Gå til innhold

Levere synsattest etter feil opplysing på søknad

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ta teorien på onsdag, og har for en stund siden søkt om førerkort hvor jeg krysset av ja på at syn og helse var i orden. I ettertid ved kjøretimer har jeg merket at jeg har svekket syn, og var derfor idag hos optiker og fikk synstest. Jeg har nå fått briller og førerkortattest på at jeg må ha det ved kjøring, hvordan blir dette og levere på onsdag etter søknad allerede er sendt inn? Tenker jo at det er strengt og gi feile opplysninger, har prøvd og se om det går an å endre i søknaden men det går ikke. 

Håper noen har svar!  

Anonymkode: d5b43...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg skal ta teorien på onsdag, og har for en stund siden søkt om førerkort hvor jeg krysset av ja på at syn og helse var i orden. I ettertid ved kjøretimer har jeg merket at jeg har svekket syn, og var derfor idag hos optiker og fikk synstest. Jeg har nå fått briller og førerkortattest på at jeg må ha det ved kjøring, hvordan blir dette og levere på onsdag etter søknad allerede er sendt inn? Tenker jo at det er strengt og gi feile opplysninger, har prøvd og se om det går an å endre i søknaden men det går ikke. 

Håper noen har svar!  

Anonymkode: d5b43...de3

Du leverer det inn når du har fått det i hende, slik at krav til synshjelpemidler ved kjøring blir krysset av på ditt førerkort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...