AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Noen her med skrekkhistorier fra tinder? Kan være både alvorlige, eller mindre alvorlige (superkleine) greier :-) Anonymkode: 2a78c...74a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 JA! Aldri mer! Jeg møtte via Tinder en drittsekk fra Costa Rica som smitta meg med mycoplasma. Kosta meg 6000 kr (!!!!) i behandling!!! Vet jeg var dum som lå med han uten kondom, vi datet faktisk i 2 mnd også, og han sa han var seriøs. Jeg gjør aldri den feilen igjen! Ellers fikk jeg penis-bilder av gidfe kjendis-menn, ble bedt om å ta selvmord da jeg takket nei til å dra hjem til en fyr, generelt masse stygge meldinger fra menn som ikke tålte å få et nei. Etter jeg møtte en annen Tinder-drittsekk som ghosta meg så møtte jeg kjæresten min, på jobb av alle steder. Tinder er full av skada menn med dårlig moral, er bare å holde seg langt unna søppelet. Anonymkode: a4fdb...865 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA! Aldri mer! Jeg møtte via Tinder en drittsekk fra Costa Rica som smitta meg med mycoplasma. Kosta meg 6000 kr (!!!!) i behandling!!! Vet jeg var dum som lå med han uten kondom, vi datet faktisk i 2 mnd også, og han sa han var seriøs. Jeg gjør aldri den feilen igjen! Ellers fikk jeg penis-bilder av gidfe kjendis-menn, ble bedt om å ta selvmord da jeg takket nei til å dra hjem til en fyr, generelt masse stygge meldinger fra menn som ikke tålte å få et nei. Etter jeg møtte en annen Tinder-drittsekk som ghosta meg så møtte jeg kjæresten min, på jobb av alle steder. Tinder er full av skada menn med dårlig moral, er bare å holde seg langt unna søppelet. Anonymkode: a4fdb...865 Hva slags behandling måtte du gjennomgå? 6000 kr? Fikk du ikke antibiotika på blå resept? Jeg spør fordi jeg fikk det samme fra en portugisisk jeg holdt på med, men det gikk over etter to rundt med antibiotika... Anonymkode: e14dc...82c 2
Neket Skrevet 21. februar 2018 #4 Skrevet 21. februar 2018 Etter ca 1.5 år fortalte han meg han hadde fått seg dame. For et år siden.... 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #5 Skrevet 21. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva slags behandling måtte du gjennomgå? 6000 kr? Fikk du ikke antibiotika på blå resept? Jeg spør fordi jeg fikk det samme fra en portugisisk jeg holdt på med, men det gikk over etter to rundt med antibiotika... Anonymkode: e14dc...82c Husker ikke helt hvilken type jeg fikk.. men den første behandlingen funket ikke, dessuten gikk jeg til en privat gynekolog (1200 kr pr gang, + jeg måtte på noen kontroller også). Han Tinder-dusten har kontakta meg i ettertid, men jeg har sagt hva jeg syns om han. Syns han burde betalt meg halvparten egentlig! Jeg spurte han SÅ mange ganger om han hadde testet seg og han sa han hadde gjort det flere ganger rett før han møtte meg. Stol aldri på menn fra Tinder sier jeg bare... Anonymkode: a4fdb...865 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #6 Skrevet 21. februar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Husker ikke helt hvilken type jeg fikk.. men den første behandlingen funket ikke, dessuten gikk jeg til en privat gynekolog (1200 kr pr gang, + jeg måtte på noen kontroller også). Han Tinder-dusten har kontakta meg i ettertid, men jeg har sagt hva jeg syns om han. Syns han burde betalt meg halvparten egentlig! Jeg spurte han SÅ mange ganger om han hadde testet seg og han sa han hadde gjort det flere ganger rett før han møtte meg. Stol aldri på menn fra Tinder sier jeg bare... Anonymkode: a4fdb...865 Da kan du jo for det selv da, om du var i Norge og ikke Costa Rica. Siden kjønnssykdommer er gratis å ordne hos fastlege... Anonymkode: c4796...776 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #7 Skrevet 21. februar 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker ikke helt hvilken type jeg fikk.. men den første behandlingen funket ikke, dessuten gikk jeg til en privat gynekolog (1200 kr pr gang, + jeg måtte på noen kontroller også). Han Tinder-dusten har kontakta meg i ettertid, men jeg har sagt hva jeg syns om han. Syns han burde betalt meg halvparten egentlig! Jeg spurte han SÅ mange ganger om han hadde testet seg og han sa han hadde gjort det flere ganger rett før han møtte meg. Stol aldri på menn fra Tinder sier jeg bare... Anonymkode: a4fdb...865 Det er trist å høre om sykdommer eller om hvor egoistisk uansvarlige menn er. Jeg møtte en, som luktet som rått fisk på penis man må også gjenkjenne signalene, holder meg unna tinder jeg. Anonymkode: e14dc...82c 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #8 Skrevet 21. februar 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du jo for det selv da, om du var i Norge og ikke Costa Rica. Siden kjønnssykdommer er gratis å ordne hos fastlege... Anonymkode: c4796...776 Medisin mot mycoplasma koster uansett 1000 kr pr behandling. Jeg nekter å dra innom fastlegen med underlivet mitt altså. Greit nok at JEG var dum, men håper andre ikke opplever det samme.... det var så traumatisk og jeg følte meg så skitten og ekkel Menn fra Costa Rica på Tinder er det bare å holde seg unna ass, sånn til info til andre damer på tinder. Anonymkode: a4fdb...865
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #9 Skrevet 21. februar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Medisin mot mycoplasma koster uansett 1000 kr pr behandling. Jeg nekter å dra innom fastlegen med underlivet mitt altså. Greit nok at JEG var dum, men håper andre ikke opplever det samme.... det var så traumatisk og jeg følte meg så skitten og ekkel Menn fra Costa Rica på Tinder er det bare å holde seg unna ass, sånn til info til andre damer på tinder. Anonymkode: a4fdb...865 Var costaricaneren gift? Anonymkode: 55e38...475
Katten.2.0 Skrevet 21. februar 2018 #10 Skrevet 21. februar 2018 Ei var halvveis stalker, mange som slenger dritt når de blir avvist, ei som hev meg ut tidlig neste morgen, overraskende mange som er i et forhold osv.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #11 Skrevet 21. februar 2018 Skulle på date med en jeg hadde pratet mye med. God kjemi med han, gledet meg til å treffe han og se hvordan vi funket sammen. Værste daten noen sinne. 1. Han var superlav - fra den dagen har jeg satt pris på høydeinfo på tinder 😂 2. Han hadde fortalt at han var utadvendt og glad i å snakke - eneste jeg fikk han til å snakke om var x’n. 3. Vi hadde sex til tross for at det var ingen kjemi mellom oss. Han kjørte inn tørr, ødela klitten min og skrapa meg opp. 4. Idioten klarte ikke engang og innrømme i ettertid at han synes daten gikk dårlig. Det tok 3 dager før jeg mota meg opp og sa at jeg synes daten var dritt og at han hadde utgitt seg for å være noe han ikke var. Da kunne han fortelle at han var enig i at det var lite kjemi ute og gikk mellom oss. Tinder in my ❤️ Anonymkode: 3eb68...448
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #12 Skrevet 22. februar 2018 Møtte en som etter tre øl fortalte at han gikk i behandling hos DPS, skulle inn og sone en dom for et eller annet snart og hadde fått besøksforbud mot sine foreldre, og sin bror og hans barn. Når jeg sa at jeg dessverre måtte avslutte daten da, så tryglet han meg om å gi ham en sjanse for han var jo egentlig så snill... Jaha ja. Anonymkode: 786be...db9 11
kenpet Skrevet 22. februar 2018 #13 Skrevet 22. februar 2018 Ikke Tinder, men en annen datingside. Utrolig pen jente, og samtalen fløt som bare det. Fikk snapchatten hennes, vi snappet i noen dager. Plutselig la hun ut på MyStory hvor folk på en annen datingside hadde kommentert at hun var den fineste transen på den nettsiden. Jeg ble nysgjerrig og spurte rett ut hva hun mente med det. Trodde nesten at det var kødd. Hun skrev at hun er født gutt, men jobber for å bli jente. Det lignet veldig på ei jente pga. sminken og håret. Heldigvis møttes vi aldri. 