Gå til innhold

Kan man spørre om noen har dødd i huset på visning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tom Bäcker

I pleie/sykehjem er regelen at det flytter inn en ny beboer når den forrige dør. Ofte i leiligheten. Dette går som regel greit, men noen sensitive personer mener at de kan føle nærvær av tidlige beboere, særlig hvis denne har hatt en sterk personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.2.2018 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Det høres kanskje litt merkelig ut, men jeg er smålig overtroisk og er redd for spøkelser :fnise: Tanken på at noen har dødd i et hus skremmer meg veldig! Nå er jeg på vei til å kjøpe min første leilighet, og lurer derfor på om det er noen andre som har samme problem som meg? Hus/leiligheter fra typ 1990 og eldre er utelukket, men selv med hus som er bygd i 2015 kan det jo ha vært noen som har dødd i :ohmy: Har egentlig eiendomsmeglere peiling på sånt? Vil ikke komme på visning og høres ut som en maniac heller :fnise: 

Anonymkode: 2e7b5...538

Alle gode hjem trenger et husspøkelse, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nylig kjøpt et hus bygd i 1955. 

Kommunen eide huset i mange år, og brukte som utleiebolig for sosiale klienter etter at eieren døde i 80 tallet. Men jeg vet ikke om tidligere eieren døde på sitt eget hus eller på sykehjem. Tenkte ikke så mye på det. Vi skal jo nesten rive ned alt/ veggene, og gjøre det til vårt drømmehus. 😊

Anonymkode: f6f37...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt mer engstelig hvis det var en drapssak på huset før vi kjøpte.

Anonymkode: f6f37...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...