Gå til innhold

Hvordan kan man se hvem som ser på Instagram profilen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan nok bare se hvem det er som har sett storyen, ikke den som har vært inne på profilen.

Anonymkode: 0ae63...1ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.2.2018 den 19.25, Fjelldronning skrev:

Hvordan ser jeg hvem som har sett stories da? 

På android: swipe opp. Er du ts? Dette ble forvirrende.

 

Endret av Fluffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2018 den 19.25, Fjelldronning skrev:

Hvordan ser jeg hvem som har sett stories da? 

Trykker på den storien du har ute, det runde symbolet /profilbildet ditt, også når det bildet/storien kommer opp på skjermen er det en pil nederst, der sveiper du opp og vil se hvem som har sett storien. Man kan ikke gjøre dette med gamle og utgåtte stories, kun den eller de som er aktive når du sjekker.

Anonymkode: 47043...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei nei NEEEEI betyr det at flere er dønn klar over at jeg stalker de? You got to be kidding me... Dere finner meg i «Helse kategorien under kronisk panikkangst» hvert øyeblikk.

Anonymkode: 3d266...ba2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg fant en tråd som jeg vil dra opp fra endel mnd tilbake.

Kan noen fortelle meg om forslag til følgere på insta er det samme som folk som har sett på profilen din? Eller der det noe annet?

Jeg spør for en venn her.

Anonymkode: f393f...086

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant en tråd som jeg vil dra opp fra endel mnd tilbake.

Kan noen fortelle meg om forslag til følgere på insta er det samme som folk som har sett på profilen din? Eller der det noe annet?

Jeg spør for en venn her.

Anonymkode: f393f...086

neppe, for jeg får opp mange som er ny på insta. dere har mange felles følgere eller følger de samme, eller felles venner på facebook. 

Anonymkode: ba5ac...4f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen av delene ( ingen h*n følger på insta eller som følger og ingen felles venner på fb ) Mulig noen tlfnr der h*n har meldt med, kan det være det? De kommer ofte som forslag til følgere, vi snakker flere ganger daglig som forslag til følgere. Er de bare tilfeldige? Eller har de sett på profilen?

Anonymkode: f393f...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen av delene ( ingen h*n følger på insta eller som følger og ingen felles venner på fb ) Mulig noen tlfnr der h*n har meldt med, kan det være det? De kommer ofte som forslag til følgere, vi snakker flere ganger daglig som forslag til følgere. Er de bare tilfeldige? Eller har de sett på profilen?

Anonymkode: f393f...086

vet ikke og bryr meg egentlig ikke om forslag. Hvorfor bryr dere dere så himla mye om dette? Nettby skulle eksistert, for der så man hvem som var inne.

Anonymkode: ba5ac...4f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vet ikke og bryr meg egentlig ikke om forslag. Hvorfor bryr dere dere så himla mye om dette? Nettby skulle eksistert, for der så man hvem som var inne.

Anonymkode: ba5ac...4f1

Bryr meg fordi det handler om å vite om de man får som forslag til følgere har vært interessert i profilen til vedkommende, eller om det bare er noe dataen/google styrer...Det betyr faktisk noe, da flere av de er personer denne personen ikke har hatt kontakt med på flere år, og har de søkt på profilen selv, eller vet de ikke engang om den profilen selv om de kommer opp som forslag til følgere?

Anonymkode: f393f...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer forslagene til følgere fra? Er det de som har søkt vedkommende opp, eller helt tilfeldig?

Anonymkode: f393f...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tilfeldig. En kompis jeg ikke hadde hatt kontakt med i flere år fikk meg opp som forslag, sånn fikk vi kontakt igjen. Jeg hadde aldri sett på hans profil, men vi kjenner jo endel av de samme folkene. Går nok mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Det er tilfeldig. En kompis jeg ikke hadde hatt kontakt med i flere år fikk meg opp som forslag, sånn fikk vi kontakt igjen. Jeg hadde aldri sett på hans profil, men vi kjenner jo endel av de samme folkene. Går nok mer på det.

Takk for svar. Så hvis de samme dukker opp flere ganger daglig, er det også tilfeldig? Har aldri gått inn på noen av profilene.

Anonymkode: f393f...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Det er tilfeldig. En kompis jeg ikke hadde hatt kontakt med i flere år fikk meg opp som forslag, sånn fikk vi kontakt igjen. Jeg hadde aldri sett på hans profil, men vi kjenner jo endel av de samme folkene. Går nok mer på det.

Glemte å spørre, da så han altså på din profil først? Og sånn kom han opp som forslag?

Anonymkode: f393f...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å spørre, da så han altså på din profil først? Og sånn kom han opp som forslag?

Anonymkode: f393f...086

Nei, han sende meg en meldig etter at JEG var forslag på HANS side :) Før det hadde vi ikke tenkt på hverandre på årevis.

Dvs at ingen av oss hadde sett etter hverandre før jeg kom opp som forslag hos han. Først DA så han på min profil og sendte melding. Så det motbeviser at du får opp folk som ser på profilen din. 

Endret av Ella Ellefantella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...