Gå til innhold

all inclusive hotell

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

All inclusive er Harry. Det er for fyllefanter som ikke gidder å lete etter restauranter! 

Anonymkode: 17fa4...340

Sier mest om hvor du pleier å reise... 

Anonymkode: cf3da...e64

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, den gangen vi dro på ferie hvor vi spiste nesten alle måltider på hotellet skulle jeg ønske vi hadde all inclusive. Måtte eventuelt ha gått langt eller tatt taxi og det gadd vi ikke gjøre hver dag. 

Skrevet
50 minutter siden, Brimi skrev:

Vel, den gangen vi dro på ferie hvor vi spiste nesten alle måltider på hotellet skulle jeg ønske vi hadde all inclusive. Måtte eventuelt ha gått langt eller tatt taxi og det gadd vi ikke gjøre hver dag. 

Så teit valg av deg da. Det ville jeg aldri gjort. 

Anonymkode: 969ea...6c6

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så teit valg av deg da. Det ville jeg aldri gjort. 

Anonymkode: 969ea...6c6

Det var ikke jeg som valgte hotellet🙄 

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Der vi var på all inclusive (4+ stjerners hotell) var utvalget skikkelig dårlig. Var kun brus (cola, Fanta, sprite) i beger og øl som var gratis. Ungene ville jo selvfølgelig ha div annet som juice eller morsome «cocktails» og det samme ville for øvrig også vi vokse. Isen var kun softis, så alle de vanlige isene i frysedisken som selvfølgelig ungene ville ha måtte vi betale for. Maten bestod av overkokt pasta, og annen vassen masseprodusert mat som vi måtte forsyne oss av selv i en buffé, ofte var det kaldt også. 

Vi klaget for øvrig og fikk igjen en grei sum 

Anonymkode: 2d8b3...f4f

Hvor var dette?

Anonymkode: b1a4c...257

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig! Noe av det beste med å dra på ferie er nettopp det å finne herlige lokale restauranter som du husker i årevis. Kunne ALDRI tenkt meg å bo på et all inclusive-hotell. Blir litt irritert på de som drar til "syden" hvert år, og knapt forlater hotellområdet i løpet av to uker, da ser jeg virkelig ikke poenget med å reise! Frokost på hotellet er ok(men helst kjøpes denne hos det lokale bakriet). 

Anonymkode: 14dd1...43f

Der diskusjonen er, det ene paret vil absolutte ha all in clusive, mens vi vil ikke det.

vi vil oppleve og være turister, ikke bare være på hotellet..

Skrevet
13 hours ago, Brimi said:

Det er ikke tilfelle her :)

Skrevet
5 minutter siden, Brimi said:

Det var ikke jeg som valgte hotellet🙄 

Hvorfor ikke?

Var det en invitasjon til bursdag eller noe?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Var det en invitasjon til bursdag eller noe?

Fordi vi var mange som reiste og noen av de andre ville dit.

Skrevet

Jeg mener ikke det. Både fordi det er kjedelig å spise på hotellet hver dag i en ferie, men også fordi kvaliteten er dårlig. Har vært borti muglet brød, kjedelig masseprodusert middagmat som bærer preg av «dette skal fore mange». Og «all utvalg av brus du kan drømme om» viste seg å være cola, Fanta og sprite. Cola zero var ikke del av utvalget, en brus som ellers er «overalt».

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Cyndaquil said:

Jeg mener ikke det. Både fordi det er kjedelig å spise på hotellet hver dag i en ferie, men også fordi kvaliteten er dårlig. Har vært borti muglet brød, kjedelig masseprodusert middagmat som bærer preg av «dette skal fore mange». Og «all utvalg av brus du kan drømme om» viste seg å være cola, Fanta og sprite. Cola zero var ikke del av utvalget, en brus som ellers er «overalt».

samme her, og det paret vil ikke gi seg på det..

kanskje vi rett og slett bare må bo på forskjellige hoteller, og ha seperate måltider.

Skrevet
5 minutter siden, Cyndaquil said:

Og de ønsker å spise alle måltidene på hotellet,

Frokost, lunsj og middag,,

Alt må planlegges rundt det, og det virker bare slitsomt ut. Synes vi.

