Gjest padawan Skrevet 19. februar 2018 #21 Skrevet 19. februar 2018 24 minutter siden, I Grosny skrev: Det kan være smart å finne ut om det grunnleggende er på plass før man kaster seg oppi senga. Med det grunnleggende så tenker jeg først på gjensidig respekt og lagfølelse. Men hva hvis det grunnleggende funker bra men sexlivet viser seg å være elendig?
Illuminatum Skrevet 19. februar 2018 #22 Skrevet 19. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fint! <3 Kan jeg spørre, var sexen fantastisk første gang? Eller sånn vanlig første gang med ny partner-sex? (Du trenger selvsagt ikke svare) Anonymkode: 4ea71...364 Var vel ikke fantastisk, men tror det var OK for oss begge. Ting blir bedre når en kjenner hverandres ønsker og behov.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #23 Skrevet 19. februar 2018 Så, moralen ts sjal med deg er, gjør som du vil, går det skeis går det skeis uansett? Anonymkode: a24d0...e02
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #24 Skrevet 19. februar 2018 Har du spurt han/fått noe indikasjoner på at dere vil samme vei da, ts? det er ingenting i veien med å gi han beskjed om at du ønsker et forhold i enden, og ikke ønsker å kaste bort tid med mennesker som ikke nødvendigvis ønsker det samme som deg Anonymkode: 4c8be...f43 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #25 Skrevet 19. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har du spurt han/fått noe indikasjoner på at dere vil samme vei da, ts? det er ingenting i veien med å gi han beskjed om at du ønsker et forhold i enden, og ikke ønsker å kaste bort tid med mennesker som ikke nødvendigvis ønsker det samme som deg Anonymkode: 4c8be...f43 Ja, det har vi snakket om! Det er en del prat om ting i fremtiden og vi har snakket om barn og familie (han som tok det opp). Likevel er han ikke den første jeg har tatt den praten med. Noen har vist seg å rett å slett lyve og/eller ombestemme seg. Anonymkode: 4ea71...364
I Grosny Skrevet 19. februar 2018 #26 Skrevet 19. februar 2018 1 time siden, padawan skrev: Men hva hvis det grunnleggende funker bra men sexlivet viser seg å være elendig? Når jeg møtte hun jeg har vært med de siste åtte år gikk det ca en måned før vi havnet i senga, men jeg visste allerede på den første kvelden at det kom til å bli bra, ut i fra hvordan hun reagerte når jeg tok på henne. Hun trengte å bli trygg på meg. Jeg hadde tid. Man kan ut i fra kyss og berøring med stor sannsynlighet forstå at sexlivet kommer til å bli bra. Går det ikke bra så , så går det ikke bra. Det kan føre til at romansen avsluttes.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #27 Skrevet 19. februar 2018 11 minutter siden, I Grosny said: Når jeg møtte hun jeg har vært med de siste åtte år gikk det ca en måned før vi havnet i senga, men jeg visste allerede på den første kvelden at det kom til å bli bra, ut i fra hvordan hun reagerte når jeg tok på henne. Hun trengte å bli trygg på meg. Jeg hadde tid. Man kan ut i fra kyss og berøring med stor sannsynlighet forstå at sexlivet kommer til å bli bra. Går det ikke bra så , så går det ikke bra. Det kan føre til at romansen avsluttes. Synes du en måned er lang tid? Utifra kyss og berøring blir dette bra. Det tror jeg Anonymkode: 4ea71...364
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #28 Skrevet 19. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har vi snakket om! Det er en del prat om ting i fremtiden og vi har snakket om barn og familie (han som tok det opp). Likevel er han ikke den første jeg har tatt den praten med. Noen har vist seg å rett å slett lyve og/eller ombestemme seg. Anonymkode: 4ea71...364 Og da har han ikke bare sagt at han en eller annen gang i fremtiden ønsker seg barn og familie? For det er nemlig ikke det samme som å si at målet hans med å date nå/hvorfor han dater deg, er for å se om det er kjemi der, og at det kan utvikle seg til et forhold. Det å si at man en eller annen gang i fremtiden ønsker seg barn og familie, kan liksågodt bety "men ikke nødvendigvis med deg". Så pass på at dere er på samme plan, den har jeg nemlig vært borti før.. Han mente han ikke hadde prøvd å lure, han hadde jo tross alt sagt at han ønsket seg barn og familie, men han hadde da aldri sagt at han ønsket det med meg... 