Gå til innhold

Mora til døde Angelica

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utleier av sokkelleiligheten det ble vannlekkasje i som vitner. I tråd med foreldre av avdødes klassekamerater blir det påpekt rot og skitt, samt det å ikke følge opp.  På spørsmål om de visste noe om lekkasje - svar nei, men så finner utleier masse håndklær, muggen vegg og vann som fosser ut.... 
Leiligheten må ha vært ganske ille når utleier sier de fant brunsnegler under sofaen da de pakket ut leiligheten.

Anonymkode: 817fa...7b6

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utleier av sokkelleiligheten det ble vannlekkasje i som vitner. I tråd med foreldre av avdødes klassekamerater blir det påpekt rot og skitt, samt det å ikke følge opp.  På spørsmål om de visste noe om lekkasje - svar nei, men så finner utleier masse håndklær, muggen vegg og vann som fosser ut.... 
Leiligheten må ha vært ganske ille når utleier sier de fant brunsnegler under sofaen da de pakket ut leiligheten.

Helt forferdelig. 

Anonymkode: bda45...e89

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud 😳

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Det utleier forteller forsterker bare det vi har fått vite tidligere om rot og skitt - fra andre mødre og fra helsepersonellet som kom til hytta. De har levd i et vanvittig kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Forsvarer Ann Turid Bugge spør vitnet om Lene Marie Fossen er syk i dag - 20 år etter at hun fikk sykdommen.

-Nei, det er hun ikke, svarer filmskaperen."

Bilde av Lene Marie i 2016

Anonymkode: ab505...bab

Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett.

Yvonne (mod)

Hva mente han med at hun ikke er syk i dag? Så et intervju med henne nylig, og hun så veldig farlig anorektisk ut.Og hun orket jo tydelig ikke å vitne. Det hadde jo vært veldig fint om hun var blitt frisk, har alltid likt bildene hennes, ønsker henne alt godt, og syns ikke hun burde blitt dratt inn i denne saken. 

Anonymkode: f8804...2c2

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud!! Snegler under sofaen! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mente han med at hun ikke er syk i dag? Så et intervju med henne nylig, og hun så veldig farlig anorektisk ut.Og hun orket jo tydelig ikke å vitne. Det hadde jo vært veldig fint om hun var blitt frisk, har alltid likt bildene hennes, ønsker henne alt godt, og syns ikke hun burde blitt dratt inn i denne saken. 

AB har skrevet feil. Det skal stå frisk og ikke syk. 

12:42

Forsvarer Ann Turid Bugge spør vitnet om Lene Marie Fossen er frisk i dag - 20 år etter at hun fikk sykdommen. 

– Nei, det er hun ikke, svarer filmskaperen.

Anonymkode: 1a8d8...e8f

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snø_fnugg
4 minutter siden, chisandra skrev:

Det utleier forteller forsterker bare det vi har fått vite tidligere om rot og skitt - fra andre mødre og fra helsepersonellet som kom til hytta. De har levd i et vanvittig kaos.

Også forteller familien om den reneste idyll. Enten lever de i ekstrem fornektelse eller så besøkte de dem ikke. Sto det ikke i boken til Gangdal at leiligheten var så liten og mørk at A ikke kunne ha bursdagsselskap der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forsvarer Ann Turid Bugge spør vitnet om Lene Marie Fossen er frisk i dag - 20 år etter at hun fikk sykdommen. 

Det sto «syk» i referatet først, jeg reagerte også på det utsagnet. Så feilen ble nok endret.

Anonymkode: 2d46c...b86

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir fysisk dårlig av å tenke på hvordan denne jenta har hatt det. At det kan gå så galt i Norge er helt utrolig. Håper at dette er en vekker for mange til å sjekke litt ekstra hvis det er noe man stusser på i andre familier..

Anonymkode: ab505...bab

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ble redigert av referenten.

Anonymkode: 59d11...41f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste også intervju med Fossen nylig, og jeg vil ikke kalle en person som ikke har spist fast føde på 15 år for frisk. Grunnen til at hun fortsatt er i live, er flaks, samt at hun sondemates for ikke å bli tynnere samt ikke få kaliummangel. Hun sier også i intervjuet at dersom hun ikke hadde blitt veid og tatt blodprøver av fra da hun begynte å bli avmagret, samt innlagt på tvang når det er nødvendig, hadde hun ikke levd i dag. Hun er heller ikke frisk nok til å flytte for seg selv.

Parafrasert fra denne artikkelen bak betalingsmur: http://pluss.vg.no/2017/05/07/2792/2792_23981497

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det ble redigert av referenten.

Anonymkode: 59d11...41f

Ok :) takk for oppklaring!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat

Vitnet forteller at hun snakket med tiltalte om oppholdet ved Drammen sykehus og at tiltalte ga uttrykk for hvor forferdelig det hadde vært der. 

– Alt var jo forferdelig hele tiden. Jeg tror ikke vi snakket om noen positive ting, sier vitnet.

Tragisk...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snø_fnugg
5 minutter siden, Rosalie skrev:

Jeg leste også intervju med Fossen nylig, og jeg vil ikke kalle en person som ikke har spist fast føde på 15 år for frisk. Grunnen til at hun fortsatt er i live, er flaks, samt at hun sondemates for ikke å bli tynnere samt ikke få kaliummangel. Hun sier også i intervjuet at dersom hun ikke hadde blitt veid og tatt blodprøver av fra da hun begynte å bli avmagret, samt innlagt på tvang når det er nødvendig, hadde hun ikke levd i dag. Hun er heller ikke frisk nok til å flytte for seg selv.

Parafrasert fra denne artikkelen bak betalingsmur: http://pluss.vg.no/2017/05/07/2792/2792_23981497

Når man ser ut som et skjelett er man ikke frisk nei. At moren bare satt og så på det er helt uforståelig. Jeg klarer knapt å se noen som er så tynne, stakkars menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Jeg synes hun Bugge ofte fremstår fryktelig arrogant og nedlatende mot vitnene i forhold til den andre forsvareren til tiltalte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådgiveren i Øystre Slidre kommune sa at moren oppga en adresse på Beitostølen hvor hun ikke bodde når oppslaget i Folkeregistret fortsatt viste Bærum.

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...