Gå til innhold

Tinder skrekkhistorier?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo mange rare/fæle mennesker overalt, fins jo bra mannfolk på på tinder også, må være litt kritisk og bli godt kjent med de først.

Bruk kondom hvis man skal ha sex. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Xcase33 skrev:

At du er ei av dem som lar deg sjarmere av drittsekker og ikke klarer å se forskjell på gull og gråstein er da ikke alle mannfolk i verden sin feil eller ansvar ...må du skjerpe deg. Ja jeg vet det er vondt å være dum ...så tror du gjør det best i å holde deg langt vekke ifra alt som du kan gjøre noe dumt med. 

Så du tror alle damer er synske du da? Og løsningen er å ta med løgndetektor og kjønnssykdom-tester på date? 

Anonymkode: a4fdb...865

• Liker 1
Skrevet
På 21.2.2018 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Det er trist å høre om sykdommer eller om hvor egoistisk uansvarlige menn er. Jeg møtte en, som luktet som rått fisk på penis :kvalm: man må også gjenkjenne signalene, holder meg unna tinder jeg. 

Anonymkode: e14dc...82c

Hvor uansvalige menn er? Det trengs to for å danse. Bruker en ikke kondom under samleie med nye bekjendtskap så er det utrolig uansvarlig iht egen helse!

• Liker 1
Skrevet

Ikke meg, men en venninne. På første date så hadde han spandert henne alt selv om hun ville betale, og ville til og med inn på brudekjole butikker og sa han kunne forestille deres bryllup.

Anonymkode: 59595...9cc

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du tror alle damer er synske du da? Og løsningen er å ta med løgndetektor og kjønnssykdom-tester på date? 

Har ingenting med det å gjøre ...og det vet du. Du har ansvar for kunne skille litt også

Skrevet
15 timer siden, Xcase33 skrev:

At du er ei av dem som lar deg sjarmere av drittsekker og ikke klarer å se forskjell på gull og gråstein er da ikke alle mannfolk i verden sin feil eller ansvar ...må du skjerpe deg. Ja jeg vet det er vondt å være dum ...så tror du gjør det best i å holde deg langt vekke ifra alt som du kan gjøre noe dumt med. 

Jeg refererer til ansvarlige menn som lyver om egen helse tilstand istedenfor å være ærlige. Hva er egentlig det som plaget deg? Lukter du som råtten fisk også?:kvalm:

Anonymkode: e14dc...82c

• Liker 1
Skrevet
På ‎22‎.‎02‎.‎2018 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Skulle på date med en jeg hadde pratet mye med. God kjemi med han, gledet meg til å treffe han og se hvordan vi funket sammen. Værste daten noen sinne.

1. Han var superlav - fra den dagen har jeg satt pris på høydeinfo på tinder 😂

2. Han hadde fortalt at han var utadvendt og glad i å snakke - eneste jeg fikk han til å snakke om var x’n.

3. Vi hadde sex til tross for at det var ingen kjemi mellom oss. Han kjørte inn tørr, ødela klitten min og skrapa meg opp. 

4. Idioten klarte ikke engang og innrømme i ettertid at han synes daten gikk dårlig. Det tok 3 dager før jeg mota meg opp og sa at jeg synes daten var dritt og at han hadde utgitt seg for å være noe han ikke var. Da kunne han fortelle at han var enig i at det var lite kjemi ute og gikk mellom oss. 

Tinder in my ❤️

Anonymkode: 3eb68...448

Må si du var like rar som lå med han, sorry men ja.

Anonymkode: e8460...7f4

• Liker 6
Skrevet

jeg har møtt flere fra Tinder og andre steder, men aldri møtt slike folk dere beskriver, bare vanlige folk mer eller mindre, det får meg til å lure på hva dere sveiper til høyre:laugh:

• Liker 5
Skrevet

Har ikke all verdens erfaring fra datingapper, men var en kveld jeg kjedet meg så jeg fikk meg en Tinderkonto.
Kom over en profil som var grei og avtalte en date.

Litt småklein stemning og jeg hadde en litt merklig følelse men det var sikkert bare fordi det var en ukjent setting for meg. Trodde jeg...
Da vi skulle betale var det veldig viktig for daten min at vi skulle betale hvert vårt måltid. Ok, greit nok. Men.... Da jeg hadde betalt og det var min daten min sin tur, så var det ikke dekning på kortet. Løsningen? Joda, moren ble ringt etter.. Og hun kom mistenkelig fort for å betale, så om hun har vært i nærheten hele tiden vet jeg ikke.

Ble ikke flere dater for å si det sånn. 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Døgnvill skrev:

Har ikke all verdens erfaring fra datingapper, men var en kveld jeg kjedet meg så jeg fikk meg en Tinderkonto.
Kom over en profil som var grei og avtalte en date.

Litt småklein stemning og jeg hadde en litt merklig følelse men det var sikkert bare fordi det var en ukjent setting for meg. Trodde jeg...
Da vi skulle betale var det veldig viktig for daten min at vi skulle betale hvert vårt måltid. Ok, greit nok. Men.... Da jeg hadde betalt og det var min daten min sin tur, så var det ikke dekning på kortet. Løsningen? Joda, moren ble ringt etter.. Og hun kom mistenkelig fort for å betale, så om hun har vært i nærheten hele tiden vet jeg ikke.

Ble ikke flere dater for å si det sånn. 

Datet du mann eller dame? Uansett rart ja:laugh:

Skrevet

Har kanskje vært en skrekkhistorie selv. Møtte en fra Tinder for noen år siden og da besvimte jeg under daten, passe flaut.

Skrevet
23 minutter siden, Frankie Teardrop skrev:

Har kanskje vært en skrekkhistorie selv. Møtte en fra Tinder for noen år siden og da besvimte jeg under daten, passe flaut.

