Gå til innhold

Når man sletter og blokker noen på snap, må de godta deg som venn på nytt når du adder de igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slettet og blokket en gutt (fjortiss jeg vet) på snapchat, men nå har det gått et halvt år og vi har møttes tilfeldig og fått skværet opp.
Jeg opphevet blokkeringen og la han til på snap på nytt igjen, men nå står det sånn at han må godta meg som venn før han mottar meldingen min. Betyr det at han må ha slettet meg også eller blir man automatisk slettet hos de man sletter? Noen som vet?

Anonymkode: 48710...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kan ha deg på listen sin fremdeles, men når du legger han til igjen må han uansett godkjenne deg. Jeg slettet også en person på snap, men personen fortsatte å se mine mystoryen, ergo var jeg fremdles lagt til på vennelisten til personen. Når jeg la den til igjen måtte personen godkjenne venneforespørselen min, selv om jeg allerede var på listen. :) 

Men ts, om han har slettet deg eller ikke betyr vel egentlig ikke noe. Om det er et halvt år siden du slettet han er dt jo ikke rart om han har fjernet deg også. Og om han ikke har fjernet deg, mange har jo flere hundre venner og tenker ikke over det en gang.

Anonymkode: 5311c...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må akseptere invitasjonen ja

Anonymkode: 9997c...2b2

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han kan ha deg på listen sin fremdeles, men når du legger han til igjen må han uansett godkjenne deg. Jeg slettet også en person på snap, men personen fortsatte å se mine mystoryen, ergo var jeg fremdles lagt til på vennelisten til personen. Når jeg la den til igjen måtte personen godkjenne venneforespørselen min, selv om jeg allerede var på listen. :) 

Men ts, om han har slettet deg eller ikke betyr vel egentlig ikke noe. Om det er et halvt år siden du slettet han er dt jo ikke rart om han har fjernet deg også. Og om han ikke har fjernet deg, mange har jo flere hundre venner og tenker ikke over det en gang.

Anonymkode: 5311c...bb2


Ok tusen takk for svar dere! Det var nyttig info! Søren. Jeg trodde jeg forble i vennelista hans så lenge han ikke hadde slettet meg jeg, og ikke trengte å akseptere ny adding. Det er ikke så farlig om vi er venner der eller ikke, men trenger å finne ut av snapscoren.

Er det noen annen måte man kan finne ut av noens snapscore på, når man ikke er venner med de på snap?

Grunnen til at vi sluttet å holde på den gangen er fordi jeg trodde han var utro, og han nekter for det, og han sier at det kun var meg han hadde som venn på snap, altså opprettet snap kun for å chatte med meg på den tiden. Men jeg tok han ofte i å sitte på snap men han klikket seg ut så fort jeg ville se. Så jeg vil finne ut snapscoren hans for å sjekke om det er sant, eller om han har kommunisert med andre der og fortsatt lyver . (vurderer å starte å date han på nytt igjen, om han snakker sant, men vil finne ut av dette først)

Anonymkode: 48710...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare sletter så vil du ligge på listen hans fremdeles, men du må legge han til på nytt. Hvis du blokkerer forsvinner du fra hans liste også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Nana skrev:

Hvis du bare sletter så vil du ligge på listen hans fremdeles, men du må legge han til på nytt. Hvis du blokkerer forsvinner du fra hans liste også

OKei . Takk for svar :)

Vet noen hvordan man kan finne ut snapscoren til noen man ikke er venn med?
Og når det er sånn *smirk* smily bak nicket, som det står i snapforklaring at betyr at man er en av deres nærmeste venner men de er ikke din, kan det være at han har chattet med flere da siden det står "en av bestevenner", eller betyr det at jeg har vært eneste bestevennen i listen hans?

Anonymkode: 48710...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...