Gå til innhold

all inclusive hotell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg er det helt uaktuelt. En stor del av det å reise er å prøve ny mat, nye steder, osv. Å spise på samme restauranten hver bidige dag, er helt uaktuelt. 

Og slike all-inclusiver har sjelden fokus på at maten skal være spesielt lokal. Der får man mye "standardmat" som de vet at alle liker. 

Anonymkode: 64036...55d

Enig!

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenerife. 

Jeg reiser vanligvis ikke på typisk charterferier, men dette var et unntak 

Anonymkode: 2d8b3...f4f

Kan jeg spørre hvilken hotell?

Vi skal nemlig til Tenerife i jula, greit å vite hvilken hotell å holde seg unna :)

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvilken hotell?

Vi skal nemlig til Tenerife i jula, greit å vite hvilken hotell å holde seg unna :)

Anonymkode: b1a4c...257

Et eller annet sunwing familiehotell.

Anonymkode: 2d8b3...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvilken hotell?

Vi skal nemlig til Tenerife i jula, greit å vite hvilken hotell å holde seg unna :)

Anonymkode: b1a4c...257

Sunwing fanabe beach heter det vist. 

 

Og herregud, det er kåret til det beste familiehotellet i 2017 😱 Er søren med det styggest hotellet jeg har vært på. Folk lå som sild i boks rundt bassenget, maten var fæl og de ansatte var sure. 

Men mulig jeg har litt høyere krav enn standar skandinaviske charterturister da. 

Anonymkode: 2d8b3...f4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke bestille all inclusive da vi liker å gå utenfor hotellene, men en gang fikk vi det ufrivelig da de ikke hadde villaen vi hadde bestilt men endte opp i en litt billigere bungalow sak. Da fikk vi prøvd all inclusive. Det er jo mye penger å spare, vi merket jo fort at vi hver dag lurte på om vi skulle dra til byen å spise, da tenkte vi jo fort at det kostet 1000 kroner+++ Når man går til byen skal jo ungene gjerne shoppe litt og sånn når man går forbi butikker. 

Har man en mann som drikker mye øl så er det jo penger å spare da billig alkohol er inkludert. Der vi var var all incl maten helt grei, man går jo lei, og man må være rask når det kommer noe godt. Men alt i alt helt greit, vi endte opp med å spise på hotellet de fleste dagene og reiste ut bare noen få dager. 

Har aldri hatt all incl etter det. Frister ikke så mye. Når man ikke har all incl, så kan man jo lage mat i huset/villaen når man har kjøkken så det blir jo ikke nødvendigvis så mange flere ganger ute å spise. 

Anonymkode: 54f9c...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Pleier ikke bestille all inclusive da vi liker å gå utenfor hotellene, men en gang fikk vi det ufrivelig da de ikke hadde villaen vi hadde bestilt men endte opp i en litt billigere bungalow sak. Da fikk vi prøvd all inclusive. Det er jo mye penger å spare, vi merket jo fort at vi hver dag lurte på om vi skulle dra til byen å spise, da tenkte vi jo fort at det kostet 1000 kroner+++ Når man går til byen skal jo ungene gjerne shoppe litt og sånn når man går forbi butikker. 

Har man en mann som drikker mye øl så er det jo penger å spare da billig alkohol er inkludert. Der vi var var all incl maten helt grei, man går jo lei, og man må være rask når det kommer noe godt. Men alt i alt helt greit, vi endte opp med å spise på hotellet de fleste dagene og reiste ut bare noen få dager. 

Har aldri hatt all incl etter det. Frister ikke så mye. Når man ikke har all incl, så kan man jo lage mat i huset/villaen når man har kjøkken så det blir jo ikke nødvendigvis så mange flere ganger ute å spise. 

Anonymkode: 54f9c...93b

Jeg mistenker at det er alkoholn det ligger på.

Vu har tilbud å sponse dem litt med det.

Anonymkode: b1a4c...257

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Sunwing fanabe beach heter det vist. 

 

Og herregud, det er kåret til det beste familiehotellet i 2017 😱 Er søren med det styggest hotellet jeg har vært på. Folk lå som sild i boks rundt bassenget, maten var fæl og de ansatte var sure. 

Men mulig jeg har litt høyere krav enn standar skandinaviske charterturister da. 

Anonymkode: 2d8b3...f4f

Takk, da skal vi holde oss unna det hotellet... :)

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid det, og elsker det. Nå ligger vi stort sett ved bassengkanten da, er ikke typer som går i byer eller på turer osv. Vi pleier ikke spise middag på hotellet da, selv om vi har all inclusive, synes buffetene er litt kjedelige. Men det er digg å bare kunne gå å hente seg mat og drikke etter behov - å slippe barnas mas om ''kan jeg få en euro til ditt, og 50 cent til datt'' hele tiden. Veldig deilig at de bare går og henter seg en is eller en brus når de ønsker det selv. 

Anonymkode: 5f3cb...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi har alltid det, og elsker det. Nå ligger vi stort sett ved bassengkanten da, er ikke typer som går i byer eller på turer osv. Vi pleier ikke spise middag på hotellet da, selv om vi har all inclusive, synes buffetene er litt kjedelige. Men det er digg å bare kunne gå å hente seg mat og drikke etter behov - å slippe barnas mas om ''kan jeg få en euro til ditt, og 50 cent til datt'' hele tiden. Veldig deilig at de bare går og henter seg en is eller en brus når de ønsker det selv. 

Anonymkode: 5f3cb...654

Jeg ser det praktisk med barnefamilier, men vi er alle voksene uten barn på denne turen.

Vi betaler for vår egen mat og drikke, og har tilbud å sponse penger slik at de kan ha alkohol i kjøleskapet fra butikken på hotellet.

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Og de ønsker å spise alle måltidene på hotellet,

Frokost, lunsj og middag,,

Alt må planlegges rundt det, og det virker bare slitsomt ut. Synes vi.

Anonymkode: b1a4c...257

Det er jeg enig, det høres utrolig slitsomt ut.

Spesielt når dere alle er voksene mennesker.

Anonymkode: 5768c...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jeg enig, det høres utrolig slitsomt ut.

Spesielt når dere alle er voksene mennesker.

Anonymkode: 5768c...ade

Bra å se at det ikke bare oss :)

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19/02/2018 den 19.23, Guile skrev:

Støtt opp om lokale restauranter. Hele sjarmen med å reise utenlands er å oppleve stemningen ute i gatene. Hvis alle velger all inclusive må lokalrestaurantene stenge. Da får man til slutt Playa del Turistmaskin,og dit vil jo ingen dra. 

Prøv gjerne hotellrestauranten, for all del. Men ikke hver dag og til alle måltider, vel? 

Skriver under på denne. Jeg kunne aldri valgt all inclusive, det er jeg alt for glad i mat til å kunne gjøre.

Anonymkode: fc21f...e44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kunne betalt for å få frokost, drikke og en sen kveldsmat så gjerne. Lunsj og middag kan jeg stå over og kjøpe lokalt der jeg er. Jeg er ei nattugle og ungene spiser alltid sen kvelds så derfor ville kveldsmat vert perfekt for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...