Gå til innhold

Det er lov å prøve!


Ede

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Gravid2018 skrev:

Oi oi!! 😁 Da har du og termin i november, kanskje? Eller blir det desember? Så gøøøøøy!! Gratulerer!! :gravid:

Hvordan er formen?

Tusen takk! Termin 26 desember i følge Flo så da blir det vel det sikkert julaften! :fnise:

Formen er fin, kjenner absolutt ingenting! Føler meg ikke gravid. Er jo veldig tidlig og da, dpo 10 i dag. Det kommer sikkert symptomer etterhvert. 

Vet jo at det ikke er sikkert det går, mange mister jo før forventet mens, men nå vet jeg at jeg kan bli gravid og det er en god følelse uansett. For selv om streken er svak så var den tydelig (litt bedre enn på bildet) og det kan vel ikke bety annet enn at den var positiv?!! :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Ede skrev:

Tusen takk! Termin 26 desember i følge Flo så da blir det vel det sikkert julaften! :fnise:

Formen er fin, kjenner absolutt ingenting! Føler meg ikke gravid. Er jo veldig tidlig og da, dpo 10 i dag. Det kommer sikkert symptomer etterhvert. 

Vet jo at det ikke er sikkert det går, mange mister jo før forventet mens, men nå vet jeg at jeg kan bli gravid og det er en god følelse uansett. For selv om streken er svak så var den tydelig (litt bedre enn på bildet) og det kan vel ikke bety annet enn at den var positiv?!! :alice:

Jeg ble overasket over hvor lite gravid man føler seg. :fnise: Kastet opp første gang sist uke(9uker), og er først nå i det siste jeg er uggen, liten matlyst og har luftsmerter. 

Ja, du er gravid 😁😁

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
På 5.5.2018 den 21.00, Gravid2018 skrev:

@Ede, hvor er du? :edie:

Hei! Jeg fikk Hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) i uke 5... Rett og slett ikke hatt energi til å være inne på KG! 

Ligger på sykehus og får riktig behandling nå så da går det litt greiere. :) 

Hvordan går det med deg? Har tenkt på deg! 

@Gravid2018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Ede skrev:

Hei! Jeg fikk Hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) i uke 5... Rett og slett ikke hatt energi til å være inne på KG! 

Ligger på sykehus og får riktig behandling nå så da går det litt greiere. :) 

Hvordan går det med deg? Har tenkt på deg! 

@Gravid2018

Åå, så godt å høre fra deg. :) Hvor langt er du nå da? Synd du ble så dårlig, håper kvalmen din roer seg etterhvert så du kan nyte svangerskapet. :) 

Meg går det veldig fint med. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gravid2018 skrev:

Åå, så godt å høre fra deg. :) Hvor langt er du nå da? Synd du ble så dårlig, håper kvalmen din roer seg etterhvert så du kan nyte svangerskapet. :) 

Meg går det veldig fint med. :laugh:

Så godt å høre at det går fint med deg! 

10 uker i dag. :) Har gått en god del ned i vekt selv men hatt to UL og fosteret vokser som det skal så det er veldig betryggende! 

Utrolig koselig å se hjertet banke på UL..:ninuskapus:

Har aldri vært så dårlig i mitt liv, håper virkelig det bedrer seg ja... Det gjør nok det! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Ede skrev:

Så godt å høre at det går fint med deg! 

10 uker i dag. :) Har gått en god del ned i vekt selv men hatt to UL og fosteret vokser som det skal så det er veldig betryggende! 

Utrolig koselig å se hjertet banke på UL..:ninuskapus:

Har aldri vært så dårlig i mitt liv, håper virkelig det bedrer seg ja... Det gjør nok det! :) 

Åå, så koselig. :ninuskapus: Da er nok alt som det skal og det går nok helt fint. :) tenk, du skal bli mamma :hjerte: 

Kvalmen gir seg sikkert litt etter 3 mnd, men det vet du nok. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...