Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Vampyrina skrev:

Jeg kan sende 😉

Kan du sende den til meg også? 

Takk 😊

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Addie skrev:

Kan du sende den til meg også? 

Takk 😊

Jepp

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Fra dommen; A døde av avmagring og evt avkjøling!!!😳

Nedkjøling forekommer ofte ved lav BMI, kroppen makter ikke produsere varme, har ikke nok energi ei heller nok fettlag. Har slev hatt anoreksi og fikk målt temp på 33,8 og det med BMI på 15 - så undervektig, men ikke i nærheten av så tynn og syk som Angelica. Ikke overraskende at hun da var så kald =(

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Vampyrina skrev:

Jepp

Fikk den, takk :)

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Fra dommen; A døde av avmagring og evt avkjøling!!!😳

Tror de som har lav BMI sliter med å holde varmen generelt. Jeg så en YouTube-video hvor ei med anoreksia fortalte at hun måtte ta varme bad i timesvis hver dag, for kroppen klarte ikke lenger holde på varmen. Nå var A ekstremt avmagret, og i tillegg var vel hytten kald. Stakkars jente.. 😔

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville blitt veldig takknemlig dersom jeg kunne fått tilsendt dommen også, selv om jeg er litt sent ute med å spørre... ☺️🙏🏼

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Galanga skrev:

Jeg ville blitt veldig takknemlig dersom jeg kunne fått tilsendt dommen også, selv om jeg er litt sent ute med å spørre... ☺️🙏🏼

Sendt

• Liker 3
Skrevet

Kan jeg også få tilsendt dommen? Takker på forhånd.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Smørøye skrev:

Kan jeg også få tilsendt dommen? Takker på forhånd.

Sendt

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Brukernavn9 skrev:

Kan jeg få tilsendt dommen?

Sendt

• Liker 1
Gjest Brukernavn9
Skrevet
Akkurat nå, Vampyrina skrev:

Sendt

Takk! :) 

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å få tilsendt dommen. Blir veldig takknemlig dersom noen tar seg bryet!

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, ¤flicka¤ skrev:

Jeg kunne godt tenkt meg å få tilsendt dommen. Blir veldig takknemlig dersom noen tar seg bryet!

Samme her...

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Sendt

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, ServiceManagerFrue skrev:

Hvis noen er i tvil om moren kunne unngå å vite at datteren var nær døden, så kan dere i denne artikkelen se bilder av ei med bmi på 11. Angelica hadde en bmi på 8.8. 

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3811403/Anorexia-sufferer-recovers-weight-plummeted-five-stone.html

Bmi på 8: 

https://www.vyperlook.com/shocking-things/worlds-skinniest-woman

😰

Innlegget er redigert for sitering av slettet innhold.

Yvonne (teamleder)

Skrevet

Vil og gjerne få tilsendt dommen hvis noen har tid og mulighet..

Dette er en forferdelig sak å følge i grunn, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har havnet i diskusjon med noen som bare har lest de første artiklene og mors forsvar i div medier. De støtter alle mor til de får høre litt mer om saken, da gjør de plutselig ikke det lenger.. Håper det endelige utfallet kan bli noe som hvertfall gir et snev av rettferdighet.. 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Ginny skrev:

Vil og gjerne få tilsendt dommen hvis noen har tid og mulighet..

Dette er en forferdelig sak å følge i grunn, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har havnet i diskusjon med noen som bare har lest de første artiklene og mors forsvar i div medier. De støtter alle mor til de får høre litt mer om saken, da gjør de plutselig ikke det lenger.. Håper det endelige utfallet kan bli noe som hvertfall gir et snev av rettferdighet.. 

Sendt

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...