Hvorfor?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Datet du mann eller dame? Uansett rart ja:laugh:

Hadde det spilt noe rolle? :fnise:

Skrevet
23 hours ago, kenpet said:

Så du mener det er greit å juge om at man er slank når man er feit? Enkelte blir rett og slett ikke tiltrukket av feite damer. Dessuten jugde hun om det, så hvordan skal han kunne stole på henne? Jeg hadde blitt rimelig forbanna i hvertfall. Jeg har gjerne sex med en som er overvektig, og kan gjerne været i et forhold med dem om kjemien er topp. Men jeg ville ha mistet interessen fort hvis hun hadde jugd om kroppen sin.

Kanskje jeg skal begynne å fortelle damer at jeg er veltrent og trener hver dag, selv om jeg egentlig sitter på sofaen hele dagen og spiser ostepop (jeg gjør ikke det, var et eksempel). :)

Sier ikke at overvektige damer ikke fortjener noe, men please vær ærlige om det. Ikke jug om det i hvertfall.

Hvis du har lest andre i legg av denne brukere så hadde du observert en trend; han elsker å kalle alle damer feite..... 

sterk overvekt er ihh til hans definisjon > 1-5 kg mer enn anorektisk. Han er til og med inne på gravideforumet for å fatshame gravide kvinner i uke 38 av svangerskapet.  

så er det måten han snakker om kvinner på generelt i alle tråder her inne som provoserer noe helt utrolig. Mannen er en misogynistisk tulling!

Anonymkode: b79c7...914

• Liker 2
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har lest andre i legg av denne brukere så hadde du observert en trend; han elsker å kalle alle damer feite..... 

sterk overvekt er ihh til hans definisjon > 1-5 kg mer enn anorektisk. Han er til og med inne på gravideforumet for å fatshame gravide kvinner i uke 38 av svangerskapet.  

så er det måten han snakker om kvinner på generelt i alle tråder her inne som provoserer noe helt utrolig. Mannen er en misogynistisk tulling!

Anonymkode: b79c7...914

Det kan det godt hende han er, og jeg har diskutert med han tidligere, jeg også. Men i dette tilfellet er jeg faktisk enig med han. Det er overhodet ikke greit å lyve om at man er slank hvis man er overvektig, høy om man er lav, eller andre teite ting som en vet blir avslørt når en møtes. Hva annet lyver vedkommende om, da, tenker jeg?

Jeg har aldri vært på Tinder, men på andre nettdatingsider, og hadde en liknende opplevelse som hulken beskriver. Mannen var jo dobbelt så tjukk som på bildet, jeg kjente han ikke igjen da vi skulle møtes, så jeg gikk rett forbi han! Spiller ingen rolle om mannen er litt overvektig for min del, men vær nå ærlig på det, da.

Skrevet
På 21.2.2018 den 21.55, Katten.2.0 skrev:

Ei var halvveis stalker, mange som slenger dritt når de blir avvist, ei som hev meg ut tidlig neste morgen, overraskende mange som er i et forhold osv.

Beklager for at jeg hev de ut den morningen. Måtte så jævlig bæsje 😂😂 Neida...

Men ja, det er mange som er i forhold av mannfolka og. Jeg er ikke på tinder for å finne mannen i mitt liv, så det gjør meg heller ikke noe. 

Skrevet
20 timer siden, Xcase33 skrev:

Har ingenting med det å gjøre ...og det vet du. Du har ansvar for kunne skille litt også

Skille? Når en mann juger som faen? Han jeg datet lå jeg ikke med på første date, for å si det sånn. Han fremstod som en bra mann, og vi brukte god tid på å bli kjent. Hva mer kunne jeg gjort? Ordnet et panel med eksperter som skulle spørre han ut? Løgndetektortest? 

Han visste veldig godt hvilke verdier jeg hadde, så jeg sa fra med en gang at jeg var seriøs og ikke gadd noe uforpliktende tull. 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Skille? Når en mann juger som faen? Han jeg datet lå jeg ikke med på første date, for å si det sånn. Han fremstod som en bra mann, og vi brukte god tid på å bli kjent. Hva mer kunne jeg gjort? Ordnet et panel med eksperter som skulle spørre han ut? Løgndetektortest? 

Han visste veldig godt hvilke verdier jeg hadde, så jeg sa fra med en gang at jeg var seriøs og ikke gadd noe uforpliktende tull. 

Du må forberede #shittestene dine da ...det er jo derfor dere gjør det naturlig i utgangspunktet. 

Videre hvis du hadde reflektert tilbake på førstegangs kontakten....hvor kom han fra? hvem tok første steget ? ...hvorfor ble han interessert i deg og ingen andre?  dine verdier er ikke hans verdier ..så hvorfor henger du deg opp i det ? 

Slike menn er meget lette å gjennomskue ..men du må ha litt sosial IQ og noen antenner som enda fungerer. 

Skrevet

Min bror ble lurt inn i en felle, banket opp og ranet.
Har selv aldri brukt Tinder, men den episoden der gjorde at jeg heller aldri har hatt noe særlig lyst til det.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ganske sikker på at han var singel på den tiden for vi var veldig mye sammen. Drittsekken jobber som kokk i Oslo forøvrig. 

Men han er ikke noe slem person sånn egentlig, for å si noe positivt. Men han løy meg rett oppi trynet, selv etter at jeg sa flere ganger at jeg er livredd kjønnssykdommer og viktigheten av å teste seg. Han sa jo at han hadde testet seg for alt og var clean og han var også redd for sykdommer der nede... 

begynner navnet hans på M?

Anonymkode: 876f0...ca7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...