Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre


Kvalm

Anbefalte innlegg

Uansett om han er utro eller ikke viset han ikke noen respekt og hensyn når han vet at du er bekymret. Han trenger ikke sitte ved siden av denne dama eller hente henne eller sitte på parkeringplassen hennes uansett hva. 

 

Anonymkode: 23716...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp- han innrømmet sexen med engang men nektet på kontakten, om du mener sist han var utro? Om det var sist jeg tok opp nåværende situasjon så jo da har han nektet helt til nå på fredag da hun fortalte han at gubben hennes og jeg hadde snakket sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvalm skrev:

Jupp- han innrømmet sexen med engang men nektet på kontakten, om du mener sist han var utro? Om det var sist jeg tok opp nåværende situasjon så jo da har han nektet helt til nå på fredag da hun fortalte han at gubben hennes og jeg hadde snakket sammen..

Skjønner.  Hadde ikke lest alt når jeg skrev. Føler med deg TS. Det er helt forferdelig å bli bedratt første gangen. Det vet jeg. Fikk så vondt av deg at han gjort dette mot deg igjen. Jeg tror ikke han fortjener en tilgivelse en gang til. Men det er vanskelig for oss andre å vite. Jeg håper du har støtte rund deg eller synes jeg du bør kontakte en terapeut så du får snakket ut. Varme tanker til deg.

Anonymkode: 23716...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet du at han faktisk har gjort noe? 

I en situasjon selv hvor jeg går med konstant vondt i magen- men har ingen bevis. 

Du har jo bevis på at han har vært steder han ikke skal. Men ikke på hva han har gjort. 

 

God klem ts

Anonymkode: 9d1ca...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vet du at han faktisk har gjort noe? 

I en situasjon selv hvor jeg går med konstant vondt i magen- men har ingen bevis. 

Du har jo bevis på at han har vært steder han ikke skal. Men ikke på hva han har gjort. 

 

God klem ts

Anonymkode: 9d1ca...18c

Har fått bekreftet alt ja - han innrømte endelig nå på fredag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Kvalm skrev:

Har fått bekreftet alt ja - han innrømte endelig nå på fredag 

Unnskyld- så ikke det! Huff god klem!! 

Anonymkode: 9d1ca...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor klem til deg, TS!

Min eksmann startet sin utroskapskarriere da vårt første barn var baby, men det tok meg ti år og to-tre historier til (som jeg vet om, men jeg regner med at det må ha vært flere, vel er jeg smart og han på mange måter en dust, men jeg regner med at det er ting jeg ikke vet om) før jeg klarte å gå. Da var jeg et emosjonelt skadeskutt vrak. Jeg hadde i ti år skammet meg over at jeg ikke var bra nok, pen nok, tynn nok. Hver gang han innrømte utroskap, så var det med at det var galt av ham, men ... og så kom det noe som var feil med meg. Første gangen var det fordi han ikke taklet at jeg hadde hatt flere sexpartnere enn ham. Likevel, det var min skam, og jeg var redd for at folk skulle få vite hvor lite verdt jeg var, så jeg bar det alene i årevis. Jeg visste rent intellektuelt at det var hans skam, men rent emosjonelt sank det ikke inn.

Det som skjedde etter at jeg gikk, var at jeg klarte å frigjøre meg fra skammen. Han var ikke utro fordi det var noe galt med meg. Han var utro fordi han hadde så lav selvtillit og et massivt behov for bekreftelse. I tillegg følte han seg underlegen sammenlignet med meg fordi han opplevde meg som mer vellykket enn ham selv på de fleste områder.

I dag er jeg gift på nytt, med en mann som har klart å bidra til at jeg føler meg trygg i ekteskapet. Det tok meg lang tid å tro på at han faktisk ville ha meg på ordentlig, men han var så rolig og trygg at jeg faktisk klarte å lande. Det er snart ti år siden vi ble sammen, og selv om vi har hatt våre utfordringer, så er det den store kjærligheten, og jeg grøsser ved tanken på hvordan jeg ville hatt det i dag hvis jeg ikke hadde satt foten ned og gått.

Det du opplever nå er det noe av det vondeste man kan oppleve. Man føler seg så verdiløs, så ribbet for enhver selvbestemmelsesrett i eget liv, så umyndiggjort fordi man ikke vet hva som er løgn og hva som er sant og kan ta egne avgjørelser basert på sannheten om hva som har skjedd.

Jeg håper du kommer fram til en avgjørelse du kan leve med, og at du har noen å snakke med. Jeg bar det alene for lenge, og det gjorde større skade enn det hadde trengt.

 

Anonymkode: 454a6...4d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...