Gå til innhold

Når jeg er forelsket, føler jeg at den personen er ond! Og jeg straffer meg selv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er et nok et naivt kvinnfolk som forelsler meg. Jeg blir forelsket sjelden, men det holder en stund når jeg først er det. Jeg er lykkelig i starten, men etter hvert bare masse analysering, nysgjerrighet på hva han gjør, hvor mange han har ligget med, om han liker noen (andre), om flere liker han, ja...du vet.

saken nå er at jeg tenker at jeg alltid er den som vil bli den bortvalgte. At han har en favoritt et sted, men som det ikke passet å bli sammen med (fra hennes side). Som han er villig til å vente på, så skal han ha meg i mens...men dumpe meg så fort hun gir lyd fra seg.

flere som har det sånn?

Anonymkode: 50477...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg er et nok et naivt kvinnfolk som forelsler meg. Jeg blir forelsket sjelden, men det holder en stund når jeg først er det. Jeg er lykkelig i starten, men etter hvert bare masse analysering, nysgjerrighet på hva han gjør, hvor mange han har ligget med, om han liker noen (andre), om flere liker han, ja...du vet.

saken nå er at jeg tenker at jeg alltid er den som vil bli den bortvalgte. At han har en favoritt et sted, men som det ikke passet å bli sammen med (fra hennes side). Som han er villig til å vente på, så skal han ha meg i mens...men dumpe meg så fort hun gir lyd fra seg.

flere som har det sånn?

Anonymkode: 50477...18c

Du er nok ikke klar for et forhold. Alle må få lov til å ha en fortid. Du trenger å jobbe med sjalusien din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er ikke den eneste. Jeg tror det kalles for usikkerhet, samtidig som en slags selv sabotasje. Jeg vet ikke helt, men ut fra det jeg har selv opplved, er man sammen men en som verdsetter ikke deg eller en egoistisk person som spiller med følelsene dine, da kan slike følelser oppstår.

Anonymkode: 4c6cd...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du er ikke den eneste. Jeg tror det kalles for usikkerhet, samtidig som en slags selv sabotasje. Jeg vet ikke helt, men ut fra det jeg har selv opplved, er man sammen men en som verdsetter ikke deg eller en egoistisk person som spiller med følelsene dine, da kan slike følelser oppstår.

Anonymkode: 4c6cd...249

Men hvordan vet du om noen lekte med følelsene dine dersom du aldri hav dem sjansen til å såre deg? Jeg er derimot redd jeg har såret en annen, og denne er i ferd med å gå videre pga dette. Men jeg vil ikke kaste mitt problem på han, så det er kanskje best..

Anonymkode: 50477...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...