Gå til innhold

Hva skal du gjøre i påska?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk spørsmålet i går, og ble litt satt ut siden jeg hadde tenkt å være hjemme. Alle reiser bort, så jeg ringte en venninne og spurte hva hun skulle gjøre. Nå er flybillettene bestilt. Blir en uke. Det høres veldig spontant ut, men merket jeg ble deprimert av tanken på en påske alene hjemme. Sliter med depresjon nå, og den har var hele vinteren.

Hva med dere?

Anonymkode: ff963...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jobbe hele uken, men opp til mammas barndomshjem oppi fjellet å gå på ski. Mormor døde forje uke, så dette blir første gang vi er der uten at mormor er der. Snålt og sårt. 

 

Mannen min har i vinter gått på ski-skole å lært å stå på langrenn, så vi gleder oss til å få testet ut litt. Må kjøpe skipakke så vi slipper dette med smøring.

Hørte på ØstNytt på nrk i går at det var 35 kuldegrader der oppe, så jeg håper påsken sender varme solstråler !

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig blitt hytteleier, så påsken skal tilbringes i mitt lille krypinn. Gleder meg :) 

Anonymkode: b2ee2...b31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får "husmorferie" palmehelgen når mannen tar med barna til familien sin, ellers skal vi være hjemme og storkose oss med brettspill, aketurer, baking, filmkvelder og bare ren avslapping. Jeg gleder meg. Jeg har aldri skjønt meg på de som alltid må reise bort i lengre ferier og ikke klarer å slappe av hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år, som i fjor, sikter vi oss inn på hjemmepåske med kafébesøk, utelek (har barn), besøke familie og kreative sprell. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fri nesten hele uka, men skal jobbe helg påskehelga, 3x12 timers skift 🤑🤑🤑

 

Anonymkode: 707c2...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til Los Angeles ei uke. :)

Bor et sted der det kommer ekstremt mye turister i påska, så vi pleier å rømme unna kaoset stort sett hver påske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal kose meg hjemme og lese bøker, ha gjester, være gjest, gå lange turer og bare nyte at jeg har helt fri. Jeg elsker hjemmepåske. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal ha fri og kose meg hjemme.

Ta små turer, lage god te, lese litt, se om jeg starter på et nytt strikkeprosjekt, og bare nyte noen vel fortjente fridager. Gleder meg og håper på litt sol og vårvær :sol:

 

Anonymkode: f6677...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden

Det blir bypåske som vanlig. I hjembyen hvor jeg bor, altså. Elsker det! Færre mennesker i gatene, roligere stemning, kafeliv. Og forhåpentligvis har sprengkulda sluppet taket og blitt erstattet av sol som varmer og snø som forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig, bruker påsken til å vaske ned huset.

Anonymkode: 2bebc...c91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha påskeferie for første gang på flere år. Blir alltid satt opp på jobb, men i år så krevde jeg fri. Skal til England i en uke, gleder meg skikkelig :)

Anonymkode: 38194...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...