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #14 Skrevet 22. februar 2018 1. Var på date. Danset, men så ikke på meg. Ville kysse meg i en mørk krok der ingen så oss. Jeg er for fin til å skjules i en mørk krok. Vi ordnet opp, men han er for ego til å ha dame. 2. La sjel i å få meg på kroken, ville forplikte seg, men treffes type hver tredje mnd og når det passet ham. Fant han til slutt på LinkdIn, med annet etternavn og utdanningssted. Tror slimålen var gift. 3. Hyggelig å prate med, og snakket om hvorfor ting endte med eksen. Hun var veldig sjalu. På date nr to avslører han at han er gift og har barn i et annet land. Ikke rart eksen var sjalu... Giftering? Ikke-eksisterende... 4. Hyggelig å snakke med, men vi kom aldri til noen date. Han mente jeg har for tette bånd til eksen. Jeg ble skeptisk av hans kredittkortgjeld, enkelt syn på verden (sort/hvitt) og manglende førerkort og bil. 5. Ekstremt mange på ren sexjakt. Menn som vil booste egoet ved å leke litt med damer som er litt eldre. Menn som er gift og vil ha litt spenning. Anonymkode: 9f582...c50 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #15 Skrevet 23. februar 2018 On 2/21/2018 at 6:07 PM, hulkenxxx said: ja møtte en kvinne som utga seg for å være slank. da jeg møtte hun var hun feit, rund i ansiktet og så sinnsykt out of shape en det hun framsto som. jeg sa bare at det her går ikke. hun kasta vekk tiden min. jeg gikk på byn rett etter dette Det gjør meg rett og slett lykkelig å vite st denne dama ikke måtte tilbringe mer tid enn nødvendig med en sånn fyr som deg! du er klar over at du omtaler kvinner på en mer nedlatende måte enn en grisebonde omtaler sine purker? Anonymkode: b79c7...914 5
kenpet Skrevet 23. februar 2018 #16 Skrevet 23. februar 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det gjør meg rett og slett lykkelig å vite st denne dama ikke måtte tilbringe mer tid enn nødvendig med en sånn fyr som deg! du er klar over at du omtaler kvinner på en mer nedlatende måte enn en grisebonde omtaler sine purker? Anonymkode: b79c7...914 Så du mener det er greit å juge om at man er slank når man er feit? Enkelte blir rett og slett ikke tiltrukket av feite damer. Dessuten jugde hun om det, så hvordan skal han kunne stole på henne? Jeg hadde blitt rimelig forbanna i hvertfall. Jeg har gjerne sex med en som er overvektig, og kan gjerne været i et forhold med dem om kjemien er topp. Men jeg ville ha mistet interessen fort hvis hun hadde jugd om kroppen sin. Kanskje jeg skal begynne å fortelle damer at jeg er veltrent og trener hver dag, selv om jeg egentlig sitter på sofaen hele dagen og spiser ostepop (jeg gjør ikke det, var et eksempel). Sier ikke at overvektige damer ikke fortjener noe, men please vær ærlige om det. Ikke jug om det i hvertfall. Endret 23. februar 2018 av kenpet 17
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #17 Skrevet 23. februar 2018 11 minutter siden, kenpet skrev: Så du mener det er greit å juge om at man er slank når man er feit? Enkelte blir rett og slett ikke tiltrukket av feite damer. Dessuten jugde hun om det, så hvordan skal han kunne stole på henne? Jeg hadde blitt rimelig forbanna i hvertfall. Jeg har gjerne sex med en som er overvektig, og kan gjerne været i et forhold med dem om kjemien er topp. Men jeg ville ha mistet interessen fort hvis hun hadde jugd om kroppen sin. Kanskje jeg skal begynne å fortelle damer at jeg er veltrent og trener hver dag, selv om jeg egentlig sitter på sofaen hele dagen og spiser ostepop (jeg gjør ikke det, var et eksempel). Sier ikke at overvektige damer ikke fortjener noe, men please vær ærlige om det. Ikke jug om det i hvertfall. Var i samme situasjon selv. Jeg går ikke etter utseende hvis personligheten er en god matc med min. Har forelsket meg i menn som er lubne, men med en knallgod og sterk personlighet. Så var det Tinderdaten da. Greit at vi alle har komplekser, men det å skjule seg bak store solbriller, skjerf og caps, får oss alle til å mistenke at noe må være riktig ille. Han jeg møtte var også mye tykkere i