Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Jennybella skrev:

Det vaskerommet går igjen ,hjelpes så lite kreativt

Absolutt alt der går på repeat. Om igjen og om igjen, de samme bildene og de samme innleggene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svart og hvitt, svart og grått..ikke så mye variasjon hverken i interiør eller klær. Like nitrist som bloggen! 

Hvorfor ikke ta noen bilder fra uteplassen som hun var sååå fornøyd med? Hagen hun sier hun har? Eller hva med noe så enkelt som å ta "inspirsjonsbildene" av klærne hun har på et annet sted enn forran utgangsdøren?!? Eller kjøpe noen annet enn hvite roser? Ikke så mye som skal til for å få LITT variasjon på den bloggen 😝

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter hun solen i en innebygd veranda med tak ja ja. Kjøpt samme bord som villa,samme puter og fiske servise. Hun gjør det visst best når hun kopierer 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ankelbukse og tjukke, høye sokker en greie? Jeg går alltid i ankelsokker eller barbeint til korte bukser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Truka skrev:

Hun har visst fått seg sommerjobb. Hva den består av forsto jeg ikke helt.

Tror hun mente at hun hadde vasket huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Truka
5 timer siden, Veslefrikk skrev:

Tror hun mente at hun hadde vasket huset.

Da har jeg en helårig «sommerjobb». 

Endret av Truka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt lavmål. Klarer ikke å skrive om en gåtur med dattera uten å kopiere. 

https://mrfylke.no/Morotur/Turar/Roparen-fraa-Alpinsenteret : 

Sitat

"Dette vakre utkikspunktet er eitt av dei mest populære turmåla i Surnadal. Roparen er sentralt plassert i sentrum av bygda, og har ein uventa flott utsikt over nedre delar av dalføret. Folk som bur på Skei og i dei mest sentrale bustadfelta, vil kunne gå til Roparen utan å først sette seg i bil."

https://gladehjem.wordpress.com/2018/07/12/spontan-jente-tur-til-roparen/ 

Sitat

"Dette vakre utkikspunktet er en av de mest populære turmåla i Surnadal. Roparen er sentralt plassert i sentrum av bygda, og har ein uventa flott utsikt over nedre deler av dalføret. Siden vi er så heldig som bor så sentralt, så har vi muligheten til å gå turen helt hjemmefra uten å sette oss i bil." 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu kopierer like mye som de evigvarende tulipanene hu legger ut støtt. Nå må hu snart finne på noe nytt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, solkrem skrev:

Nytt lavmål. Klarer ikke å skrive om en gåtur med dattera uten å kopiere. 

https://mrfylke.no/Morotur/Turar/Roparen-fraa-Alpinsenteret : 

https://gladehjem.wordpress.com/2018/07/12/spontan-jente-tur-til-roparen/ 

 

Sendte Mail til mrfylke om brudd på opphavsrett. Involverer meg tilnærmet aldri i bloggere, men det er på tide at noen som bryter så mye med opphavsretten som denne dama gjør får seg en smekk over handa og vell så det.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg morer meg litt over disse innleggene hennes med tips om sommerklær, treningstøy osv. Jeg har fulgt henne i lang tid nå og har til dags dato aldri sett antydning til at hun trener og hun har en meget begrenset og «enkel» garderobe og er ingen person jeg tror noen henter inspirasjon og tips hos når det gjelder mote og trening. Hvem prøver hun å overbevise? Seg selv kanskje. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Jeg morer meg litt over disse innleggene hennes med tips om sommerklær, treningstøy osv. Jeg har fulgt henne i lang tid nå og har til dags dato aldri sett antydning til at hun trener og hun har en meget begrenset og «enkel» garderobe og er ingen person jeg tror noen henter inspirasjon og tips hos når det gjelder mote og trening. Hvem prøver hun å overbevise? Seg selv kanskje. 

Jeg også liker disse innlegge! 😅 Poseringe foran inngangsdøra i disse freshe kule klærne. Gjerne med disse svarte møkkete joggeskoene til. 😄 Hun er jo modell også i følge henne selv...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama har gått ut på dato😂 Hun har ingenting å komme med lenger. Sånn er det når hun skifter stil, ingen å kopiere den stilen fra, dyr er den også, Slettvoll stilen. Da finner hun frem kles reklamer for å være med i gjengen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Jennybella skrev:

Dama har gått ut på dato😂 Hun har ingenting å komme med lenger. Sånn er det når hun skifter stil, ingen å kopiere den stilen fra, dyr er den også, Slettvoll stilen. Da finner hun frem kles reklamer for å være med i gjengen. 

Å hvorfor skifte til en stil som hun ikke har råd til følge? En stil som er så dyr at hun sjelden har råd til å kjøpe noe nytt, og derfor driver å fotografere det samme om igjen og om igjen. Alt er så oppbrukt av det hun har hjemme, at det nesten er helt greit med slike innlegg for å få en avveksling. Instagrambildene er jo det samme som på bloggen, og med slike dystre farger blir det bare så kjedelig. Har sluttet å se, bare skroller forbi. Instastory gidder jeg ikke sjekke engang, for det et også det samme kjedelige eller reklame for innlegg på bloggen 😝

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Jennybella skrev:

Dama har gått ut på dato😂 Hun har ingenting å komme med lenger. Sånn er det når hun skifter stil, ingen å kopiere den stilen fra, dyr er den også, Slettvoll stilen. Da finner hun frem kles reklamer for å være med i gjengen. 

Hun har aldri hatt noe å komme med. Det er vel derfor hun har kopiert andre bloggere så lenge hun har holdt på med blogging. Og når det gjelder Slettvoll-stilen så går hun for kopier der også. Spisebordet er i hvertfall ikke fra Slettvoll, det er en billigvariant, noe hun også selv har bekreftet. 

Merkelig blogg.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.7.2018 den 15.53, solkrem skrev:

Nytt lavmål. Klarer ikke å skrive om en gåtur med dattera uten å kopiere. 

https://mrfylke.no/Morotur/Turar/Roparen-fraa-Alpinsenteret : 

https://gladehjem.wordpress.com/2018/07/12/spontan-jente-tur-til-roparen/ 

 

Hahahahaha, nå lo jeg godt 😂 Er ikke bare bloggere det kvinnfolket stjeler fra. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Veslefrikk skrev:

Jeg morer meg litt over disse innleggene hennes med tips om sommerklær, treningstøy osv. Jeg har fulgt henne i lang tid nå og har til dags dato aldri sett antydning til at hun trener og hun har en meget begrenset og «enkel» garderobe og er ingen person jeg tror noen henter inspirasjon og tips hos når det gjelder mote og trening. Hvem prøver hun å overbevise? Seg selv kanskje. 

Har nok ikke noe med inspirasjon å gjøre, bloggerne tjener gode penger på affilatelenkene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kollontaj skrev:

Har nok ikke noe med inspirasjon å gjøre, bloggerne tjener gode penger på affilatelenkene. 

Har da hørt at hu ikke tjener på bloggen sin 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje derfor hun bruker affilatelenker til klær? Lett for leseren å trykke på og bloggeren kan tjene penger lenge etter når/hvis leseren foretar et kjøp. (Har ikke sjekket hva slags lenker denne bloggeren har.)

Endret av Kollontaj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...