Gå til innhold

Hvorfor takler ikke kvinner et "nei"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk på "luremus" eller liknende og du vil finne plenty av tråder hvor kvinner Drar strikken veldig langt også plutselig ikke har lyst likevel. Og samtlige kvinner her inne støtter kvinnen i disse trådene og dømmer mannen nedenom og hjem hvis han på noen måte reagerer negativt på det.

Men når en kvinne utsettes for nøyaktig det samme snur dere 180 grader, og igjen er det visst mannen som nå trekker seg som er fæl, og igjen er det kvinnen som i dette tilfellet blir rabiat som er offeret av en merkelig grunn.

Anonymkode: 2a73a...9d6

Dette er bare løgn! Dokumenter påstandene dine! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Dette innlegget viser også at du ikke respekterer kvinner! 

Alle dine innlegg på forumet viser at du ikke respekterer menn!

Anonymkode: 2a73a...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle dine innlegg på forumet viser at du ikke respekterer menn!

Anonymkode: 2a73a...9d6

Nei!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bakepulver skrev:

Nei!

Jo!

Anonymkode: 2a73a...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvorfor tar du ikke bare en tur til FB-gruppa di? Der får du sikkert gehør for ideene dine.

Anonymkode: 76506...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo!

Anonymkode: 2a73a...9d6

Du får lære deg å dokumentere påstandene dine! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er totalt på jordet som vanlig. Mei det er ikke i nærheten en gang av å være noen likheter her. Noen få menn kan bli litt furtene av avvisning ja, men det er ikke i nærheten av hva slags scener som oppstår hvis en kvinne for en gangs skyld i livet sitt skulle ta initiativ også bli avvist.

Det handler nok om at kvinner er bortskjemte drittunger som er vant til å få allt opp i fanget, og i likhet mad andre bortskjemmte drittunger så begynner de å sutre og grine når de en gang ikke får hva de vil.

Til menn, prøv dette eksperimentet en gang: Flørt med en dame helst på en hjemmefest (gjerne en som er godt innenfor din liga så du er sikker på å få henne med til senga). Så går dere inn på soverommet, kler av dere og hopper i senga. Så ruller du deg sakte rundt og vender ryggen til henne og sier "jeg har ikke lyst". Også er det bare å observere henne klikke fullstendig, også bli anngrepet av hele hennes venindegjeng etterpå som klikker like mye. Ja du har gått glipp av en omgang i sengehalmen, men innsikten du nå har fått i kvinners psyke og dobbeltmoral er absolutt værdt det.

Anonymkode: 2a73a...9d6

Fy så stygt. Hvorfor gjøre noe sånt???

Anonymkode: d384b...3ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy så stygt. Hvorfor gjøre noe sånt???

Anonymkode: d384b...3ac

Hvordan er det stygt? Det er da nøyaktig hva kvinner gjør i haugevis hver eneste helg. Og som du og alle andre heier frem, og nøde den mann som blir sur for en slik oppførsel.

Anonymkode: 2a73a...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kvinner er så jævlige så får du for faen meg holde deg unna da. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det på tide at du linker til en slik tråd! Jeg kan ikke huske å ha sett noen.

Anonymkode: beb56...015

Her f.eks:

Og her har vi jo også Sphere som i denne tråden syns det er drittsekk oppførsel å lede an noen for så og trekke seg hvis man er mann, men i den tråden har snudd 180 grader og syns det er helt greit å lede an noen for så og trekke seg så lenge det er en kvinne som gjør det. Og da også er det visst mannen som er drittsekken...

Anonymkode: 2a73a...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, lovedrug said:

Hvis kvinner er så jævlige så får du for faen meg holde deg unna da. 

 

Men da har han jo ingen å klage til i det hele tatt, hva skal han da gjøre? :vetikke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ichiko skrev:

Men da har han jo ingen å klage til i det hele tatt, hva skal han da gjøre? :vetikke:

 

Han må nok snakke med seg selv,ingen menn gidder og høre på sutringa til ts.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det stygt? Det er da nøyaktig hva kvinner gjør i haugevis hver eneste helg. Og som du og alle andre heier frem, og nøde den mann som blir sur for en slik oppførsel.

Anonymkode: 2a73a...9d6

Igjen kommer du med løgner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her f.eks:

Og her har vi jo også Sphere som i denne tråden syns det er drittsekk oppførsel å lede an noen for så og trekke seg hvis man er mann, men i den tråden har snudd 180 grader og syns det er helt greit å lede an noen for så og trekke seg så lenge det er en kvinne som gjør det. Og da også er det visst mannen som er drittsekken...

Anonymkode: 2a73a...9d6

Det er jo du som ikke skjønner at kvinnen kan si nei til sex selv om de har sovet i samme seng! Har du for vane å tvinge deg på kvinner? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bakepulver skrev:

Det er jo du som ikke skjønner at kvinnen kan si nei til sex selv om de har sovet i samme seng! Har du for vane å tvinge deg på kvinner? 

Så hva er galt med eksperimentet mitt? Det må da være helt greit for meg å trekke meg når jeg vil? Har du for vane å tvinge deg på menn?

Anonymkode: 2a73a...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner poenget ang at det ikke er noe særlig å få nei plutselig uansett kjønn og fremstillingen forstår jeg, men å gjøre et sånt opplegg er ikke fint med vilje, 

Anonymkode: d384b...3ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg skjønner poenget ang at det ikke er noe særlig å få nei plutselig uansett kjønn og fremstillingen forstår jeg, men å gjøre et sånt opplegg er ikke fint med vilje, 

Anonymkode: d384b...3ac

Godt sagt - og ferdig snakka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep og kommentarer til moderering.

Igjen: kommentarer til moderering.

Mynona, mod.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er for tredje gang ryddet for brudd på samme regel og stenges. 

Mynona, mod,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...