virkeligheten selv om han utga seg for å være et skikkelig rivjern av en treningsnarkoman ( ble nesten skremt av hvor aktiv han var). Så var det håret. Det var tydligvis en stor issue. I tillegg hadde han uren hud og var ekstremt blek. Han så rett og slett ikke frisk ut og til tross for all sympati i verden, så er det følelsen av å bli lurt som stikker. Det er bedre å bruke så sanne bilder som mulig. Ikke bruk bilder som korrigeree for alt. Har du mage, smil og vis deg frem i med hevet hode i litt flotte klær med en deilig pizza på bordet eller i skiløypene. Bare vis den du er, og ikke noe annet. Har du veldig uren hud, søk hjelp. Og får du ikke gjort noe med det, vis deg med det på en selvsikker måte ( kan selvsagt ta bilde som reduserer det negative inntrykket) men for damer og menn, tror jeg at vi kommer langt med: God hygiene, ærlighet, selvtillit, humor og det å ha orden på livet. Samt å være sympatisk og et godt menneske. Det er ganske vanskelig å gjenoppta et godt inntrykk hvis du er en helt annen IRL enn på bilder. Anonymkode: 22826...059 4
kenpet Skrevet 23. februar 2018 #18 Skrevet 23. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Var i samme situasjon selv. Jeg går ikke etter utseende hvis personligheten er en god matc med min. Har forelsket meg i menn som er lubne, men med en knallgod og sterk personlighet. Så var det Tinderdaten da. Greit at vi alle har komplekser, men det å skjule seg bak store solbriller, skjerf og caps, får oss alle til å mistenke at noe må være riktig ille. Han jeg møtte var også mye tykkere i virkeligheten selv om han utga seg for å være et skikkelig rivjern av en treningsnarkoman ( ble nesten skremt av hvor aktiv han var). Så var det håret. Det var tydligvis en stor issue. I tillegg hadde han uren hud og var ekstremt blek. Han så rett og slett ikke frisk ut og til tross for all sympati i verden, så er det følelsen av å bli lurt som stikker. Det er bedre å bruke så sanne bilder som mulig. Ikke bruk bilder som korrigeree for alt. Har du mage, smil og vis deg frem i med hevet hode i litt flotte klær med en deilig pizza på bordet eller i skiløypene. Bare vis den du er, og ikke noe annet. Har du veldig uren hud, søk hjelp. Og får du ikke gjort noe med det, vis deg med det på en selvsikker måte ( kan selvsagt ta bilde som reduserer det negative inntrykket) men for damer og menn, tror jeg at vi kommer langt med: God hygiene, ærlighet, selvtillit, humor og det å ha orden på livet. Samt å være sympatisk og et godt menneske. Det er ganske vanskelig å gjenoppta et godt inntrykk hvis du er en helt annen IRL enn på bilder. Anonymkode: 22826...059 Helt enig i det du skriver!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #19 Skrevet 23. februar 2018 På 21.2.2018 den 21.52, AnonymBruker skrev: Var costaricaneren gift? Anonymkode: 55e38...475 Nei, ganske sikker på at han var singel på den tiden for vi var veldig mye sammen. Drittsekken jobber som kokk i Oslo forøvrig. Men han er ikke noe slem person sånn egentlig, for å si noe positivt. Men han løy meg rett oppi trynet, selv etter at jeg sa flere ganger at jeg er livredd kjønnssykdommer og viktigheten av å teste seg. Han sa jo at han hadde testet seg for alt og var clean og han var også redd for sykdommer der nede... Anonymkode: a4fdb...865
Xcase33 Skrevet 23. februar 2018 #20 Skrevet 23. februar 2018 On 21.2.2018 at 9:01 PM, AnonymBruker said: Det er trist å høre om sykdommer eller om hvor egoistisk uansvarlige menn er. Jeg møtte en, som luktet som rått fisk på penis man må også gjenkjenne signalene, holder meg unna tinder jeg. Anonymkode: e14dc...82c At du er ei av dem som lar deg sjarmere av drittsekker og ikke klarer å se forskjell på gull og gråstein er da ikke alle mannfolk i verden sin feil eller ansvar ...må du skjerpe deg. Ja jeg vet det er vondt å være dum ...så tror du gjør det best i å holde deg langt vekke ifra alt som du kan gjøre noe dumt med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå