AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Del Skrevet 3. mars 2018 Noen som ser på Danskebåten som går på TvNorge? Noe så harry! Får helt vondt inni meg av hvor harry dette er Anonymkode: a4d6d...36f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Del Skrevet 3. mars 2018 Tenk å ha bryllupsreisen sin på danskebåten🙈 Herregud så flaut! Anonymkode: a07e8...e25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 3. mars 2018 #3 Del Skrevet 3. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenk å ha bryllupsreisen sin på danskebåten🙈 Herregud så flaut! Anonymkode: a07e8...e25 noe så Harry! Jeg har kun sett reklamen for dette programmet, tør ikke se mer tror jeg, blir så flau av sånt. Må ihvertfall ha en stooooor pute å gjemme meg bak om jeg drister meg til å se en gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. mars 2018 #4 Del Skrevet 3. mars 2018 2 minutter siden, Salka skrev: noe så Harry! Jeg har kun sett reklamen for dette programmet, tør ikke se mer tror jeg, blir så flau av sånt. Må ihvertfall ha en stooooor pute å gjemme meg bak om jeg drister meg til å se en gang. Haha ja dette er drit flaut Ser det går i repriser nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 3. mars 2018 #5 Del Skrevet 3. mars 2018 Dette skal jeg ikke se. Den gamle balja har ikke forandret seg stort siden slutten av 80 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 3. mars 2018 #6 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg klarte 5 min. - og jeg er ikke akkurat kresen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 3. mars 2018 #7 Del Skrevet 3. mars 2018 Den båten har ikke forandret seg det spøtt siden jeg var på julebord der i 1999. Etter ca en halv episode ble jeg minnet på hvorfor jeg ikke har vært fristet til å ta en ny tur på egenhånd. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 3. mars 2018 #8 Del Skrevet 3. mars 2018 (endret) Huff nei, orker ikke å se på harrytasser drite seg ut på TV 🙈 reklamen var nok for meg Endret 3. mars 2018 av Aurora** 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. mars 2018 #9 Del Skrevet 3. mars 2018 En ting er i hvert fall sikkert, jeg skal aldri sette min fot inn på den danskebåten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 3. mars 2018 #10 Del Skrevet 3. mars 2018 Harry meg her, og Harry meg der. De folka der, er sannsynligvis ti ganger mer lykkelige og tilfredse med tilværelsen, enn dere som svarer i denne tråden. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #11 Del Skrevet 3. mars 2018 18 minutter siden, puppi skrev: Harry meg her, og Harry meg der. De folka der, er sannsynligvis ti ganger mer lykkelige og tilfredse med tilværelsen, enn dere som svarer i denne tråden. Hva vet du om det egentlig? Anonymkode: 48581...ba2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 3. mars 2018 #12 Del Skrevet 3. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva vet du om det egentlig? Anonymkode: 48581...ba2 De er antageligvis på båten nå, sosiale, har det gøy, danser og gjør noe de trives med. Du sitter på Kvinneguiden på en lørdags kveld... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 3. mars 2018 #13 Del Skrevet 3. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Hva vet du om det egentlig? Anonymkode: 48581...ba2 Jeg tror generelt at folk som finner glede i å le av, og latterliggjøre andre, innerst inne ikke har det helt bra med seg selv. Beklager om jeg tar feil. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 3. mars 2018 #14 Del Skrevet 3. mars 2018 1 minutt siden, Fjompen said: De er antageligvis på båten nå, sosiale, har det gøy, danser og gjør noe de trives med. Du sitter på Kvinneguiden på en lørdags kveld... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #15 Del Skrevet 3. mars 2018 19 minutter siden, Fjompen skrev: De er antageligvis på båten nå, sosiale, har det gøy, danser og gjør noe de trives med. Du sitter på Kvinneguiden på en lørdags kveld... Javel, samme gjør du så derfor har nok disse folka det mye gøyere og er mye mer lykkelig enn du og Pippi Anonymkode: 48581...ba2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 3. mars 2018 #16 Del Skrevet 3. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel, samme gjør du så derfor har nok disse folka det mye gøyere og er mye mer lykkelig enn du og Pippi Anonymkode: 48581...ba2 Aw, forsøker du å rette slaget tilbake mot meg? Søtt. Du ser, til forskjell fra deg så har ikke jeg forsøkt å sette meg over de som antageligvis har det gøy på danskebåten nå, slik alle andre i denne tråden. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #17 Del Skrevet 3. mars 2018 31 minutter siden, Fjompen skrev: De er antageligvis på båten nå, sosiale, har det gøy, danser og gjør noe de trives med. Du sitter på Kvinneguiden på en lørdags kveld... Flott for de Jeg sitter hjemme FRIVILLIG og koser meg på en lørdagskveld jeg, og jeg vil mye heller det enn å være på danskebåten Du sitter jo på kvinneguiden selv på en lørdagskveld sååeh Tror nok ikke de som skriver i denne tråden tror de er over de som er på danskebåten altså. Tror nok de bare generelt syns det virker harry og at danskebåten er et sted for mange rare skruer og fyll. Og det er jo ikke noe galt i det. Så har de vel konkludert med at de selv ikke kunne tenkt seg å reist med danskebåten etter å ha sett programmet på tv. Anonymkode: a4d6d...36f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbowdash Skrevet 3. mars 2018 #18 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg skal snart på danskebåten og gleder meg maks :D 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 3. mars 2018 #19 Del Skrevet 3. mars 2018 8 minutter siden, Fjompen skrev: Aw, forsøker du å rette slaget tilbake mot meg? Søtt. Du ser, til forskjell fra deg så har ikke jeg forsøkt å sette meg over de som antageligvis har det gøy på danskebåten nå, slik alle andre i denne tråden. Jeg har ikke satt meg over noen. Jeg har enkelt og greit konstatert at tilsynelatende har ikke ting forandret seg siden jeg var ombord i forbindelse med et julebord i 1999 og at serien har bekreftet for meg hvorfor jeg ikke har vært fristet til å ta en ny tur. Jeg tviler ikke på at mange koser seg og har det gøy ombord, og det er jo supert for dem, men det er ikke noe for meg. Det er rett og slett ikke min greie, men det betyr ikke at jeg ser ned på de som synes det er tipp topp og kjempegøy. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #20 Del Skrevet 3. mars 2018 50 minutter siden, Fjompen skrev: Aw, forsøker du å rette slaget tilbake mot meg? Søtt. Du ser, til forskjell fra deg så har ikke jeg forsøkt å sette meg over de som antageligvis har det gøy på danskebåten nå, slik alle andre i denne tråden. Jeg har ikke en gang kommentert et ord om denne serien i tråden, så har ikke satt meg over noen. Keep up! Morsomt du må kritisere oss for å sitte på KG på en lørdags kveld, så gjør du det samme selv Anonymkode: 48581...ba2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå