Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

Jeg ville snudd hyllen så den tok mindre plass i bredden, den er knapt 1.5 meter høy så kan fortsatt legge ting på toppen. Fin plass å plassere vase og lysestake kanskje så de ikke er i veien. Jeg skjønner at de er plassert der for fotografering bare, men litt grønt vil pynte litt opp uansett. Jeg har selv planter på vaskerommet, riktignok i vinduet, der havner alle orkidéer som har blomstret av bl.a.

Kurver og skittentøy er ikke praktisk, jeg ville ikke lagt vått/fuktig skittentøy i disse. Kurver er noe herk å rengjøre og mugg vil man helst ikke skal vokse og gro der. Men kanskje vått og skittent tøy taes med en gang, det er godt mulig. 

Fint og koselig vaskerom! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2018 den 11.52, frykteligfrustrert skrev:

Syns vaskerommet var ganske fint. Og ser ikke problemet i at man flytter vaser, eller planter for at bildene skal se finere ut. Kopieringen er det desverre verre. Forstår ikke at det ikke får noen konsekvenser for henne etter så mange år med kopiering. Det hun kopierte fra stein i havet var jo sykt!

"Problemet" er jo at det er de samme tingene HELE tiden som går igjen. Alle pynter og ordner før de tar bilder, men de bruker ikke den samme vasen eller lysestaken på de siste 10 bildene som Ine gjør. Hun er også den eneste jeg har sett som har flyttet juletreet rundt i huset for å pynte opp på bildene. Det samme med den skittentøyskurven som var innom samtlige rom! Hva med å kjøpe inn litt mer pynt eller variere litt mer med forskjellige ting? Skjønner at hun ikke har flust med penger, men vær litt mer kreativ med det hun har da...

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av det kontoret med den svarte pulten hun drev og stylet for en tid tilbake? Så et par bilder av tapeten og pulten så ble det borte,hm.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke hun tjener penger på de dårlige innleggene sine. Ille nok at hun kopierer hvert eneste innlegg, men hun skriver om helt latterlig dårlig. Det gir ingen mening.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sansol

Bryr meg ikke så mye om hvordan hun møblerer/flytter rundt på gjenstander/tar hundreogørtenbilder av samme ting.....det verste med denne bloggen er språket (og den direkte kopieringen av andre blogger selvfølgelig). Det er avsnitt på avsnitt med vissvass og ordgrøt så tykk at jeg kveles. Denne bloggen har virkelig bilkræsj-faktoren, det er så fælt at du har vanskelig for å se vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Sansol skrev:

Bryr meg ikke så mye om hvordan hun møblerer/flytter rundt på gjenstander/tar hundreogørtenbilder av samme ting.....det verste med denne bloggen er språket (og den direkte kopieringen av andre blogger selvfølgelig). Det er avsnitt på avsnitt med vissvass og ordgrøt så tykk at jeg kveles. Denne bloggen har virkelig bilkræsj-faktoren, det er så fælt at du har vanskelig for å se vekk.

Er så enig, finner ingen sammenheng i det hun skriver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg lagt ut nå, der  står det att Solen har skint i hele dag ,har ikke dagen akkurat begynt ?? 😂.Hvem har fått den æren og blitt kopiert nå😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jennybella skrev:

Innlegg lagt ut nå, der  står det att Solen har skint i hele dag ,har ikke dagen akkurat begynt ?? 😂.Hvem har fått den æren og blitt kopiert nå😂

Det er (nesten selvfølgelig) Villa Paprika. Til og med tittelen på blogginnlegget er helt likt. Tragisk!

http://villapaprikablogg.no/enkelt-klart-og-delikat/

https://nouw.com/gladehjem/enkelt-klart-og-delikat-33802875

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sansol

Hun pynter bordet...men hun har jo ikke stoler?? Det er vel luftstoler som matcher hele det fantastiske luftslottet hennes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at. hun kan få holde på sånn,stjeler andres innlegg nesten hver dag. Er da ikke lov. Skjønner hun det ikke, eller vil hun ikke skjønne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun lite å komme med på blogg og Instagram.Det samme bildet flere ganger av barnerommet, reklame av  cover til mobiler, og samme svarte bord uten stoler med 17 mai sløyfe og flagg, opptil flere ganger legger hun ut det samme.Hva med å la være å legge ut noe til hun har noe å komme med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jennybella skrev:

Nå har hun lite å komme med på blogg og Instagram.Det samme bildet flere ganger av barnerommet, reklame av  cover til mobiler, og samme svarte bord uten stoler med 17 mai sløyfe og flagg, opptil flere ganger legger hun ut det samme.Hva med å la være å legge ut noe til hun har noe å komme med.

Se der ja, hadde ikke før sagt det så kom barnerommet  på Instagram igjen 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

«Stikk ut» er mange turmål i Møre og Romsdal der en går ulike steder og samler koder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2018 den 21.57, Jennybella skrev:

Nå har hun lite å komme med på blogg og Instagram.Det samme bildet flere ganger av barnerommet, reklame av  cover til mobiler, og samme svarte bord uten stoler med 17 mai sløyfe og flagg, opptil flere ganger legger hun ut det samme.Hva med å la være å legge ut noe til hun har noe å komme med.

Nå har vi hatt sol og varme i lenger tid her, så hva med bilder fra uteplassen feks? Eller fra hagen? Alt er jo bedre enn de samme bildene om igjen og om igjen! Å vær så snill Ine...ikke la oss se de tingene fra Slettvoll ute også. De er oppbrukte nå! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Horselady skrev:

Nå har vi hatt sol og varme i lenger tid her, så hva med bilder fra uteplassen feks? Eller fra hagen? Alt er jo bedre enn de samme bildene om igjen og om igjen! Å vær så snill Ine...ikke la oss se de tingene fra Slettvoll ute også. De er oppbrukte nå! 

Hun har ikke tid til det, slenger bare ut kopier i stedet og samme bilder.Hun er her inne hele dagen og følger med.Samme når man går inn på denne tråden er det en som er her hver gang.Uansett om det er lenge siden noen har kommentert noe, er den samme logget inn her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...