Gå til innhold

Hvor lenge er det rimelig å håpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På at man skal treffe en å inngå i et stabilt og langvarig forhold med en man passer med, før man eventuelt kaster inn håndkledet og skaffer seg barn på egenhånd?

Er 32 år nå, og har kun truffet menn hvor kortere relasjoner har vært aktuelt fordi vi har vært for ulike, ikke ønsket de samme tingene eller kjemien og følelsene ikke har vært de rette.

Når er det rimelig å legge fra seg håpet om å treffe noen, vil jo ikke at muligheten for barn også glipper.

Anonymkode: 052ec...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva gjør du for å finne den rette? Og hvorfor kaste bort tid på menn som ikke er rett. Og har du realistiske krav, eller for høye krav. Er det noen krav du kan fire på?

Anonymkode: 97564...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva gjør du for å finne den rette? Og hvorfor kaste bort tid på menn som ikke er rett. Og har du realistiske krav, eller for høye krav. Er det noen krav du kan fire på?

Anonymkode: 97564...224

Jeg er jo på disse appene og går på date jevnlig. Føler jeg har firt på alle kraven, krever bre god kjemi.

Anonymkode: 052ec...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er jo på disse appene og går på date jevnlig. Føler jeg har firt på alle kraven, krever bre god kjemi.

Anonymkode: 052ec...eef

En vanlig oppegående mann.

Anonymkode: 052ec...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 og har gitt helt opp håpet. Hvis du vil ha barn så ville jeg tatt en test hos gynekolog for å sjekke fertiliteten din. Hvis alt er som normalt ville jeg ventet 2-3 år. 

Anonymkode: f59c6...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker desperat og er uattraktivt!

Anonymkode: 2ee03...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette virker desperat og er uattraktivt!

Anonymkode: 2ee03...986

Hva virker desperat?

Anonymkode: 052ec...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stresser ikke jeg med barn.  Men er 27. Mister selv håpet litt da noe alltid står i veien!  

Alle her inne garanterer at "en gang kommer han"...  Nei!  Det er ikke garantert! :(

Anonymkode: 585b1...feb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man en liste med krav er det feil, har man kastet listen er det også feil:rolleyes:

Anonymkode: 052ec...eef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå stresser ikke jeg med barn.  Men er 27. Mister selv håpet litt da noe alltid står i veien!  

Alle her inne garanterer at "en gang kommer han"...  Nei!  Det er ikke garantert! :(

Anonymkode: 585b1...feb

Samme jeg også tenker, så når skal man ta saken i egne hender ang. barn og det å gi slipp på håper. Det er slitsomt å stadig bli skuffet også.

Anonymkode: 052ec...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gode venninne reiste til Danmark flere ganger for kunstig befruktning når hun var 32 år.

Hun ønsket seg barn så veldig.

Etter 3 forsøk og mye penger betalt, så møtte hun en fin fyr som hun utrolig nok ble gravid med :-)

De to er i dag gift og har 2 barn.

I dag er hun sjeleglad for at hun ikke ble gravid på sine turer til Danmark.

Alle barn har det best med en mamma og pappa.

Vil anbefale deg som det står skrevet her oppe,  ta en tur til gynekolog og sjekk deg.

Da er du klar om du skulle ønske å gjøre det hele selv om noen år.

Men hadde jeg vært deg så hadde jeg ventet iallefall til jeg var 37 før jeg hadde fått hetta.

I dagens samfunn så får de fleste sitt første barn i en alder av 30 år.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Englejenta skrev:

Min gode venninne reiste til Danmark flere ganger for kunstig befruktning når hun var 32 år.

Hun ønsket seg barn så veldig.

Etter 3 forsøk og mye penger betalt, så møtte hun en fin fyr som hun utrolig nok ble gravid med :-)

De to er i dag gift og har 2 barn.

I dag er hun sjeleglad for at hun ikke ble gravid på sine turer til Danmark.

Alle barn har det best med en mamma og pappa.

Vil anbefale deg som det står skrevet her oppe,  ta en tur til gynekolog og sjekk deg.

Da er du klar om du skulle ønske å gjøre det hele selv om noen år.

Men hadde jeg vært deg så hadde jeg ventet iallefall til jeg var 37 før jeg hadde fått hetta.

I dagens samfunn så får de fleste sitt første barn i en alder av 30 år.

Lykke til :-)

Sier man at man vil ha en fertilitetssjekk? Hvordan utføres den? kan man dra til fastlegen? :)

Anonymkode: 052ec...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sier man at man vil ha en fertilitetssjekk? Hvordan utføres den? kan man dra til fastlegen? :)

Anonymkode: 052ec...eef

Ja, det går fint.

Fastlegen din vil videresende deg til gynekolog :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå stresser ikke jeg med barn.  Men er 27. Mister selv håpet litt da noe alltid står i veien!  

Alle her inne garanterer at "en gang kommer han"...  Nei!  Det er ikke garantert! :(

Anonymkode: 585b1...feb

Man har dessverre ingen garantier i livet. 

Anonymkode: f59c6...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Englejenta skrev:

Ja, det går fint.

