Gå til innhold

Er det urimelig å kreve litt oppmerksomhet av FF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

utenfor sengehalmen?? Han får fysisk «hjelp», da kan han vel koste på seg å yte litt  tilbake...!

Anonymkode: e279c...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er urimelig å forvente oppmerksomhet fra en FF utenfor sengehalmen. Det er en FF, ikke en kjæreste. 

Anonymkode: ba4a4...5a6

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer jo selv hvem du vil ha sex med. Om du ikke liker måten fyren oppfører seg på så ikke ligg med han. :)

Anonymkode: 94967...141

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags oppmerksomhet tenker du på da? Jeg har hatt en FF i over 1 år, vi møtes riktignok ikke mer enn ca 1-2 ganger i mnd pga avstand, men vi har kontakt på sms ukentlig, noen ganger daglig. Mest han som initierer den kontakten, men jeg må si at hadde vi kun hatt kontakt som "vil du komme og pule?", også ikke hørt mer før neste gang, da hadde jeg nok avsluttet for lengst. Noen igjen synes jo det er helt greit og mener det er sånn det skal være med en FF.

Anonymkode: 0243b...b15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du kan forvente noe mer nei, en FF er jo nettopp bare en sengekompis fordi det er helt uforpliktende.

Anonymkode: 14a18...f81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, hulkenxxx skrev:

Nei han er mann. Han må jobbe betraktelig for å få seg sex. Du som kvinne kan få det på eg blunk og når du da velger å ha sex med så mange forskjellige menn så er du BILLIG

Så mange forskjellige? Har en FF og han har jeg som sagt hatt over 1 år, ligger ikke med andre. Du får skrive billig så mye du vil for min del, puler den jeg har lyst når jeg har lyst, og elsker det. 

Anonymkode: 0243b...b15

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, hulkenxxx skrev:

Nei han er mann. Han må jobbe betraktelig for å få seg sex. Du som kvinne kan få det på eg blunk og når du da velger å ha sex med så mange forskjellige menn så er du BILLIG

Skjønner at det er kjipt at det går dårlig på damefronten, men det er ikke nødvendig å se ned på damer av den grunn. Og ha en FF er jo bedre enn å ligge rundt med mange forskjellige. Og uansett så må folk få ligge med hvem de vil og hvor mange di vil uten å bli stigmatisert av den grunn! Pass dine egne saker!!

Anonymkode: 14a18...f81

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Får fysisk hjelp«?  Er det sånn du ser på sex? 

Anonymkode: 51c63...b64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, hulkenxxx said:

Akk enda en kvinne på kg  som har havnet i pulevenn fella.

Har vell vært 1373625 tråder her det siste året om kvinner som har pulevenn og får følelser etterhvert.

FF er bare tull. For det første nedgraderer du deg til en jevla fellesfitte og spermbank for menn. Billige damer i går ff forhold . Samtidig får kvinner veldig fort følelser for menn ettef sex uansett om du vil det eller ikke da kvinner skille ut lykkehormoner når man har sex og koser

Ellers er det noen kvinner der ute som vil ha deilige sex med noen de kjenner uten at de må få alt dette guttebullshit i tillegg.   Ta deg en bolle - jenter som liker å pule er faktisk ikke billige din douchecanoe.  

Anonymkode: a7ade...188

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mange forskjellige? Har en FF og han har jeg som sagt hatt over 1 år, ligger ikke med andre. Du får skrive billig så mye du vil for min del, puler den jeg har lyst når jeg har lyst, og elsker det. 

Anonymkode: 0243b...b15

Skål! Jeg også, puler gjerne 10 forskjellige om dagen. Elsker å være billig. 👏🏻👏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye hjelper du han da TS? Du får jo tross alt "fysisk hjelp" av han.

Anonymkode: e4573...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

utenfor sengehalmen?? Han får fysisk «hjelp», da kan han vel koste på seg å yte litt  tilbake...!

Anonymkode: e279c...f93

Så du har ff for å være snill og yte "fysisk hjelp"? Ikke fordi du selv har lyst på og har glede av sex? 

