Gå til innhold

all inclusive hotell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det verdt det?

Både mat og drikkemessig mot pris>?

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun vært på det en gang, og det var totalt mislykket selv om var et fint og dyrt hotell. 

Dessuten er jo halve opplevelsen på ferie å prøve ut div restauranter og oppleve litt andre ting enn kun hotellet også da 

Anonymkode: 2d8b3...f4f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Kun vært på det en gang, og det var totalt mislykket selv om var et fint og dyrt hotell. 

Dessuten er jo halve opplevelsen på ferie å prøve ut div restauranter og oppleve litt andre ting enn kun hotellet også da 

Anonymkode: 2d8b3...f4f

Det er det jeg tenker å :)

Anonymkode: b1a4c...257

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun vært på det en gang, og det var totalt mislykket selv om var et fint og dyrt hotell. 

Dessuten er jo halve opplevelsen på ferie å prøve ut div restauranter og oppleve litt andre ting enn kun hotellet også da 

Anonymkode: 2d8b3...f4f

Enig, selv med barn med.

Anonymkode: bb7c0...cb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer da helt an på hotellet, og hva man selv verdsetter med en ferie. 

Jeg har vært på all-inclusive der du har fem restauranter å velge mellom, og frokostbuffet med omelett-kokk, smoothie bar og alt man noen gang kan tenke på å spise til frokost. Men har også ikke fult så gode minner fra Gran Canaria, danskebåten eller høyfjellshotellet på Gol, der alt smakte det samme fra dag 2.

På Maldivene eller på cruise kunne jeg ikke sett for meg annet enn all inclusive da tilbudet ellers er begrenset. Men aldri i livet om du hadde klart å holde meg unna opplevelsen det er å gå ut og spise om destinasjonen er en småby i Italia eller Frankrike. 

 

Anonymkode: cf3da...e64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest making.a.mess

Jeg har vært på flere. Det er noe som heter at man får hva man betaler for og det passer fint her. De Fire stjerners eller fire pluss har jeg har vært på har hatt dritkjip mat. Et hotel, et sunwing voksenhotell i playa del ingles hadde en kjøttrett og en fiskerett til middag. Du kunne velge mellom de to....   med slike all inclusive er det ikke vits. 

Har vært på tre fem stjerners og fem pluss hoteller. Her var maten helt fantastisk og utvalget var enormt både av forskjellig kjøtt , fisk, skalldyr, sushi, vegetar og desserter. Kelnere som husker hvem du er, viser til bords og spør hva de kan gjøre for deg. Glimrende mat og supert når man har barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig an på, men vi pleier som regel å bestille halvpensjon selv om middagsbuffeten er veldig god :) Frokost og middag blir på hotellet, mens lunsj tar vi et annet sted

Anonymkode: 69dc3...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mrs.Purdey said:

Jeg har vært på flere. Det er noe som heter at man får hva man betaler for og det passer fint her. De Fire stjerners eller fire pluss har jeg har vært på har hatt dritkjip mat. Et hotel, et sunwing voksenhotell i playa del ingles hadde en kjøttrett og en fiskerett til middag. Du kunne velge mellom de to....   med slike all inclusive er det ikke vits. 

Har vært på tre fem stjerners og fem pluss hoteller. Her var maten helt fantastisk og utvalget var enormt både av forskjellig kjøtt , fisk, skalldyr, sushi, vegetar og desserter. Kelnere som husker hvem du er, viser til bords og spør hva de kan gjøre for deg. Glimrende mat og supert når man har barn. 

Ikke noe vits med 3 stjerner da alså?

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

l, der alt smakte det samme fra dag 2.

 

Anonymkode: cf3da...e64

Det er det jeg synes å :)

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke noe vits med 3 stjerner da alså?

Anonymkode: b1a4c...257

All inclusive på et tre stjerners? -aldri!

Du kan godt bo greit der, men ikke velg all inclusive. Det beste ferietipset er å leie bil. En liten billig en. Kjør og se bortgjemte perler og spis på restauranter i landsbyer eller utkantsteder. Syden er så mye mer enn strandpromenaden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste storfamilien på all-inklusive, super mat og beliggenhet. Sparte masse penger, brus, is - alt var gratis. Men som par ville jeg aldri valgt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mrs.Purdey said:

All inclusive på et tre stjerners? -aldri!

Du kan godt bo greit der, men ikke velg all inclusive. Det beste ferietipset er å leie bil. En liten billig en. Kjør og se bortgjemte perler og spis på restauranter i landsbyer eller utkantsteder. Syden er så mye mer enn strandpromenaden. 

Takk for tips :)

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer an på hvilken ferie du skal på.

Skal du ligge i solen i 1 uke, så er det digg med gratis mat og øl. Skal du derimot spise andre steder, reise fra området og oppleve ting, så hadde jeg ikke giddet.

Synes maten uansett er litt kjedelig på all inclusive. Er begrenset hvor mange ganger du gidder selvbetjening med fritert fisk og fluffy kaker.

Endret av isw
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke verdt det. Masseproduksjon av mat. Horder av folk.  Renhold under pari.Kø.velger små familiedrevne hoteller 

 

Anonymkode: c7afc...bc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mariss@68 said:

Vi reiste storfamilien på all-inklusive, super mat og beliggenhet. Sparte masse penger, brus, is - alt var gratis. Men som par ville jeg aldri valgt det. 

Vet ikke,, vi er 6, hotell for oss (3 rom) 58344kr,

 

skal vi på all inclusive hotell med samme type rom blir det 73074, og det er stooor forskjelll.. :)

Anonymkode: b1a4c...257

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Mariss@68 said:

Vi reiste storfamilien på all-inklusive, super mat og beliggenhet. Sparte masse penger, brus, is - alt var gratis. Men som par ville jeg aldri valgt det. 

Men jeg ser at det er greit med barnefamilier da :)

 

Men vi alle voksene mennesker :)

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Ikke verdt det. Masseproduksjon av mat. Horder av folk.  Renhold under pari.Kø.velger små familiedrevne hoteller 

 

Anonymkode: c7afc...bc6

Takk for tips :)

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, isw said:

Det kommer an på hvilken ferie du skal på.

Skal du ligge i solen i 1 uke, så er det digg med gratis mat og øl. Skal du derimot spise andre steder, reise fra området og oppleve ting, så hadde jeg ikke giddet.

Synes maten uansett er litt kjedelig på all inclusive. Er begrenset hvor mange ganger du gidder selvbetjening med fritert fisk og fluffy kaker.

Så Enig!

Anonymkode: b1a4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg elsker å finne lokale perler av noen restauranter, og gjerne teste nye hver kveld,  velger jeg aldri all inklusive eller halvpensjon. Greit med frokost på hotellet, men lunsj og middag vil jeg spise på forskjellige steder. Gjorde det samme da vi reiste med barn også. Dessuten liker jeg å støtte lokale restauranter i stedet for store hotellkjeder.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...