Gå til innhold

Tør ikke å gå ut med babyen i vogn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Neinøff skrev:

og husk at hvis du skal bære må du kle barnet veldig godt, og bruke brodder på skoene..

Hehe ja ikke sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min på 3 uker har vært veldig urolig de siste gangene jeg har vært ute på senter, butikk, buss osv med vogn. Er alenemamma og nødt å kunne komme meg ut alene. Hun tar ikke smokk og er redd for hun skal hylskrike på bussen osv, sist måtte jeg bære på henne og fikk ikke handlet mat, og måtte amme hun hver 20 min. 😥😥 hvordan skal jeg klare dette videre?

Anonymkode: 84f8f...f97

Det går seg til. Som ny forelder er det mye som må læres. Du er full av bekymringer naturlig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Belima skrev:

Du husker vel å ta av barnet en del klær når dere er inne på kjøpesenteret? Ser ofte at mange mødre har jakka si på vogna og ungen helt innpakket i vogna. Ofte blir barn for varme inne, når de er kledd for å være ute i vogn.
Dessverre tar ikke alle barn smokk. Ikke min datter eller hennes to barn ville ha smokk. Prøvde alle smokker som var mulig å få kjøpt, men alle ble spyttet ut. :icon_frown:

Jepp, små barn bli like svette som voksne. Blir en svett og skal ut i kulden fryser en lettere. Forøvrig tåler babyer mer kulde en nyfødte griser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøver og prøver, trenger sårt tips til hvordan jeg kan få henne til å ta den? Hun spytter den rett ut..

Anonymkode: 84f8f...f97

Noen vil bare ikke ta smokk. Jeg har gitt smokken til mini hver dag, siden h*n ble født for 8mnd siden. Tar fortsatt ikke. 

Men mini var slik som du beskriver, da h*n var tre uker ganmel. Ville ikke ligge lenge i vogna, men det vil bli bedre etterhvert. Bruk bæresele inne i senteret. 

Anonymkode: 9932d...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen vil bare ikke ta smokk. Jeg har gitt smokken til mini hver dag, siden h*n ble født for 8mnd siden. Tar fortsatt ikke. 

Men mini var slik som du beskriver, da h*n var tre uker ganmel. Ville ikke ligge lenge i vogna, men det vil bli bedre etterhvert. Bruk bæresele inne i senteret. 

Anonymkode: 9932d...3a2

En liten oppdatering her. Jenten har vært helt rolig siden igår, sover mye, griner ikke og uroen har avtatt. Hun drikker mindre og jeg mistenker det var noen øke dager?? :o siden jeg måtte amme hele tiden... nå er hun mye roligere og sover godt 💓💓

Anonymkode: 84f8f...f97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Peter007 skrev:

Jepp, små barn bli like svette som voksne. Blir en svett og skal ut i kulden fryser en lettere. Forøvrig tåler babyer mer kulde en nyfødte griser.

Hva slags sammenligning er det ? Er vel ingen som bruker griseunger som målestokk for hvor mye kulde babyen tåler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nobile skrev:

Hva slags sammenligning er det ? Er vel ingen som bruker griseunger som målestokk for hvor mye kulde babyen tåler. 

Joda, leger og forskere. Griser er forøvrig like mennesker på mange måter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg til. 3 uker er jo ingenting. Mange babyer er som klistret på puppen enda i den alderen. Jeg ville ha investert i en god bæresele som du har liggende under vogna, så kan du smette den på deg dersom babyen blir urolig ute. 

Anonymkode: 589eb...d94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...