Gjest Onkel Blå Skrevet 27. januar 2019 #7681 Skrevet 27. januar 2019 17 minutter siden, Brukernavn9 skrev: Så rart. Hva skjer hvis du bare klikker på linken? Den virket ikke, men nå har jeg fått den av en annen. Takk!
Gjest Brukernavn9 Skrevet 27. januar 2019 #7682 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, Onkel Blå skrev: Den virket ikke, men nå har jeg fått den av en annen. Takk! Det er fint at du fikk den av en annen. Kan en av dere sende den til @*Stjerne*støv*?
edlit Skrevet 27. januar 2019 #7683 Skrevet 27. januar 2019 8 minutter siden, Brukernavn9 skrev: Det er fint at du fikk den av en annen. Kan en av dere sende den til @*Stjerne*støv*? Sendt 1
Gjest Brukernavn9 Skrevet 27. januar 2019 #7684 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, edlit skrev: Sendt Takk!
Duff Skrevet 28. januar 2019 #7685 Skrevet 28. januar 2019 3 timer siden, Lady T skrev: Tror de som har lav BMI sliter med å holde varmen generelt. Jeg så en YouTube-video hvor ei med anoreksia fortalte at hun måtte ta varme bad i timesvis hver dag, for kroppen klarte ikke lenger holde på varmen. Nå var A ekstremt avmagret, og i tillegg var vel hytten kald. Stakkars jente.. 😔 De sliter med å holde varmen ja. Min datter satt helst på badegulvet med tempen på topp og dyne rundt seg. Gjorde lekser på den måten. Rommet hennes var en badstu. 2
Gjest chisandra Skrevet 28. januar 2019 #7686 Skrevet 28. januar 2019 3 timer siden, Lady T skrev: Tror de som har lav BMI sliter med å holde varmen generelt. Jeg så en YouTube-video hvor ei med anoreksia fortalte at hun måtte ta varme bad i timesvis hver dag, for kroppen klarte ikke lenger holde på varmen. Nå var A ekstremt avmagret, og i tillegg var vel hytten kald. Stakkars jente.. 😔 ....mens i annekset derimot, der var det lys og varme.
skruf Skrevet 28. januar 2019 #7687 Skrevet 28. januar 2019 Setter stor pris på om noen som ikke har brukt opp pm-kvota si også kan sende meg dommen. Jeg håper moren får strengere straff i denne runden her, men i tillegg til lengre straff så håper jeg at de årene inne også medfører at hun får hjelp og behandling. Jeg tror at i mors forskrudde verden at hun trodde det var hun som skulle gjøre datteren frisk, at hun skulle vise de andre «drittene» (som hun kalte hjelpeapparatet) at hun og hun alene skulle klare dette. Hun viste best. Derfor tok hun med datteren på hytta, favorittstedet til jenta der hun tidligere har blomstret og hatt det godt. Og derfor søkte hun ikke hjelp når det gikk nedover med datteren, hadde hun gjort det så ville hun vist verden at hun feilet, at hun ikke klarte det. Ser at mange også klandrer mormoren her, men det blir litt feil synes jeg. Utifra hva jeg husker etter forrige runde så hadde bare mormor telefonkontakt den siste tiden, hun hadde ikke fysisk kontakt med barnebarnet. Pakker og mat ble jo sendt med Valdresekspressen den siste tiden A levde. Men, jeg er fortsatt av den formening at alle rundt A sviktet. Barnevernet burde grepet inn og overtatt omsorgen, de var jo inne i bildet ganske tidlig. Likedan legen som ga tillatelse til å være på hytta i 8 uker den sommeren uten den ukentlige kontrollveiingen (men akkurat det fikk han vel kritikk for) Men den som virkelig sviktet var mor, som heller ofret datteren enn å innse at dette går ikke lengre, jeg må ha hjelp. 4
Vampyrina Skrevet 28. januar 2019 #7688 Skrevet 28. januar 2019 36 minutter siden, skruf skrev: Setter stor pris på om noen som ikke har brukt opp pm-kvota si også kan sende meg dommen. Jeg håper moren får strengere straff i denne runden her, men i tillegg til lengre straff så håper jeg at de årene inne også medfører at hun får hjelp og behandling. Jeg tror at i mors forskrudde verden at hun trodde det var hun som skulle gjøre datteren frisk, at hun skulle vise de andre «drittene» (som hun kalte hjelpeapparatet) at hun og hun alene skulle klare dette. Hun viste best. Derfor tok hun med datteren på hytta, favorittstedet til jenta der hun tidligere har blomstret og hatt det godt. Og derfor søkte hun ikke hjelp når det gikk nedover med datteren, hadde hun gjort det så ville hun vist verden at hun feilet, at hun ikke klarte det. Ser at mange også klandrer mormoren her, men det blir litt feil synes jeg. Utifra hva jeg husker etter forrige runde så hadde bare mormor telefonkontakt den siste tiden, hun hadde ikke fysisk kontakt med barnebarnet. Pakker og mat ble jo sendt med Valdresekspressen den siste tiden A levde. Men, jeg er fortsatt av den formening at alle rundt A sviktet. Barnevernet burde grepet inn og overtatt omsorgen, de var jo inne i bildet ganske tidlig. Likedan legen som ga tillatelse til å være på hytta i 8 uker den sommeren uten den ukentlige kontrollveiingen (men akkurat det fikk han vel kritikk for) Men den som virkelig sviktet var mor, som heller ofret datteren enn å innse at dette går ikke lengre, jeg må ha hjelp. Sendt 😊 1
Guidet Kvinne Skrevet 28. januar 2019 #7689 Skrevet 28. januar 2019 Morfaren har levert legeerklæring (igjen) og slipper å vitne i denne runden også. (Fra Budstikka i dag). Mormor, søsteren til tiltalte og hennes mann skal vitne i dag. Jeg antar det ikke vil komme fram noe særlig nytt (?) 4
skruf Skrevet 28. januar 2019 #7690 Skrevet 28. januar 2019 7 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Morfaren har levert legeerklæring (igjen) og slipper å vitne i denne runden også. (Fra Budstikka i dag). Mormor, søsteren til tiltalte og hennes mann skal vitne i dag. Jeg antar det ikke vil komme fram noe særlig nytt (?) Etter hva jeg har forstått så har morfaren vært syk lenge. Han er vel også en gammel mann, så sviktende helse er ikke unormalt. Var det ikke også pga sykdom han ikke var på hytta de siste månedene A levde? Synes å huske noe sånt 2
Guidet Kvinne Skrevet 28. januar 2019 #7691 Skrevet 28. januar 2019 2 minutter siden, skruf skrev: Etter hva jeg har forstått så har morfaren vært syk lenge. Han er vel også en gammel mann, så sviktende helse er ikke unormalt. Nei, selvfølgelig ikke. Så vidt jeg har sett har det likevel ikke kommet fram før akkurat nå at han ikke skal vitne likevel, derav min kommentar. 1
lulus Skrevet 28. januar 2019 #7692 Skrevet 28. januar 2019 Har fulgt denne grusomme saken lenge jeg også.. Blir takknemlig om noen kunne sendt meg dommen på pm. "Heldigvis" sendte Angelica og mor så mange sms til hverandre i stedet for å prate, der kommer det frem svart på hvitt hvordan ting egentlig har vært på den hytta. 6
Lady T Skrevet 28. januar 2019 #7693 Skrevet 28. januar 2019 5 minutter siden, lulus skrev: Har fulgt denne grusomme saken lenge jeg også.. Blir takknemlig om noen kunne sendt meg dommen på pm. "Heldigvis" sendte Angelica og mor så mange sms til hverandre i stedet for å prate, der kommer det frem svart på hvitt hvordan ting egentlig har vært på den hytta. Sendt 1
Nie Skrevet 28. januar 2019 #7694 Skrevet 28. januar 2019 ønsker også å få tilsendt dommen, hvis noen vil? 1
happygilmore Skrevet 28. januar 2019 #7695 Skrevet 28. januar 2019 8 timer siden, edlit skrev: Sendt Kunne du sendt til meg også? ☺️ 1
Gjest MizBiz Skrevet 28. januar 2019 #7696 Skrevet 28. januar 2019 noen som kunne sendt til meg? isåfall, på forhånd takk
Vampyrina Skrevet 28. januar 2019 #7697 Skrevet 28. januar 2019 21 minutter siden, Nie skrev: ønsker også å få tilsendt dommen, hvis noen vil? Sendt 1
Vampyrina Skrevet 28. januar 2019 #7698 Skrevet 28. januar 2019 7 minutter siden, happygilmore skrev: Kunne du sendt til meg også? ☺️ Sendt 1
Vampyrina Skrevet 28. januar 2019 #7699 Skrevet 28. januar 2019 6 minutter siden, MizBiz skrev: noen som kunne sendt til meg? isåfall, på forhånd takk Sendt 1
Miss.Wildfox Skrevet 28. januar 2019 #7700 Skrevet 28. januar 2019 1 time siden, Vampyrina skrev: Sendt 😊 Jeg hadde også blitt glad for dommen 🌼 1
Anbefalte innlegg