Gå til innhold

Samboer som alltid påpeker hva han betaler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som nå, når det er krangling på når vi skal reise til min mor (vi skal kjøre to biler).. jeg vil  ta med meg fellesbarn å dra litt før og han og hans barn senere.. og så blir det surmuling av det.. og stebarna og far er på lag.. og far ender med å si: det er jo jeg som har kjøpt diesel til deg så du i det hele tatt kan dra... 

det finnes mange eksempler på dette.. som når jeg vil se noe på tv, og han buser ut: det er jeg som betaler for tvn, så jeg bestemmer, fremfor barna.. 

jeg irrrerer meg over dette.. som at jeg skal si at jeg betaler for maten så jeg bestemmer hva vil ska ha til middag hver dag.. eller jeg betaler for strømmen så jeg bestemmer om dere skal ha lyset på eller ikke... 

irriterende 😩

Anonymkode: dc26a...90e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud for en fjott. Barnslig oppførsel. At du gidder! 

Anonymkode: 909fe...291

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud for en fjott. Barnslig oppførsel. At du gidder! 

Anonymkode: 909fe...291

Ja! Hadde jeg hart cash hadde jeg slengt en tusenlapp i fanget hans å dratt.. 

Anonymkode: dc26a...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde avbrutt et samleie like før han kom og lagt meg til å sove. Siden jeg betaler prevensjon, så bestemmer jeg..... :P

Anonymkode: e096b...10d

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig smålig av han. kan du ikke ta en prat med han om det, fortelle han hvordan det føles? 

Anonymkode: 97181...9f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg hadde avbrutt et samleie like før han kom og lagt meg til å sove. Siden jeg betaler prevensjon, så bestemmer jeg..... :P

Anonymkode: e096b...10d

Hahahaha 😂😂 dagens!

Anonymkode: dc26a...90e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som nå, når det er krangling på når vi skal reise til min mor (vi skal kjøre to biler).. jeg vil  ta med meg fellesbarn å dra litt før og han og hans barn senere.. og så blir det surmuling av det.. og stebarna og far er på lag.. og far ender med å si: det er jo jeg som har kjøpt diesel til deg så du i det hele tatt kan dra... 

det finnes mange eksempler på dette.. som når jeg vil se noe på tv, og han buser ut: det er jeg som betaler for tvn, så jeg bestemmer, fremfor barna.. 

jeg irrrerer meg over dette.. som at jeg skal si at jeg betaler for maten så jeg bestemmer hva vil ska ha til middag hver dag.. eller jeg betaler for strømmen så jeg bestemmer om dere skal ha lyset på eller ikke... 

irriterende 😩

Anonymkode: dc26a...90e

Stakkars fars barn - som må bli med til din familie. Så kjedelig og unødvendig. 

Disse barna har jo besteforeldre på sin farsside og morsside. 

Anonymkode: a5a78...988

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som nå, når det er krangling på når vi skal reise til min mor (vi skal kjøre to biler).. jeg vil  ta med meg fellesbarn å dra litt før og han og hans barn senere.. og så blir det surmuling av det.. og stebarna og far er på lag.. og far ender med å si: det er jo jeg som har kjøpt diesel til deg så du i det hele tatt kan dra... 

det finnes mange eksempler på dette.. som når jeg vil se noe på tv, og han buser ut: det er jeg som betaler for tvn, så jeg bestemmer, fremfor barna.. 

jeg irrrerer meg over dette.. som at jeg skal si at jeg betaler for maten så jeg bestemmer hva vil ska ha til middag hver dag.. eller jeg betaler for strømmen så jeg bestemmer om dere skal ha lyset på eller ikke... 

irriterende 😩

Anonymkode: dc26a...90e

Tjener du ikke nok penger selv? 

Anonymkode: a5a78...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjener du ikke nok penger selv? 

Anonymkode: a5a78...988

Jo 

Anonymkode: dc26a...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjener du ikke nok penger selv? 

Anonymkode: a5a78...988

Hun kjøper mat og betaler strøm i hvert fall. 

Jeg tror de deler på utgifter, men så er det da akkurat de tingene mannen betaler som han føler han har eieskap over tydeligvis. 

Irriterende mann, jeg hadde ikke orket å ha det sånn. Enten må du få han til å slutte å si sånn eller så må du vurdere om han er verdt å være sammen med. 

Anonymkode: b6a8a...ee3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dårlige verdier han lærer barna. Han setter seg selv i "respekt" ved å rakke ned på deg, og nedgraderer dermed din autoritet. Umyndiggjør deg på en måte. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Stakkars fars barn - som må bli med til din familie. Så kjedelig og unødvendig. 

Disse barna har jo besteforeldre på sin farsside og morsside. 

Anonymkode: a5a78...988

Hva har dét med trådens tema å gjøre? TS sin samboer er rett og slett så gnien at han skal ha eierskap på det meste der i gården. At det går an...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjener du ikke nok penger selv? 

Anonymkode: a5a78...988

De deler jo på. Men han føler at han har en rett til å bestemme over alt han betaler på.

Anonymkode: 909fe...291

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg hadde avbrutt et samleie like før han kom og lagt meg til å sove. Siden jeg betaler prevensjon, så bestemmer jeg..... :P

Anonymkode: e096b...10d

Haha!! 😂 da hadde det blitt andre toner i huset kan jeg tro 😂😂

Anonymkode: 909fe...291

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omstrukturer økonomien. Ikke du betaler ditt og jeg betaler datt, han er jo helt idiot som tenker at han har eierskap til det han betaler, når du betaler andre ting. Du har vel påpekt dette selv til han, hva sier han da, hvor er logikken? Samle opp alle felles utgifter, opprett en felles konto og bli enige om en brøk. 

Anonymkode: 0c5d0...d4a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Sunday
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Hadde jeg hart cash hadde jeg slengt en tusenlapp i fanget hans å dratt.. 

Anonymkode: dc26a...90e

Vipps! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omstrukturer økonomien. Ikke du betaler ditt og jeg betaler datt, han er jo helt idiot som tenker at han har eierskap til det han betaler, når du betaler andre ting. Du har vel påpekt dette selv til han, hva sier han da, hvor er logikken? Samle opp alle felles utgifter, opprett en felles konto og bli enige om en brøk. 

Anonymkode: 0c5d0...d4a

Dette! 

Dere bor sammen og har felles barn. I praksis har dere felles økonomi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...