AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #41 Skrevet 24. februar 2018 Jeg vet, og alle damer der ute vet, at man ikke skal bli med en mann hjem på første date. Men han var en bekjent av venninnen min, så hun gikk god for han. Vi hadde sex denne første daten, hvilket var helt ok. Men han anså seg ikke som ferdig, og voldtok meg brutalt. Jeg føler meg fortsatt dum, men har jo virkelig lært... Om det hadde skjedd uansett vet jeg ikke - det har mer å gjøre med han som person enn tinder. Det var tilfeldig at jeg matchet han der, jeg hadde nok møtt han via venninnen min like etter uansett. Og vi hadde først sex, frivillig. Men han ville ha mer. Det kunne jo skjedd på fjerde date hjemme hos meg også, for den saks skyld. Men jeg lærte leksa mi og er blitt bra kritisk! Anonymkode: 93a97...d94
Vinglass Skrevet 24. februar 2018 #42 Skrevet 24. februar 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet, og alle damer der ute vet, at man ikke skal bli med en mann hjem på første date. Men han var en bekjent av venninnen min, så hun gikk god for han. Vi hadde sex denne første daten, hvilket var helt ok. Men han anså seg ikke som ferdig, og voldtok meg brutalt. Jeg føler meg fortsatt dum, men har jo virkelig lært... Om det hadde skjedd uansett vet jeg ikke - det har mer å gjøre med han som person enn tinder. Det var tilfeldig at jeg matchet han der, jeg hadde nok møtt han via venninnen min like etter uansett. Og vi hadde først sex, frivillig. Men han ville ha mer. Det kunne jo skjedd på fjerde date hjemme hos meg også, for den saks skyld. Men jeg lærte leksa mi og er blitt bra kritisk! Anonymkode: 93a97...d94 ❤️
Gjest padawan Skrevet 24. februar 2018 #43 Skrevet 24. februar 2018 På 21.2.2018 den 20.11, AnonymBruker skrev: Stol aldri på menn fra Tinder sier jeg bare... Feil. Stol aldri på en mann som tripper for å komme ned i buksen din.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #44 Skrevet 25. februar 2018 On 2/23/2018 at 3:33 PM, kenpet said: Så du mener det er greit å juge om at man er slank når man er feit? Enkelte blir rett og slett ikke tiltrukket av feite damer. Dessuten jugde hun om det, så hvordan skal han kunne stole på henne? Jeg hadde blitt rimelig forbanna i hvertfall. Jeg har gjerne sex med en som er overvektig, og kan gjerne været i et forhold med dem om kjemien er topp. Men jeg ville ha mistet interessen fort hvis hun hadde jugd om kroppen sin. Kanskje jeg skal begynne å fortelle damer at jeg er veltrent og trener hver dag, selv om jeg egentlig sitter på sofaen hele dagen og spiser ostepop (jeg gjør ikke det, var et eksempel). Sier ikke at overvektige damer ikke fortjener noe, men please vær ærlige om det. Ikke jug om det i hvertfall. Basert på Hulkens kriterier for å kalle folk feite, tipper jeg hun så ganske normal ut. For å være ærlig må man nesten forutsette at man bruker de samme definisjoner på hva feit er. For Hulken er 1 kg for mye feit. jeg tror derfor rett og slett ikke på dette mennesket Anonymkode: b79c7...914
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå