Gå til innhold

Heimebane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker denne serien veldig godt, men syns dagens episode er den dårligste til nå. Det ble veldig urealistisk og altfor far out. Lurer på hva manusforfatterne har tenkt på her egentlig...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Pusle said:

Liker denne serien veldig godt, men syns dagens episode er den dårligste til nå. Det ble veldig urealistisk og altfor far out. Lurer på hva manusforfatterne har tenkt på her egentlig...

Den var overraskende, ja, men det er litt av det jeg liker med serien også, at hver episode er så ulik. Så nesten ut som det skulle ende med skrekkfilm i ødemarken. Når det er sagt så har jeg vært med fotballaget på steder som er nesten sånn. Nevner ikke navn. 😛 

Anonymkode: 2a741...78a

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, Pusle skrev:

Helt enig. Håper ikke det fortsetter slik. 

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, Pusle skrev:

Jeg likte denne episoden. Synes faktisk den var den beste til nå i denne sesongen.  :ball:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett hele sesong 1 og nå begynt på sesong 2. Jeg synes også det var veldig rart å høre hu skulle snakke trønderdialekt. Men etter noen episoder brydde jeg meg ikke mer om det og serien vokste på meg. Jeg er heller imponert av dama. 

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, millabs skrev:

Jeg har sett hele sesong 1 og nå begynt på sesong 2. Jeg synes også det var veldig rart å høre hu skulle snakke trønderdialekt. Men etter noen episoder brydde jeg meg ikke mer om det og serien vokste på meg. Jeg er heller imponert av dama. 

«Trønderdialekta» til Ane er forferdelig. Har dog hørt at trønder er noe av det vanskeligste å få til for en som ikke har det som «morsmål» 😅

Ellers er hun en fin skuespiller!

Skrevet
16 timer siden, Pusle skrev:

Enig.. hvorfor ringe ikke feks Helena til politiet, da de ble «kidnappet» av de supporterne! Kjente jeg ble mektig provosert over behandlingen de fikk på det stedet, så episoden klarte jo å skape engasjement! Syns de to første episodene i ses 2 har vært så kjedelige! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, nurse07 said:

Enig.. hvorfor ringe ikke feks Helena til politiet, da de ble «kidnappet» av de supporterne! Kjente jeg ble mektig provosert over behandlingen de fikk på det stedet, så episoden klarte jo å skape engasjement! Syns de to første episodene i ses 2 har vært så kjedelige! 

Lensmann i Nærelven er kjøpt og betalt. ;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var det hun som spilte Solrun i Hotell Cæsar som var resepsjonist i siste episode.

Anonymkode: ecc02...a09

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 4.3.2019 den 8.52, Helgeline skrev:

«Trønderdialekta» til Ane er forferdelig. Har dog hørt at trønder er noe av det vanskeligste å få til for en som ikke har det som «morsmål» 😅

Ellers er hun en fin skuespiller!

Jeg er trønder, og jeg synes hun klarer seg veldig bra.

Anonymkode: 63b6a...599

• Liker 9
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det hun som spilte Solrun i Hotell Cæsar som var resepsjonist i siste episode.

Navnet hennes står hvertfall på info om serien , under cast. Gro Solemdal 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Hyachint31 skrev:

Navnet hennes står hvertfall på info om serien , under cast. Gro Solemdal 😊

Så gøy! Fulgte med på Cæsar og syntes rollen hennes var så streng, så synes hun var morsom nå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 3/3/2019 at 10:08 PM, Pusle said:

Det som plager meg mest er disse "feelgood-øyeblikkene", syns de er mest urealsitiske. Nå skapte vi samhold liksom :P 

Anonymkode: 674d4...001

AnonymBruker
Skrevet

Så altså, er Camilla gravid? Og Helena saboterte nettopp overgangen til Adrian ved å få signert kontrakten med den skumle dama? Noen som tror den sponsoravtalen ender godt? 😒 Og hvor lite sosialt kompetent er egentlig Nils som setter seg på en stol inne hos Sissel Renate for å passe på henne. Hvorfor ikke utenfor døra? Og han trodde hans ridderske opptreden skulle gi ham sjans. 😄 Men gøy å ha Sissel Renate tilbake. She's on fire. 😏

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gravid?

Anonymkode: 674d4...001

AnonymBruker
Skrevet

Episoden der Austnes og Mikkelsen blir kidnappet og han får "sviræv" er bare pinlig. En fin serie, med den episode var jo helt på trynet....Nå skal jo ikke alt være så realistisk i Tv-serier, men et sted må jo grensa gå. Håper vi slipper mer av slikt.

Anonymkode: 49c0c...a72

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2019 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Så altså, er Camilla gravid? Og Helena saboterte nettopp overgangen til Adrian ved å få signert kontrakten med den skumle dama? Noen som tror den sponsoravtalen ender godt? 😒 Og hvor lite sosialt kompetent er egentlig Nils som setter seg på en stol inne hos Sissel Renate for å passe på henne. Hvorfor ikke utenfor døra? Og han trodde hans ridderske opptreden skulle gi ham sjans. 😄 Men gøy å ha Sissel Renate tilbake. She's on fire. 😏

Hvorfor trur du ho er gravid? Det så ikkje eg?

Anonymkode: 8fdec...942

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker Heimebane bare bedre og bedre.

Anonymkode: 64283...aae

AnonymBruker
Skrevet
På 11.3.2019 den 8.36, AnonymBruker skrev:

Episoden der Austnes og Mikkelsen blir kidnappet og han får "sviræv" er bare pinlig. En fin serie, med den episode var jo helt på trynet....Nå skal jo ikke alt være så realistisk i Tv-serier, men et sted må jo grensa gå. Håper vi slipper mer av slikt.

Anonymkode: 49c0c...a72

Ja den episoden var pinlig. Skikkelig pinlig.

Anonymkode: 1f1a8...2b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dagens episode var meget bra. Mye godt skuespill. Til og med Carew tror jeg 100% på.

Anonymkode: 2ff07...ae4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...