AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4781 Del Skrevet 20. mars 2018 Utleier av sokkelleiligheten det ble vannlekkasje i som vitner. I tråd med foreldre av avdødes klassekamerater blir det påpekt rot og skitt, samt det å ikke følge opp. På spørsmål om de visste noe om lekkasje - svar nei, men så finner utleier masse håndklær, muggen vegg og vann som fosser ut.... Leiligheten må ha vært ganske ille når utleier sier de fant brunsnegler under sofaen da de pakket ut leiligheten. Anonymkode: 817fa...7b6 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4782 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Utleier av sokkelleiligheten det ble vannlekkasje i som vitner. I tråd med foreldre av avdødes klassekamerater blir det påpekt rot og skitt, samt det å ikke følge opp. På spørsmål om de visste noe om lekkasje - svar nei, men så finner utleier masse håndklær, muggen vegg og vann som fosser ut.... Leiligheten må ha vært ganske ille når utleier sier de fant brunsnegler under sofaen da de pakket ut leiligheten. Anonymkode: 817fa...7b6 Helt forferdelig. Anonymkode: bda45...e89 Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 20. mars 2018 av Yvonne 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 20. mars 2018 #4783 Del Skrevet 20. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utleier av sokkelleiligheten det ble vannlekkasje i som vitner. I tråd med foreldre av avdødes klassekamerater blir det påpekt rot og skitt, samt det å ikke følge opp. På spørsmål om de visste noe om lekkasje - svar nei, men så finner utleier masse håndklær, muggen vegg og vann som fosser ut.... Leiligheten må ha vært ganske ille når utleier sier de fant brunsnegler under sofaen da de pakket ut leiligheten. Anonymkode: 817fa...7b6 Herregud 😳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 20. mars 2018 #4784 Del Skrevet 20. mars 2018 Det utleier forteller forsterker bare det vi har fått vite tidligere om rot og skitt - fra andre mødre og fra helsepersonellet som kom til hytta. De har levd i et vanvittig kaos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4785 Del Skrevet 20. mars 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Forsvarer Ann Turid Bugge spør vitnet om Lene Marie Fossen er syk i dag - 20 år etter at hun fikk sykdommen. -Nei, det er hun ikke, svarer filmskaperen." Bilde av Lene Marie i 2016 Anonymkode: ab505...bab Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett. Yvonne (mod) Hva mente han med at hun ikke er syk i dag? Så et intervju med henne nylig, og hun så veldig farlig anorektisk ut.Og hun orket jo tydelig ikke å vitne. Det hadde jo vært veldig fint om hun var blitt frisk, har alltid likt bildene hennes, ønsker henne alt godt, og syns ikke hun burde blitt dratt inn i denne saken. Anonymkode: f8804...2c2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 20. mars 2018 #4786 Del Skrevet 20. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utleier av sokkelleiligheten det ble vannlekkasje i som vitner. I tråd med foreldre av avdødes klassekamerater blir det påpekt rot og skitt, samt det å ikke følge opp. På spørsmål om de visste noe om lekkasje - svar nei, men så finner utleier masse håndklær, muggen vegg og vann som fosser ut.... Leiligheten må ha vært ganske ille når utleier sier de fant brunsnegler under sofaen da de pakket ut leiligheten. Anonymkode: 817fa...7b6 Herregud!! Snegler under sofaen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4787 Del Skrevet 20. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mente han med at hun ikke er syk i dag? Så et intervju med henne nylig, og hun så veldig farlig anorektisk ut.Og hun orket jo tydelig ikke å vitne. Det hadde jo vært veldig fint om hun var blitt frisk, har alltid likt bildene hennes, ønsker henne alt godt, og syns ikke hun burde blitt dratt inn i denne saken. Anonymkode: f8804...2c2 AB har skrevet feil. Det skal stå frisk og ikke syk. 12:42 Forsvarer Ann Turid Bugge spør vitnet om Lene Marie Fossen er frisk i dag - 20 år etter at hun fikk sykdommen. – Nei, det er hun ikke, svarer filmskaperen. Anonymkode: 1a8d8...e8f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snø_fnugg Skrevet 20. mars 2018 #4788 Del Skrevet 20. mars 2018 4 minutter siden, chisandra skrev: Det utleier forteller forsterker bare det vi har fått vite tidligere om rot og skitt - fra andre mødre og fra helsepersonellet som kom til hytta. De har levd i et vanvittig kaos. Også forteller familien om den reneste idyll. Enten lever de i ekstrem fornektelse eller så besøkte de dem ikke. Sto det ikke i boken til Gangdal at leiligheten var så liten og mørk at A ikke kunne ha bursdagsselskap der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4789 Del Skrevet 20. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: AB har skrevet feil. Det skal stå frisk og ikke syk. 12:42 Forsvarer Ann Turid Bugge spør vitnet om Lene Marie Fossen er frisk i dag - 20 år etter at hun fikk sykdommen. – Nei, det er hun ikke, svarer filmskaperen. Anonymkode: 1a8d8...e8f Det sto «syk» i referatet først, jeg reagerte også på det utsagnet. Så feilen ble nok endret. Anonymkode: 2d46c...b86 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4790 Del Skrevet 20. mars 2018 Jeg kjenner jeg blir fysisk dårlig av å tenke på hvordan denne jenta har hatt det. At det kan gå så galt i Norge er helt utrolig. Håper at dette er en vekker for mange til å sjekke litt ekstra hvis det er noe man stusser på i andre familier.. Anonymkode: ab505...bab 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4791 Del Skrevet 20. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: AB har skrevet feil. Det skal stå frisk og ikke syk. 12:42 Forsvarer Ann Turid Bugge spør vitnet om Lene Marie Fossen er frisk i dag - 20 år etter at hun fikk sykdommen. – Nei, det er hun ikke, svarer filmskaperen. Anonymkode: 1a8d8...e8f Jeg tror det ble redigert av referenten. Anonymkode: 59d11...41f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. mars 2018 #4792 Del Skrevet 20. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mente han med at hun ikke er syk i dag? Så et intervju med henne nylig, og hun så veldig farlig anorektisk ut.Og hun orket jo tydelig ikke å vitne. Det hadde jo vært veldig fint om hun var blitt frisk, har alltid likt bildene hennes, ønsker henne alt godt, og syns ikke hun burde blitt dratt inn i denne saken. Anonymkode: f8804...2c2 Jeg leste også intervju med Fossen nylig, og jeg vil ikke kalle en person som ikke har spist fast føde på 15 år for frisk. Grunnen til at hun fortsatt er i live, er flaks, samt at hun sondemates for ikke å bli tynnere samt ikke få kaliummangel. Hun sier også i intervjuet at dersom hun ikke hadde blitt veid og tatt blodprøver av fra da hun begynte å bli avmagret, samt innlagt på tvang når det er nødvendig, hadde hun ikke levd i dag. Hun er heller ikke frisk nok til å flytte for seg selv. Parafrasert fra denne artikkelen bak betalingsmur: http://pluss.vg.no/2017/05/07/2792/2792_23981497 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4793 Del Skrevet 20. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det ble redigert av referenten. Anonymkode: 59d11...41f Ok takk for oppklaring! Anonymkode: 1a8d8...e8f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. mars 2018 #4794 Del Skrevet 20. mars 2018 Sitat Vitnet forteller at hun snakket med tiltalte om oppholdet ved Drammen sykehus og at tiltalte ga uttrykk for hvor forferdelig det hadde vært der. – Alt var jo forferdelig hele tiden. Jeg tror ikke vi snakket om noen positive ting, sier vitnet. Tragisk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 20. mars 2018 #4795 Del Skrevet 20. mars 2018 VG har en sak fra i dag https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jPpRMw/barnevernet-i-retten-ukjent-med-at-valdres-tiltalt-stoppet-aa-ta-med-angelica-til-fastlegen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 20. mars 2018 #4796 Del Skrevet 20. mars 2018 3 minutter siden, Vampyrina skrev: VG har en sak fra i dag https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jPpRMw/barnevernet-i-retten-ukjent-med-at-valdres-tiltalt-stoppet-aa-ta-med-angelica-til-fastlegen Grei oppsummering av VG synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snø_fnugg Skrevet 20. mars 2018 #4797 Del Skrevet 20. mars 2018 5 minutter siden, Rosalie skrev: Jeg leste også intervju med Fossen nylig, og jeg vil ikke kalle en person som ikke har spist fast føde på 15 år for frisk. Grunnen til at hun fortsatt er i live, er flaks, samt at hun sondemates for ikke å bli tynnere samt ikke få kaliummangel. Hun sier også i intervjuet at dersom hun ikke hadde blitt veid og tatt blodprøver av fra da hun begynte å bli avmagret, samt innlagt på tvang når det er nødvendig, hadde hun ikke levd i dag. Hun er heller ikke frisk nok til å flytte for seg selv. Parafrasert fra denne artikkelen bak betalingsmur: http://pluss.vg.no/2017/05/07/2792/2792_23981497 Når man ser ut som et skjelett er man ikke frisk nei. At moren bare satt og så på det er helt uforståelig. Jeg klarer knapt å se noen som er så tynne, stakkars menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 20. mars 2018 #4798 Del Skrevet 20. mars 2018 Jeg synes hun Bugge ofte fremstår fryktelig arrogant og nedlatende mot vitnene i forhold til den andre forsvareren til tiltalte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4799 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) Rådgiveren i Øystre Slidre kommune sa at moren oppga en adresse på Beitostølen hvor hun ikke bodde når oppslaget i Folkeregistret fortsatt viste Bærum. Anonymkode: 817fa...7b6 Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 20. mars 2018 av Yvonne 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 20. mars 2018 #4800 Del Skrevet 20. mars 2018 Jeg får helt mark av å lese om det tafatte og tiltaksløse barnevernet i denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå