Gå til innhold

Hvordan vet man om man er klar for å date igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er to måneder siden jeg ble dumpa av en jeg hadde vært sammen med i over et halvt år. Det var vondt og tungt, men kjærlighetsfølelsen til han forsvant, mer sinne som var igjen.

Hvordan vet man om man er klar for å date igjen? Jeg vet om flere som jeg kunne tenkt å skape en relasjon til, men er redd det er for tidlig.
Hvilke tegn så/kjente du som sa at du var klar?

Anonymkode: 4d502...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir nok aldri "klar", til det har jeg blitt såret og skuffet èn gang for mye. Men jeg har endra litt tankene jeg har om dating. Før gikk jeg bare på date om jeg var veldig interessert i fyren. Da ble daten en veldig "stor greie" og fallhøyden enda større. Jeg var veldig opptatt av å selge meg selv og å bli likt. Jeg trengte oppmerksomhet og ønsket virkelig å inngå et forhold til en mann som til slutt kunn resultere i barn og familie.

Nå tenker jeg mer på dating som en jobb som kanksje kan ende i et varig forhold. Det er bare som å søke en jobb. Ikke bare skal han vurdere meg men jeg skal også vurdere ham. Har han de kvalitetene jeg ser etter? Kan han tilby meg det jeg vil ha? Er han verdt tid? Og ikke minst, er han så bra at jeg tar sjansen på å bli såret igjen? Nå sist gikk jeg på date mer som en "trening" med en fyr jeg syntes virka OK. Han var ikke helt det jeg så etter og jeg antagelig ikke det han så etter, heller. Og det har jeg det greit med.

 

Anonymkode: 57793...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins ingen regler for sånt. Når du selv har lyst til å treffe en ny person med alt det innebærer.

Anonymkode: b8602...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...