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

All inclusive er Harry. Det er for fyllefanter som ikke gidder å lete etter restauranter! 

Anonymkode: 17fa4...340

Snakk for deg selv. 

15 000 kroner i mat for 6 voksne er ikke mye. 2 500 pr. hode. Se hva du får for regninger hver kveld på en resturant.

Anonymkode: c8c70...20c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Snakk for deg selv. 

15 000 kroner i mat for 6 voksne er ikke mye. 2 500 pr. hode. Se hva du får for regninger hver kveld på en resturant.

Man kan være fornuftig, spise mat man kjøper i butikken til frokost og lunsj, og spise middag på resturant-jeg klarer fint å spise et hoved måltid med en brus til for en 120-150 kr.

På de fine resturantene, ved å ikke velge det dyreste på menyen. Husk dette er ikke norske kr, i norge hadde det selvsagt blitt mye dyrer.

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Man kan være fornuftig, spise mat man kjøper i butikken til frokost og lunsj, og spise middag på resturant-jeg klarer fint å spise et hoved måltid med en brus til for en 120-150 kr.

På de fine resturantene, ved å ikke velge det dyreste på menyen. Husk dette er ikke norske kr, i norge hadde det selvsagt blitt mye dyrer.

priser ikke kroner

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv. 

Har du lyst å spise masseprodusert mat hver kveld værsjegod 😊 jeg tar heller en ukene syden og spise restaurant hver kveld og koser meg med det,  enn to uker med all inklusive for å tenke penger og spise all inclusive mat. 

Tyrkia der vi var mye før, er det ikke så spesielt dyrt å spise ute heller (om man ikke tenker å drikke masse alkohol da) Frokost spise vi på hotellrommet. Kjøpte brød og godt pålegg på en lokal butikk hver morgen til billing penge. Lunsj ble ofte noe enkelt men godt fra strand restaurantene som feks toast, omelett eller pomes frites. Kostet kanskje 20 kr. 

Etter to dårlige opplevelser med all innclusive maten anbefaler jeg det ikke videre

Endret av Cyndaquil
  • Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Cyndaquil said:

Har du lyst å spise masseprodusert mat hver kveld værsjegod 😊 jeg tar heller en ukene syden og spise restaurant hver kveld og koser meg med det,  enn to uker med all inklusive for å tenke penger og spise all inclusive mat. 

Tyrkia der vi var mye før, er det ikke så spesielt dyrt å spise ute heller (om man ikke tenker å drikke masse alkohol da) Frokost spise vi på hotellrommet. Kjøpte brød og godt pålegg på en lokal butikk hver morgen til billing penge. Lunsj ble ofte noe enkelt men godt fra strand restaurantene som feks toast, omelett eller pomes frites. Kostet kanskje 20 kr. 

Etter to dårlige opplevelser med all innclusive maten anbefaler jeg det ikke videre

Vi har tilbud å sponse de med noe mat og drikke. men de gir seg ikke,

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

samme her, og det paret vil ikke gi seg på det..

kanskje vi rett og slett bare må bo på forskjellige hoteller, og ha seperate måltider.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de ønsker å spise alle måltidene på hotellet,

Frokost, lunsj og middag,,

Alt må planlegges rundt det, og det virker bare slitsomt ut. Synes vi.

Slik sitausjonen er så tenker jeg det beste for dere er å bo på seperate hoteller, og møtes mellom måltidene :)

Anonymkode: bb7c0...cb7

• Liker 2
Skrevet

For meg er det helt uaktuelt. En stor del av det å reise er å prøve ny mat, nye steder, osv. Å spise på samme restauranten hver bidige dag, er helt uaktuelt. 

Og slike all-inclusiver har sjelden fokus på at maten skal være spesielt lokal. Der får man mye "standardmat" som de vet at alle liker. 

Anonymkode: 64036...55d

• Liker 4
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor var dette?

Tenerife. 

Jeg reiser vanligvis ikke på typisk charterferier, men dette var et unntak 

Anonymkode: 2d8b3...f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...