Gå til innhold

Det er lov å prøve!


Ede

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, Ede skrev:

Nok en positiv i dag tidlig! (Ikke første morgenurin) 

IMG_1173.JPG

Men da virker det som dere får lagt inn litt mer aksjer ikveld! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Gravid2018 skrev:

Men da virker det som dere får lagt inn litt mer aksjer ikveld! :laugh:

Det kan virke sånn! :nori:Vet ikke når egget slipper i forhold til når testen blir negativ igjen, men det skal visst gå ganske raskt...? 

Må se om jeg rekker innom apoteket på Gardermoen før flyet i ettermiddag, er helt tom for EL tester! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ede skrev:

Det kan virke sånn! :nori:Vet ikke når egget slipper i forhold til når testen blir negativ igjen, men det skal visst gå ganske raskt...? 

Må se om jeg rekker innom apoteket på Gardermoen før flyet i ettermiddag, er helt tom for EL tester! :fnise:

Jo, noen sker når den blir engstiv og andre litt etter. Men vil tro du har tid på deg. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet ut nå at basert på mine siste 8 sykluser har jeg hatt et spenn på EL fra 13 syklusdag til dag 26! :ohmy:

Altså en periode på 13 dager jeg kan forvente EL innen! Håper det stabiliserer seg, hvis ikke må jeg teste etter EL nesten alle dager jeg ikke har mensen! :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gravid2018 skrev:

Jo, noen sker når den blir engstiv og andre litt etter. Men vil tro du har tid på deg. :laugh:

Nettopp stått opp, og jeg ANER faktisk ikke hva jeg skrev her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gravid2018 skrev:

Nettopp stått opp, og jeg ANER faktisk ikke hva jeg skrev her. :fnise:

Jeg skjønte hva du mente! :fnise: Er ikke alltid jeg er så nøye med grammatikk her inne på KG jeg heller! :laugh::laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ EL test i går kveld så da var EL i går. Da venter dpo land, blir spennende! :alice:

IMG_1174.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ede skrev:

Negativ EL test i går kveld så da var EL i går. Da venter dpo land, blir spennende! :alice:

IMG_1174.JPG

Er dette PP3? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Milio skrev:

Er dette PP3? :) 

Nei, bare pp2. Fortsatt fersk i gamet! Hadde vært veldig kjekt å få det til så raskt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo i dag. De siste dagene har bare flydd! Har ikke fokusert så mye på graviditet som i pp1, da sneglet tiden seg avgårde! :fnise:

Tenker å teste 9 dpo hvis jeg klarer å vente! :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ede skrev:

4 dpo i dag. De siste dagene har bare flydd! Har ikke fokusert så mye på graviditet som i pp1, da sneglet tiden seg avgårde! :fnise:

Tenker å teste 9 dpo hvis jeg klarer å vente! :P

 

Følg med på utflod! Kanskje den blir rosa/brun, eller kanskje det kommer litt blod. Det gjorde det med meg 3-4 dpo, festeblødning. :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2018 den 17.25, Gravid2018 skrev:

 Følg med på utflod! Kanskje den blir rosa/brun, eller kanskje det kommer litt blod. Det gjorde det med meg 3-4 dpo, festeblødning. :nori:

Ingen blod så langt, sist fikk jeg en liten rosa blødning dpo 9, men om det var en festeblødning for en spire som gikk til grunne er jo vanskelig å si. 

Ellers har jeg de siste 3 dagene vært litt kvalm om morgenen og formiddagen. Ikke med én gang jeg står opp men det kommer etter en halv time ca. varer til lunsjtider. 

Minner om kvalmen jeg får når jeg begynner på p-piller. Det er jo egentlig for tidlig så det er sikkert noe annent, men man vet jo aldri. Må i så fall være fra progesteron og ikke HCG som gjør det. 

Ellers stikker det litt i nedre del av magen. Ikke på ett bestemt sted hele tiden men kommer ganske jevnlig. 

Ellers finner jeg ingenting unormalt/mulige symptomer. Får nok bare vente i spenning! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke helt å vente med å teste. Negativ test tidlig test dpo 8. Vil prøve å teste igjen om noen dager men har ikke helt trua. Er fortsatt kvalm hver morgen men så har jeg jobbet mye og sovet lite den siste tiden så det er nok bare derfor. 

IMG_1195.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ede skrev:

Klarte ikke helt å vente med å teste. Negativ test tidlig test dpo 8. Vil prøve å teste igjen om noen dager men har ikke helt trua. Er fortsatt kvalm hver morgen men så har jeg jobbet mye og sovet lite den siste tiden så det er nok bare derfor. 

IMG_1195.JPG

Veldig tidlig med 8 DPO da, er vel kun 50 % som får positiv test så tidlig 😊

Men forstår godt man blir litt utålmodig og vil teste tidlig :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 timer siden, lille_myyy skrev:

Veldig tidlig med 8 DPO da, er vel kun 50 % som får positiv test så tidlig 😊

Men forstår godt man blir litt utålmodig og vil teste tidlig :fnise: 

Ja det var kanskje litt tidlig å gi opp håpet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo - negativ "test tidlig" test igjen på morgenurin.

Fikk i kveld i tillegg en blødning. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. I teorien kan det jo være festeblødning men den ser mer ut som vanlig mensen-spotting... :frkk: 

Får vel bare vente å se, skal prøve å ikke teste før IKM. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarte ikke å vente med testingen, testet negativt igjen i går kveld 11 dpo. Blødningen har stoppet opp men jeg kjenner det murrer i magen, føler mensen er på vei. Var også skikkelig PMS i går, det pleier jeg ikke vanligvis å være! Nå tar jeg ikke test før tidligst torsdag morgen (dagen jeg skal ha mens etter kalender). Er på reise og har med vilje ikke tatt med tester for å sikre at jeg ikke sprekker! :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har ikke vært så mye inne på KG i det siste, etter at det tok litt tid å få det til ble det til at jeg prøvde å ikke fokusere for mye på det. Men nå har det endelig skjedd noe, Liten strek i går kveld, dpo 9 :ninuskapus:

Blir veldig spennende å se om den sitter, nå vet jeg ihvertfall at jeg kan bli gravid. Føles veldig godt. (Og litt skummelt!! :fnise:

@Gravid2018 Vi fikk det til! :nori:

IMG_1240.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ede skrev:

Har ikke vært så mye inne på KG i det siste, etter at det tok litt tid å få det til ble det til at jeg prøvde å ikke fokusere for mye på det. Men nå har det endelig skjedd noe, Liten strek i går kveld, dpo 9 :ninuskapus:

Blir veldig spennende å se om den sitter, nå vet jeg ihvertfall at jeg kan bli gravid. Føles veldig godt. (Og litt skummelt!! :fnise:

@Gravid2018 Vi fikk det til! :nori:

IMG_1240.JPG

Oi oi!! 😁 Da har du og termin i november, kanskje? Eller blir det desember? Så gøøøøøy!! Gratulerer!! :gravid:

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...