Gå til innhold

Premiere på Camp Kulinaris 26 Februar


Sansa20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig at Jenny røyk ut. Klarte bare ikke å like henne.

Anonymkode: debee...ca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velfortjent seier til Kim. 🍾 Grattis! 🎉

Anonymkode: 4b791...d70

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fortjent. Jeg ble helt rørt. Jeg er dessuten imponert over hvordan han tok dessertfadesen; helt rolig og ikke noe sur. For en fyr! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velfortjent seier til Kim!🍾

Han fortjener dessuten virkelig ros for hvordan han taklet dessertkrisa. Ingen sure miner, han bare satte i gang med ny saus. Per tok det ikke like pent da Kim hadde tatt hans saus...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Christiane_W skrev:

Velfortjent seier til Kim!🍾

Han fortjener dessuten virkelig ros for hvordan han taklet dessertkrisa. Ingen sure miner, han bare satte i gang med ny saus. Per tok det ikke like pent da Kim hadde tatt hans saus...

Nemlig. 

Man merket på Kjartan også, at han mente Kim burde vinne. Og det var var virkelig mer enn rettferdig. 

Man kan jo si hva man vil, at dette er dårlig TV etc, men jeg har kost meg ganske mye underveis, jeg, og jeg bet negler under dagens episode og fikk tårer da Kim vant. Kjartan er flink, og jeg håper faktisk på ny sesong med han som kokk. Spørs vel på seertallene, da. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig program! Kim fortjente å vinne. For en avbalansert og fin fyr! En ting som irriterte meg grønn var at kristin gjennom hele serien har snakket om at hun er veganer, som om hun aldri har smakt kjøtt!! Senest i smakstesten;" tenk at en veganer greier å kjenne at det er lam/jarlsberg/osv"Hun har vært veganer i...1,5 år. Dvs hun har spist både kjøtt og ost i over 30 år!! Det blir for dumt spør du meg. Selv slagrammede ville husket hvordan ost smakte på den korte tiden :alice:

Anonymkode: acf50...ffc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte programmet veldig godt. Håper det blir flere sesonger. Jeg ser tilnærmet aldri på TV, det kan gå uker og måneder mellom hver gang. Har heller aldri sett på Netflix eller lignende. Men har faktisk sett de fleste episodene av dette og synes det var et hyggelig og morsomt program. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2018 den 20.12, Mkigjen skrev:

Hvordan er det mulig å ikke gjenkjenne smaken av blomkål, eller jordbær?

Jeg vet ikke, har aldri prøvd å gjøre en slik smakstest. Men har hørt det er veldig vanskelig. Jeg så for mange år siden noen som tok en tilsvarende test, og mange klarte ikke gjenkjenne sjokoladepudding, potet og vaniljesaus. Husker ikke hva mer de smakte. Høres jo helt rart ut, men det er visst mye vanskeligere enn man skulle tro. :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...