🙄😂 (pluss at han sa masse annet som gjorde at jeg gikk fem på) så de som vil lure, de klarer desverre alltids å sno seg unna.. Du kan også være såpass rå ærlig, at du gir beskjed om at du er litt redd for å ligge med han, da du er usikker på hva han tenker. Du kompliserer en del ved det kanskje, men liker han deg veldig godt, vil ikke det skremme han. Men det har desverre ikke så veldig mye å si når man ligger sammen, og ikke. Ikke sånn egentlig. Jeg lå med min nåværende kjæreste relativt tidlig, men allikevel endte vi opp som et par, på tross av at ingen av oss ønsket et forhold på daværende tidspunkt (jeg ønsket ikke forhold nettopp fordi jeg var skremt, og ønsket ikke å bli såret igjen) Det snudde ganske kjapt når følelsene satte veldig i sving. Et lite tips jeg gjerne gir videre, som jeg fikk erfare over tid; ikke se på hva folk sier, se på hva de gjør! Det hjelper ikke med lange, søte meldinger opp og ned med hvor mye han liker deg, og vil være med deg, hvis han feks aldri har tid til deg. Hjelper heller ikke om du omtrent på dra ordene ut av han i hverdagen, men lørdag kl 01.30, kommer tirader med kjærlighetserklæringer i det vide, og det brede. Liker han deg, vil han uoppfordret sende deg en melding i ny og ned, eller ringe deg, eller tilbringe tid med deg. Alle klarer å sette av litt tid i ny og ned til noen de virkelig ikke vil miste Anonymkode: 4c8be...f43 1
I Grosny Skrevet 19. februar 2018 #29 Skrevet 19. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du en måned er lang tid? Utifra kyss og berøring blir dette bra. Det tror jeg Anonymkode: 4ea71...364 En måned er ikke lenge, og jeg har havnet mye fortere til sengs med folk som det ikke har blitt noe skikkelig forhold med.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #30 Skrevet 19. februar 2018 Ab f43, takk for langt svar! Vi har møttes både på formiddag og ettermiddag, og sender meldinger hver dag. På grunn av jobbreiser der jeg har hatt jobbreise en uke og han den neste, har vi kun vært i samme by i helgene så langt, men da har vi til gjengjeld møttes. Han har ikke sagt spesifikt "jeg vil ha barn med deg", men det ville kanskje vært rart så tidlig? Men jeg er med på det du sier om at ellers kan det godt bare være intetsigende prat. I utgangspunktet synes jeg det er utrolig teit å drive å utsette sex, når vi begge har lyst. Men samtidig er jeg utrolig redd for å bli såret. Det hele er så perfekt at jeg er redd han bare er veldig, veldig lur. Jeg har aldri opplevd det så perfekt før. Anonymkode: 4ea71...364
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #31 Skrevet 19. februar 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så, moralen ts sjal med deg er, gjør som du vil, går det skeis går det skeis uansett? Anonymkode: a24d0...e02 Helt utrolig at du klarer å konkludere med dette ut fra svarene. Jeg leser heller at det godt kan gå bra selv om man ligger sammen tidlig.... Typisk eksempel på hvordan skrevet tekst analyseres og forstås ulikt! Anonymkode: 403bb...e28
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #32 Skrevet 19. februar 2018 41 minutter siden, AnonymBruker said: Helt utrolig at du klarer å konkludere med dette ut fra svarene. Jeg leser heller at det godt kan gå bra selv om man ligger sammen tidlig.... Typisk eksempel på hvordan skrevet tekst analyseres og forstås ulikt! Anonymkode: 403bb...e28 Ikke sant. Derfor kan man neppe basere seg på hva andre sier på et forum. Alle er ulike. Anonymkode: a24d0...e02 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #33 Skrevet 19. februar 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ab f43, takk for langt svar! Vi har møttes både på formiddag og ettermiddag, og sender meldinger hver dag. På grunn av jobbreiser der jeg har hatt jobbreise en uke og han den neste, har vi kun vært i samme by i helgene så langt, men da har vi til gjengjeld møttes. Han har ikke sagt spesifikt "jeg vil ha barn med deg", men det ville kanskje vært rart så tidlig? Men jeg er med på det du sier om at ellers kan det godt bare være intetsigende prat. I utgangspunktet synes jeg det er utrolig teit å drive å utsette sex, når vi begge har lyst. Men samtidig er jeg utrolig redd for å bli såret. Det hele er så perfekt at jeg er redd han bare er veldig, veldig lur. Jeg har aldri opplevd det så perfekt før. Anonymkode: 4ea71...364 Ja, det hadde absolutt vært for tidlig å sagt at han vil ha barn med deg nå, misforstå meg rett men det jeg prøver å komme frem til, er at det er veldig forskjell på de som sier at de ønsker seg familie og barn, og de som svarer at 'ja, en eller annen gang, hvis om atte dersom atte, kunne jeg tenke meg barn og familie i fremtiden'. jeg var i alle fall veldig obs på, når de snakket, om det var noe de ønsket seg ut av å date, eller om det var noe de kunne se for seg en gang i fremtiden (men da gjerne gi små hint om at det ble så lenge til, at da var antageligvis ikke jeg i bildet... Ergo; jeg var nok ikke den de datet med en fremtid i ønske). Litt vanskelig å forklare Jeg var veldig redd for dette selv med min nåværende kjæreste, spesielt mtp at vi hadde blitt enige om å være venner, og ingen av oss ønsket forhold der og da, jeg kunne liksom ikke kreve noe av han. flaks for meg, så var han først ute med å si at han angret på det, og egentlig ønsket å prøve med meg, da han begynte å få følelser. Selvfølgelig var jeg jo redd for at dette bare var løgn så han hadde en fast å forholde seg til så lenge det varte, men det måtte jeg bare ta en sjanse på. Hvis du bare har en dårlig følelse fordi han er så perfekt for deg, er det nok bare frykten din som snakker. er du dog genuint forvirret, eller usikker, syns jeg du skal spørre uten å legge noen krav på han, men bare si at du begynner å like han veldig godt, og lurer på om dere dater eksklusivt, eller om det er noe han kan tenke seg. Det er ikke farlig å spørre om, og her kan du fiske ut mange svar og hint, uten å egentlig lagt noe press på han (annet enn å date eksklusivt da, men det bør strengt talt ikke være noe problem for han, om han faktisk liker deg). Men igjen, ikke misforstå det jeg sa tidligere altså, det er bare litt måten folk kan snakke om temaer på, som gjerne har gitt meg litt hint om hva de ser for seg. For guds skyld, ikke spør han om han kan tenke seg barn med deg.. Anonymkode: 4c8be...f43 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #34 Skrevet 19. februar 2018 Og på spørsmålet ditt om en måned er lenge; nei, ikke nødvendigvis, men man bør (i mine øyne) ha fått en liten pekepinn på hvor det bærer. Meg og min kjæreste brukte ca 2 måneder fra vi møttes første gangen, til vi var et offisielt par. Men jeg visste en god stund før det, at det kom til å bære den veien, da kan stadig prioriterte meg, og var kjapt frempå med at han ønsket å date meg eksklusivt, når vi først kom til det punktet at vi skulle prøve Anonymkode: 4c8be...f43
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #35 Skrevet 19. februar 2018 Dere skal ha sex når dere begge har lyst og føler at det er greit. Risikoen for å miste interessen for hverandre ligger der uansett om man har sex eller ikke, du kan ikke skylde på at man mistet interessen på grunn av sex? Om man mister interessen etterpå så kan det like gjerne være du som mister interessen, og sexdelen trenger da ikke å være hovedproblemet. Kanskje finner man ut at man ikke passer sammen, men da har man hvertfall forsøkt? Anonymkode: 25bb4...23a
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #36 Skrevet 19. februar 2018 Takk for utrolig utfyllende svar Ab f43! Jeg tror nok jeg skjønner omtrent hva du mener. Samtidig synes jeg det er utrolig vanskelig å vite om han sender ut små hint jeg ikke får med meg, siden vi er fasen der vi holder på å bli kjent! Kanskje er han så romantisk og sprudlende mot alle, kanskje er det at han liker meg. Jeg vet ikke, for jeg kjenner ham ikke godt nok. Det er nok lurt å spørre. Jeg er litt usikker på hvordan ta det opp. Jeg er borte på jobbseminar igjen, og treffer ham ikke før til helgen. Anonymkode: 4ea71...364
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #37 Skrevet 19. februar 2018 38 minutter siden, AnonymBruker said: Og på spørsmålet ditt om en måned er lenge; nei, ikke nødvendigvis, men man bør (i mine øyne) ha fått en liten pekepinn på hvor det bærer. Meg og min kjæreste brukte ca 2 måneder fra vi møttes første gangen, til vi var et offisielt par. Men jeg visste en god stund før det, at det kom til å bære den veien, da kan stadig prioriterte meg, og var kjapt frempå med at han ønsket å date meg eksklusivt, når vi først kom til det punktet at vi skulle prøve Anonymkode: 4c8be...f43 Jeg føler han prioriterer meg ved å sette av helgene. Men etter 3 uker er vi neppe der at vi er kjærester Eksklusive kanskje. Det må vi snakke om Anonymkode: 4ea71...364
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #38 Skrevet 19. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for utrolig utfyllende svar Ab f43! Jeg tror nok jeg skjønner omtrent hva du mener. Samtidig synes jeg det er utrolig vanskelig å vite om han sender ut små hint jeg ikke får med meg, siden vi er fasen der vi holder på å bli kjent! Kanskje er han så romantisk og sprudlende mot alle, kanskje er det at han liker meg. Jeg vet ikke, for jeg kjenner ham ikke godt nok. Det er nok lurt å spørre. Jeg er litt usikker på hvordan ta det opp. Jeg er borte på jobbseminar igjen, og treffer ham ikke før til helgen. Anonymkode: 4ea71...364 Bare hyggelig det vettu, selv om jeg selvfølgelig bare driver med synsing her, mtp at jeg hverken kjenner han, eller deg men jeg vet allikevel hvor godt det er å lufte litt tanker 😊 Det er ikke så godt å si, men det at han virker til å være varm og god mot deg, er jo et godt tegn. man kan desverre aldri vite med sikkerhet hva folk driver med når man ikke er der, men her må du bare kjenne litt på magefølelsen. Man får som regel en god indikasjon på om folk er genuine med en eller ikke (selv om noen er utrolig flinke til å lyve, men sånt kan man desverre ikke gardere seg mot). Det går gjerne igjen med at man skaper unnskyldninger for motparten "han har jo så dårlig tid, han er redd for forpliktelser, han har så urolig mye å gjøre" osv osv. Jeg har en veldig tidskrevende hobby, og har hatt opp til fire jobber, men jeg har alltids hatt tid (og lyst!) til å gi et lite pip fra meg når det passer så fordi interessen har jo vært der. Har jeg ikke hatt så interesse, kan jeg godt la vær å ta kontakt på noen dager. Og sånn er nok de fleste. Men igjen, det at han prioriterer deg når han har tid, og virker til å være oppmerksom på deg (spør han om deg, eller snakker han bare om seg selv?) er gode tegn 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler han prioriterer meg ved å sette av helgene. Men etter 3 uker er vi neppe der at vi er kjærester Eksklusive kanskje. Det må vi snakke om Anonymkode: 4ea71...364 Nei, tre uker er nok kanskje litt knapt til å forlange at man skal være kjærester enda. Dog, folk tar ting i forskjellig tempo en liten indikasjon på om det er gjensidig interesse, bør man jo ha fått på denne tiden Ja, hadde jeg vært deg, hadde jeg spurt om dere dater eksklusivt, eller om det er noe han kan se for seg at dere skal. Det er et oppriktig spørsmål, og han bør jo bli glad for det, om han kan se for seg noe med deg man er jo ikke interessert i å date noen andre, om man føler man har funnet noe bra. Det handler jo litt om at man ikke vil kaste bort hverken tid eller energi (eller følelser) på noe som ikke har potensiale for å bli noe varig en gang. Selv om det selvfølgelig på nåværende tidspunkt er for tidlig å si hva fremtiden vil bringe Anonymkode: 4c8be...f43 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #39 Skrevet 19. februar 2018 Det som er så fascinerende er at jenter har det for seg at gutter de har en kjæresteintensjon med er det lurt å vente med sex med, av... mange rare irrasjonelle og direkte feil grunner. Resultatet blir at de sprer beina lett på byen når nærmeste drittsekk melder seg, for han ''telles ikke''. Ergo for guttens del, hvis han vil ha sex, ikke vis kjæresteintensjon; da må han jo faktisk vente i hundre år. Dette kan konkluderes ganske interessant med utgangspunkt i at jenta er redd for å bli forlatt ved første ligg; hun safer seg med ONS, for da vet hun at hun blir forlatt, men sannheten er jo faktisk at guttens som har en kjæresteintensjon ikke ville blitt mindre interessert ved å ha sex tidligere, så hvor jenter får det fra at det er mer utrygt med kjærestegutter å ha sex tidlig, mens de tillatter seg selv å bli såret av drittsekker (de vet) som forlater dem GARANTERT, er for meg morsomt å notere! Anonymkode: aa018...4b3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #40 Skrevet 19. februar 2018 Hvor har ts gitt inntrykk av mange ons? Anonymkode: a24d0...e02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå