi kan leve i et sivilisert og harmonisk samfunn? Siden når hørte du om en jentegjeng som dro på byen utelukkende for å slå ned folk?

Siden når hørte du om ei jente som skrøt av å voldta en gutt? Jeg regner med at svaret er ; ALDRI i begge tilfeller. 

Hadde jeg vært diktator ville alle menn fått en østrogen-vaksine så de kunne bli like siviliserte og rasjonelle som kvinner.

Nå har det vært i media at også kvinner voldtar. Det selv om du ikke har hørt dem skryte av det. Så hva skal vi gi dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

En må ikke glemme hvor utrolig mye bra menn gjør, for å imponere kvinner, nettopp pga testosteron. En eneste kvinne i et mannsdominert rom, kan være nok til å øke prestasjonsnivået betraktelig, takket være hormoner.

En dose østrogen til verstingene derimot, høres ikke så dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...