Anonymkode: 0dcec...a35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her, svarer uten sitering:

 

1. Dere som slutshamer får bare gjøre det alt dere vil, ikke at det hjelper så veldig dog!

2. Ingen av oss har så veldig til valgmuligheter så vi er i et litt bytteforhold, ja. Så klart blir jeg knyttet til en person jeg er intim med over tid! Og det må være like greit som å være en sterk selvstendig kvinne som klarer å ha et platonisk forhold til sin ff, selv om det er vanskeligere. Og når  en mann over tid har fysisk forhold til en kvinne er det en fare han må regne med🙂🙂

 

 

Anonymkode: e279c...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her, svarer uten sitering:

 

1. Dere som slutshamer får bare gjøre det alt dere vil, ikke at det hjelper så veldig dog!

2. Ingen av oss har så veldig til valgmuligheter så vi er i et litt bytteforhold, ja. Så klart blir jeg knyttet til en person jeg er intim med over tid! Og det må være like greit som å være en sterk selvstendig kvinne som klarer å ha et platonisk forhold til sin ff, selv om det er vanskeligere. Og når  en mann over tid har fysisk forhold til en kvinne er det en fare han må regne med🙂🙂

 

 

Anonymkode: e279c...f93

Punkt 2 er jeg faktisk veldig uenig i. Om man går inn i et forhold hvor man er enig om at det skal være et FF forhold, så bryter du faktisk det løftet om du begynner å knytte deg til han romantisk. Da må du enten foreslå et romantisk forhold (og som regel er jo ikke det aktuelt, det er vel nettopp derfor man er bare FFs), eller bryte det av, eller så kommer du helt garantert til å bli såret.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, svarer uten sitering:

 

1. Dere som slutshamer får bare gjøre det alt dere vil, ikke at det hjelper så veldig dog!

2. Ingen av oss har så veldig til valgmuligheter så vi er i et litt bytteforhold, ja. Så klart blir jeg knyttet til en person jeg er intim med over tid! Og det må være like greit som å være en sterk selvstendig kvinne som klarer å ha et platonisk forhold til sin ff, selv om det er vanskeligere. Og når  en mann over tid har fysisk forhold til en kvinne er det en fare han må regne med🙂🙂

Anonymkode: e279c...f93

Det er helt menneskelig at du får følelser, men det er du selv som har sagt ja til FF/ONS-drittet. 

Ønsk han lykke til videre i livet, og finn deg en kjæreste i stedet. 

Anonymkode: 4f506...8e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, hulkenxxx said:

Nei han er mann. Han må jobbe betraktelig for å få seg sex. Du som kvinne kan få det på eg blunk og når du da velger å ha sex med så mange forskjellige menn så er du BILLIG

Du har et forkaklet syn på seksualitet og kvinner. Du framstår som intet mindre enn en sodd.

20 minutter siden, AnonymBruker said:

2. Ingen av oss har så veldig til valgmuligheter så vi er i et litt bytteforhold, ja. Så klart blir jeg knyttet til en person jeg er intim med over tid! Og det må være like greit som å være en sterk selvstendig kvinne som klarer å ha et platonisk forhold til sin ff, selv om det er vanskeligere. Og når  en mann over tid har fysisk forhold til en kvinne er det en fare han må regne med🙂🙂

Anonymkode: e279c...f93

Jeg er en mann som har hatt mange FF-forhold. Den tankegangen du har der er både respektløs og en heftig ansvarsfraskrivelse.

Den siste perioden min som singel, var jeg svært ærlig med hva jeg søkte og hvilke forventninger vi kunne ha til hverandre. Likevel ble en god håndfull av dem betatt/forelsket i meg, og lagde et helvete uten like når jeg avsluttet relasjonen vår. Det var heller ikke slik at jeg lovte gull og grønne skoger, men vi hadde jevnlige samtaler om nettopp dette med at jeg ikke ville ha et forhold.

Uansett hvilken part som begynner å utvikle følelser i en slik relasjon, har et ansvar både ovenfor seg selv og partneren om å prate ut om dette og mest sannsynlig avslutte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...