Gå til innhold

Danskebåten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 6.3.2018 den 0.00, Moongirl skrev:

Trodde det var skuespill først!🙈🙈

Veldig mange originaler, ja.DJ Donald feks!!🙈 Dette ble for kleint å se på, jeg trasset meg gjennom noen episoder først da.

Tror alle de som er med har funnet sin greie og er veldig happy for det.  Noen reiser jo HVER uke og var det ikke over 500 turer på han ene? Da "bor" du der..men, hyggelig at de finner et fellesskap og det redder nok mange.

EG fikk ikke lyst til å reise med båten etter den serien, men forstår at det fenger visse folk...la de kose seg!👍 

Dj Donald?! :skratte:

Skal jeg bli DJ så skal jeg kalle meg for DJ Mikke eller DJ Ploto 🤣

Anonymkode: d3e00...1d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3.3.2018 at 10:48 PM, AnonymBruker said:

Hva vet du om det egentlig? :klo:

 

Anonymkode: 48581...ba2

Haha... Ikke så veldig vanskelig å skjønne.

Anonymkode: dd521...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha... Ikke så veldig vanskelig å skjønne.

Anonymkode: dd521...0f0

? Bare fordi vi blir flaue over folk som deiter seg ut på TV, så betyr ikke det at vi ikke har noe liv og ikke er lykkelig.. 

Anonymkode: d3e00...1d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2018 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Jeg så på reklame at han gamle topp 20 generalen, skal være med på danskebåten. 

Holder han på enda?😱 Han må jo være eldgamal nå. Jeg var så forelska i han i tenårene, for han var kjendis. Hahahah! 

Anonymkode: a07e8...e25

Han er 44-45.. ikke sååå gammel:) 

Anonymkode: 3897f...35b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er 44-45.. ikke sååå gammel:) 

Anonymkode: 3897f...35b

Er han ikke eldre?? Han har ikke skifta klesstil, ser jeg.

Anonymkode: a07e8...e25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer faktisk på om de som er med forstår hvordan de egentlig fremstilles. Neii, ska vi ta oss en øl, a? Eller ska vi røyke først? Ja, vi tar en blås, og så blir det øl etterpå. Også en tur i taxfreen. Og så tar vi oss en tur i land og kjøper oss litt øl og sigg. Nå går båten snart igjen, på tide å komme seg på dekk for en blås og en øl. Og sånn går no dagan. Jeg lurer også litt på hvordan denne serien vil påvirke sammensetningen av passasjerer fremover. Jeg har selv reist med båten, og det var nå ganske mye "normale" folk  ombord også, og fortsatt et stykke unna den harryfaktoren vi ser i denne serien. 

Anonymkode: 1d288...da8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer faktisk på om de som er med forstår hvordan de egentlig fremstilles. Neii, ska vi ta oss en øl, a? Eller ska vi røyke først? Ja, vi tar en blås, og så blir det øl etterpå. Også en tur i taxfreen. Og så tar vi oss en tur i land og kjøper oss litt øl og sigg. Nå går båten snart igjen, på tide å komme seg på dekk for en blås og en øl. Og sånn går no dagan. Jeg lurer også litt på hvordan denne serien vil påvirke sammensetningen av passasjerer fremover. Jeg har selv reist med båten, og det var nå ganske mye "normale" folk  ombord også, og fortsatt et stykke unna den harryfaktoren vi ser i denne serien. 

Anonymkode: 1d288...da8

De som er med er nøye plukka ut for å lage underholdning. De fleste som tar danske båten er "normale/oppegående" mennesker, småbarnsfamilier osv. Men såklart også noen litt små Harry folk. I denne serien har de invitert med de som skiller seg mest ut, jeg vil også tro at de har gått med på at TV teamet kan klippe og redigere opptakene så det gir best mulig underholdning. Dette er ting som ofte står i kontrakten. Jeg tror disse folkene er såpass lite selvhøytidelige og syntes det er greit å bli assosiert med å være litt rar og små Harry. Jeg tror de koser seg jeg 😊

Anonymkode: 937e8...47e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer faktisk på om de som er med forstår hvordan de egentlig fremstilles. Neii, ska vi ta oss en øl, a? Eller ska vi røyke først? Ja, vi tar en blås, og så blir det øl etterpå. Også en tur i taxfreen. Og så tar vi oss en tur i land og kjøper oss litt øl og sigg. Nå går båten snart igjen, på tide å komme seg på dekk for en blås og en øl. Og sånn går no dagan. Jeg lurer også litt på hvordan denne serien vil påvirke sammensetningen av passasjerer fremover. Jeg har selv reist med båten, og det var nå ganske mye "normale" folk  ombord også, og fortsatt et stykke unna den harryfaktoren vi ser i denne serien. 

Anonymkode: 1d288...da8

De koser seg på tur! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I need a name... Hvem er topp 20 generalen?

Anonymkode: 50bdc...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med karaoken er vel tredje TV-programmet de har klart å komme seg med på! 

Unge mødre, Montebello Camping og nå Danskebåten! Glad i PR de der.

Anonymkode: 6cb3e...b17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, den innrøkte gjengen altså... røyker som gale mens de hoster lungene opp så det virker som de er døden nær. Er det en reklame fra tobakkskaderådet om hvor ille det kan gå? 

Anonymkode: 1d288...da8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2018 den 20.41, AnonymBruker skrev:

Noen som ser på Danskebåten som går på TvNorge? Noe så harry! Får helt vondt inni meg av hvor harry dette er :fnise:

Anonymkode: a4d6d...36f

Mannen min lurte på hvorfor det nesten bare var originaler som var med. Det er vel fordi slike lettere blir husket. 

Anonymkode: 5d408...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett noe særlig til originaler på båten, men vi har alltid reist om sommeren. Originalene reiser vel mest ellers i året, for da er billettene rimeligere.

 

Anonymkode: 5d408...286

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noe særlig til originaler på båten, men vi har alltid reist om sommeren. Originalene reiser vel mest ellers i året, for da er billettene rimeligere.

 

Anonymkode: 5d408...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De med karaoken er vel tredje TV-programmet de har klart å komme seg med på! 

Unge mødre, Montebello Camping og nå Danskebåten! Glad i PR de der.

Anonymkode: 6cb3e...b17

Hvem er de? Ble nysgjerrig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er sikker på at flertallet av disse deltakerne her og camping mobtebello har et gen vi ennå ikke har oppdaget. Og basert på atferd vil Darwin sakte utradere de pga helse og sykdommer. Så mye røyk, alkohol er ikke bra.

samme type folk som kunne jobbet med løsemidler uten beskyttelse

Anonymkode: 982f1...184

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.3.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Det fins mange «harry» og litt «enkle» mennesker her i landet vet du, så både Ullared og Stena Line tjener nok på disse seriene.

Anonymkode: 22c00...38d

Du er kanskje litt «harry» og «enkel» du også, i deres øyne?

Anonymkode: 470ec...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen plass jeg kan se dette programmet gratis? Etter det som blir skrevet her inne blir jeg litt nyskjerrig på disse harry originalene:alice:

Anonymkode: bed3b...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...