Gå til innhold

Dere som er under 160 høy - hvor kjøper dere jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 23.2.2018 den 16.40, AnonymBruker skrev:

ok takk for svar, skal sjekke ut hm`s vintage fit og så har de en petite kolleksjon (ihvertfall på nettet så jeg). Hvor kjøper du dine Levis-jeans da? :) 

Anonymkode: 5bf15...cbf

Har sett disse med lengde fra 26" både på Levis store og Carlings. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg kjøper jeans som sitt over baken, og så legg eg dei opp. Har aldri opplevd at det har endra fasongen på buksa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bik Bok, Gina Tricot, pull and bear, river island, salt, VILA. Bor i Stockholm :) kanskje litt mer utvalg her av butikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 155 og har aldri hatt problemer med at buksene er for lange? Kjøper de "overalt" 

Eller, blir de for lange i leggene eller rekker den høyt opp på magen? Sistnevnte kan nå og da være et problem om ikke buksen har lavt liv, men jeg har aldri opplevd at den blir for lang i leggene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2018 den 3.53, fresia skrev:

Asos, Topshop, Bik Bok, Gina Tricot. Kjøper på Petite-avdelinger eller jeans med ankellengde 😊 er 160

Vet du om alle disse butikkene har Petite-avdeling eller om det kun er noen utvalgte, større butikker som har det? (jjeg var nemlig på HM for å se på petite buksene som jeg så de hadde på nettet, men jeg fant ingen av buksene i butikken..)

Anonymkode: 5bf15...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også kun 1,53 Men jeg finner bukser overalt, hører mange som er lave sier de ikke finner bukser, men den skjønner jeg ikke. Som regel kan man jo velge lengde i beina. Bruker 32 i beinlengde.

Anonymkode: 6cc93...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...