Gå til innhold

Italia i sjokk : En hel by er tatt over av afrikanere.


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker said:

I Oslo er det flere bydeler hvor hvite, etniske nordmenn er i mindretall allerede. Oslo har allerede blitt et shithole. Jeg har nylig vært i Sverige, jeg forventet meg verre tilstander enn det som møtte meg. Grunnen til det er at Sverige ikke bruker samme strategi som Norge. Jeg var nemlig i Stockholm. I fasjonable, hvite, overklasse-Stockholm. Når man kommer som turist til vår hovedstad er man i veldig mange situasjoner i mindretall som hvit. I Sverige har de gjort det annerledes. De har plassert alle ikke-vestlige innvandrere langt vekk fra vakre Stockholm (sentrum). Jo lenger ut av byen man kommer, jo mindre hvite mennesker ser man. Her snakker jeg om steder som fortsatt er sentralt, men ikke downtown Stockholm, og ikke landsbygda. Jeg møtte likevel masse utenlandske mennesker i Stockholm, men de fleste var faktisk hvite, og kan betale for sitt opphold i Stockholm selv.

I London er hvite i mindretall. Og det kommer til å skje over hele Europa, etterhvert. Vi må ikke sove i timen bare fordi vi nå har et fungerende samfunn med relativt lite innvandring. Vi kommer til å få samme skjebne som de hvite i Sør-Afrika. Jeg ønsker ikke det.

Anonymkode: 95b87...f36

Ja, jeg er helt enig med deg. Men du vet, hadde man våknet med den andelen innvandrere det er i Europa nå «over natta» hadde man jo sett at man ble utskiftet, politikere er smarte ved at de har gjort det såpass gradvis, for da merker man ikke hva som egentlig skjer siden man blir så vant til det, og legge heller ikke merke til antall som kommer i året siden det nå har blitt så mange. 

Anonymkode: ae1c1...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er helt enig med deg. Men du vet, hadde man våknet med den andelen innvandrere det er i Europa nå «over natta» hadde man jo sett at man ble utskiftet, politikere er smarte ved at de har gjort det såpass gradvis, for da merker man ikke hva som egentlig skjer siden man blir så vant til det, og legge heller ikke merke til antall som kommer i året siden det nå har blitt så mange. 

Anonymkode: ae1c1...7f0

Det er helt korrekt. Og i tillegg til at dette blir normalisert ved at det skjer sakte så blir vi bombardert med bilder, reklamer og filmer som normaliserer alt annet enn kjernefamilien og hvite par. Prøv feks å søke på "white couple" og "black couple" på google.

Anonymkode: 95b87...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er helt korrekt. Og i tillegg til at dette blir normalisert ved at det skjer sakte så blir vi bombardert med bilder, reklamer og filmer som normaliserer alt annet enn kjernefamilien og hvite par. Prøv feks å søke på "white couple" og "black couple" på google.

Anonymkode: 95b87...f36

Det var bare... merkelig. Noen i google som har en liten agenda der gitt :P 

Anonymkode: ae1c1...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noen så URIX i kveld?

https://tv.nrk.no/serie/urix

Der snakket de om hvordan italienske velgere har dreid til høyre, de snakke om de de kaller  "Italias problemer", hvordan arbeidsledigheten har økt, men de snakket ikke noe om innvandring og kriminalitet.

Det er jo neste utrolig å lage et program om de politiske endringene i Italia uten å nevne masseinnvandring, nigerianske gjenger, og en betydlig økning i kriminalitet.

BBC hadde derimot nylig et lenger innslag om valget i Italia, og selv om denne kanalen også ofte blir ankalget for å ligge til venstre, la de ikke skjul på at innvandring og kriminalitet var drivkraften i de politiske endringene i Italia. Hvordan journalistene i Urix kan hoppe helt over dette er utrolig. Politiske meninger er  viktigere en faglig integritet i NRK.

Anonymkode: 0de94...ba3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 0.44, AnonymBruker skrev:

TS linker til en artikkel. Hva slags virkelighet holder du til i?

Anonymkode: d1e9e...1da

Det står jo ikke det hun sier i artikkelen

Anonymkode: 99966...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke om noen så URIX i kveld?

https://tv.nrk.no/serie/urix

Der snakket de om hvordan italienske velgere har dreid til høyre, de snakke om de de kaller  "Italias problemer", hvordan arbeidsledigheten har økt, men de snakket ikke noe om innvandring og kriminalitet.

Det er jo neste utrolig å lage et program om de politiske endringene i Italia uten å nevne masseinnvandring, nigerianske gjenger, og en betydlig økning i kriminalitet.

BBC hadde derimot nylig et lenger innslag om valget i Italia, og selv om denne kanalen også ofte blir ankalget for å ligge til venstre, la de ikke skjul på at innvandring og kriminalitet var drivkraften i de politiske endringene i Italia. Hvordan journalistene i Urix kan hoppe helt over dette er utrolig. Politiske meninger er  viktigere en faglig integritet i NRK.

Anonymkode: 0de94...ba3

De har bevist tidligere at de ikke er nøytrale i programmene sine. 

Anonymkode: ae1c1...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎2‎/‎28‎/‎2018 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er helt enig med deg. Men du vet, hadde man våknet med den andelen innvandrere det er i Europa nå «over natta» hadde man jo sett at man ble utskiftet, politikere er smarte ved at de har gjort det såpass gradvis, for da merker man ikke hva som egentlig skjer siden man blir så vant til det, og legge heller ikke merke til antall som kommer i året siden det nå har blitt så mange. 

Anonymkode: ae1c1...7f0

Dette er kjent. som "frosk i varmt vann". google it. Poenget er at med en storstilt innvasjon ville vi reagert. Men 10.000 asyl, 16.000 familiegjenforening pr.aar,+ store barnekull skjer gradvis. Fra 0 til 300.000 gikk det 30 aar. De neste 300.000 vil ta 7,5 aar. Og nordmenn (dvs norsk kultur) vil bli en minoritet rundt 2045. Da er vi for faa til aa integrere noen som helst.

Skjer det gradvis ender opp med aa bli kokt. Hadde det skjedd fort hadde vi reagert og satt inn tiltak.

Anonymkode: 79980...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 11.15, AnonymBruker skrev:

De har ingen annen måte å skaffe seg inntekt på, så da blir dette konsekvensen.

 

Anonymkode: 05e32...e94

Men flertalle er der ulovlig, skal man da likevel hjelpe de med å få jobb?

Anonymkode: 8e6fc...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...