Gå til innhold

Utsette sex med daten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som sier dere hadde sex på første date, hvor pleier deres første date å være når det er slik at det ender i sex?

Jeg er mann og ute etter et forhold, ikke bare sex, og jeg pleier litt bevisst å velge et "trygt" sexfritt sted som f.eks. cafe eller restaurant slik at sex på første date ikke blir aktuelt. Jeg tenker at å velge en slik omgivelse gjør at jenta føler seg tryggere på at jeg ikke bare er ute etter sex. Hadde jeg foreslått date hjemme hos meg selv en sen fredag/lørdag med overnatting så tenker jeg jo at jenta sitt. Men blir da litt overrasket over at så mange sier at dere hadde sex på første date og faktisk ble kjærester til slutt.

Anonymkode: 34985...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 19.2.2018 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Dere som sier dere hadde sex på første date, hvor pleier deres første date å være når det er slik at det ender i sex?

Jeg er mann og ute etter et forhold, ikke bare sex, og jeg pleier litt bevisst å velge et "trygt" sexfritt sted som f.eks. cafe eller restaurant slik at sex på første date ikke blir aktuelt. Jeg tenker at å velge en slik omgivelse gjør at jenta føler seg tryggere på at jeg ikke bare er ute etter sex. Hadde jeg foreslått date hjemme hos meg selv en sen fredag/lørdag med overnatting så tenker jeg jo at jenta sitt. Men blir da litt overrasket over at så mange sier at dere hadde sex på første date og faktisk ble kjærester til slutt.

Anonymkode: 34985...6b3

Jeg har både hatt sex på første 'date'  (men da har jeg gjerne egentlig ikke vært ute etter forhold), og drøyet det opp til flere dates, men begge type dates har vært hjemme hos daten. Jeg har også vært på kaffedate i byen, hvor jeg til slutt har blitt invitert hjem til de, også prøver de seg, jeg avviser, så viser det seg at de bare var ute etter sex allikevel. Men det vekker selvfølgelig mer tillit at mannen ikke umiddelbart foreslår Netflix og sofaen.. 

Men med min nåværende kjæreste, var jeg ikke på jakt etter forhold, det var heller ikke han. Men vi traff hverandre noen ganger fordet, for vi trivdes jo vanvittig godt i hverandres selskap. Det endte jo med sex til slutt, men følelser styrer man jo ikke, så vi ble nå til slutt et par uavhengig av hva vi hadde bestemt oss for på forhånd.. :ler: så jeg kan fint se for meg at folk har sex på første date, og at ingen av partene egentlig var på jakt etter et forhold, men at følelsene tok over. 

Men det viktigste i dating (syns jeg) er å være tydelig på hva man er på jakt etter, så man ikke kaster bort sin egen, eller andres tid. :)

Anonymkode: 4c8be...f43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...