Fastlegen din vil videresende deg til gynekolog :-)

Takk for tips og svar, da er det ikke noe vits å dra til fastlegen, men rett til gynekolog :)

Anonymkode: 052ec...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dette på nett, sjekk det ut  :-)

Fertilitetstest for kvinner

En fertilitetstest for kvinner måler det kjønnshormonet, som er en indikator for kvinners biologiske fertilitet. Er du bekymret for din egen fruktbarhet i dag eller lurer på hvor lenge du kan vente med å få barn? Som du sikkert vet, faller kvinners fruktbarhet når de runder 30 år. Det du sikkert ikke visste er at hormonet FSH (Follikelstimulerende hormon) har innflydelse på kvinners evne til å få barn. Forhøyede verdier af FSH er ofte forbundet med redusert fertilitet. Slår testen ut, er det et tegn på redusert fruktbarhet, og det anbefales at resultatet diskuteres med din lege. Med en fertilitetstest kan du teste ditt fertilitetspotensiale privat og i trygge omgivelser hjemme.

De fleste hjemme FSH fertilitetstester er svært lik graviditetstester for hjemme bruk. For enkel testing, bruk en liten kopp til å samle urin fra første vannlating av dagen. Deretter dypp test pinnen i urinprøven og legg det på et flatt underlag, mens testresultatene registrere. Avhengig av testen, kan dette ta så lenge som 30 til 45 minutter. Timingen med denne testen er svært viktig: alle FSH tester, enten utført hjemme eller med en lege-er skal være ferdig til den tredje dag i menstruasjonssyklusen. Den første dagen av blødning før kl 17:00 er ansett å være dag en. Les mer om fertilitetstest for kvinnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Englejenta skrev:

Jeg fant dette på nett, sjekk det ut  :-)

Fertilitetstest for kvinner

En fertilitetstest for kvinner måler det kjønnshormonet, som er en indikator for kvinners biologiske fertilitet. Er du bekymret for din egen fruktbarhet i dag eller lurer på hvor lenge du kan vente med å få barn? Som du sikkert vet, faller kvinners fruktbarhet når de runder 30 år. Det du sikkert ikke visste er at hormonet FSH (Follikelstimulerende hormon) har innflydelse på kvinners evne til å få barn. Forhøyede verdier af FSH er ofte forbundet med redusert fertilitet. Slår testen ut, er det et tegn på redusert fruktbarhet, og det anbefales at resultatet diskuteres med din lege. Med en fertilitetstest kan du teste ditt fertilitetspotensiale privat og i trygge omgivelser hjemme.

De fleste hjemme FSH fertilitetstester er svært lik graviditetstester for hjemme bruk. For enkel testing, bruk en liten kopp til å samle urin fra første vannlating av dagen. Deretter dypp test pinnen i urinprøven og legg det på et flatt underlag, mens testresultatene registrere. Avhengig av testen, kan dette ta så lenge som 30 til 45 minutter. Timingen med denne testen er svært viktig: alle FSH tester, enten utført hjemme eller med en lege-er skal være ferdig til den tredje dag i menstruasjonssyklusen. Den første dagen av blødning før kl 17:00 er ansett å være dag en. Les mer om fertilitetstest for kvinnen

Tusen takk! :)

Anonymkode: 052ec...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Englejenta skrev:

Jeg fant dette på nett, sjekk det ut  :-)

Fertilitetstest for kvinner

En fertilitetstest for kvinner måler det kjønnshormonet, som er en indikator for kvinners biologiske fertilitet. Er du bekymret for din egen fruktbarhet i dag eller lurer på hvor lenge du kan vente med å få barn? Som du sikkert vet, faller kvinners fruktbarhet når de runder 30 år. Det du sikkert ikke visste er at hormonet FSH (Follikelstimulerende hormon) har innflydelse på kvinners evne til å få barn. Forhøyede verdier af FSH er ofte forbundet med redusert fertilitet. Slår testen ut, er det et tegn på redusert fruktbarhet, og det anbefales at resultatet diskuteres med din lege. Med en fertilitetstest kan du teste ditt fertilitetspotensiale privat og i trygge omgivelser hjemme.

De fleste hjemme FSH fertilitetstester er svært lik graviditetstester for hjemme bruk. For enkel testing, bruk en liten kopp til å samle urin fra første vannlating av dagen. Deretter dypp test pinnen i urinprøven og legg det på et flatt underlag, mens testresultatene registrere. Avhengig av testen, kan dette ta så lenge som 30 til 45 minutter. Timingen med denne testen er svært viktig: alle FSH tester, enten utført hjemme eller med en lege-er skal være ferdig til den tredje dag i menstruasjonssyklusen. Den første dagen av blødning før kl 17:00 er ansett å være dag en. Les mer om fertilitetstest for kvinnen

Huff, litt skummelt også, vet ikke om jeg tørr, det er mer behagelig å være lykkelig uviten...enn så lenge :(

Anonymkode: 052ec...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det , det er litt skummelt.

Ønsker deg all mulig lykke til :-)

Klem til deg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man har dessverre ingen garantier i livet. 

Anonymkode: f59c6...488

Nei. Jeg vet. Derfor irriterer jeg meg litt over de som sitter her inne og skriver "du treffer noen igjen skal du se! Som både synes du er god nok og som det klaffer med. Når du minst aner det!". Ser det går igjen hele tiden..

Anonymkode: 585b1...feb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...