Husholdning1 Skrevet 16. september 2018 #161 Del Skrevet 16. september 2018 Akkurat nå, Salka skrev: Nei, si det du. Du mener jo tydeligvis han har vært respektløs. Da bør du jo evne å forklare hvorfor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. september 2018 #162 Del Skrevet 16. september 2018 Det blir feil å henge ut Løke når S.E er verre er min mening. Hun slipper unna pga hun er jente. Og fordi hun nå spiller uskyldig og søt image. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 16. september 2018 #163 Del Skrevet 16. september 2018 8 minutter siden, Xstrella skrev: Ja det tror jeg. Bare les instagrammen hennes. Barn fra 9 år skriver goals, drømmekroppen, babe og du er såååå perfekt på bildene hennes. Hun viser ofte pupper og rumpe på bildene. Hun vet hun er forbilde for barn, men kjører sexlooken og poster halvnakne bilder. Så dette blir dobbelmoralistisk. Jeg følger henne ikke noe sted og uttaler meg kun som seer av et familieprogram på tv2. Jeg tror også at alle andre deltagere har større respekt for konseptet og trenerene sine enn Løke viser. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bæreposemedekstra Skrevet 16. september 2018 #164 Del Skrevet 16. september 2018 4 minutter siden, Husholdning1 skrev: Du mener jo tydeligvis han har vært respektløs. Da bør du jo evne å forklare hvorfor. Sikter sikkert til at det er respektløst å være nesten naken, det kan nesten kalles overgrep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 16. september 2018 #165 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) 5 minutter siden, Xstrella skrev: Det blir feil å henge ut Løke når S.E er verre er min mening. Hun slipper unna pga hun er jente. Og fordi hun nå spiller uskyldig og søt image. Hun er "bare" en dum blogger. Han er tross alt voksen og han driter seg så loddrett ut. Boratdrakt er såååååå 2000-tallet. Og nå har han sprunget maraton, syklet Jotunheimen rundt og nå til slutt danset i boratdrakt. Og S.E. har vel en egen tråd, denne handler om Løken. Endret 16. september 2018 av Torden 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 16. september 2018 #166 Del Skrevet 16. september 2018 7 minutter siden, Husholdning1 skrev: Det er jo du som er opptatt av det, så det er følgelig ditt mål jeg snakker om. Hva? Nå skjønner jeg ikke helt hva du prøver å diskutere? Jeg diskuterer stuntet til en deltager i et danseprogram. Hva diskuterer du? Meg og mitt liv? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 16. september 2018 #167 Del Skrevet 16. september 2018 1 minutt siden, Husholdning1 skrev: Du mener jo tydeligvis han har vært respektløs. Da bør du jo evne å forklare hvorfor. Han er respektløs når han stiller opp i boratdrakt på den måten der uten å informere dansepartneren sin på forhånd. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det. Og hun ble jo skuffet og følte seg respektløst behandlet. Stakkars henne som må danse med den selvdiggeren der. Jeg hadde faen meg trukket meg om jeg var henne. Hadde de planlagt stuntet sammen for å overraske dommerne hadde det vært litt annerledes, men dansepartneren visste jo ikke om det en gang. Han har gjort narr av dommerne på sosiale medier også har jeg lest, ganske respektløst det også vel? Nei, Frank er den mest Harry og usjarmerende mannen jeg vet om. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 16. september 2018 #168 Del Skrevet 16. september 2018 Fascinerende å se hvilket eksponeringsbehov enkelte har. Må ha vært en jævla slitsom type å dele garderobe med... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 16. september 2018 #169 Del Skrevet 16. september 2018 6 minutter siden, Xstrella skrev: Det blir feil å henge ut Løke når S.E er verre er min mening. Hun slipper unna pga hun er jente. Og fordi hun nå spiller uskyldig og søt image. Sofie Elise har da bare vært profesjonell og seriøs i dette programmet? Ellers så er jo dette en tråd om Frank Løke, om du vil diskutere henne finnes det en tråd for det også. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 16. september 2018 #170 Del Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, Hege899 skrev: Fordi andre barn er nådeløse Voksne er nådeløse. Barna deres deretter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 16. september 2018 #171 Del Skrevet 16. september 2018 Godt gjort av dansepartneren å gjennomføre. Hun burde få tidoblet honoraret for den sendingen. Minst! For en tufs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 16. september 2018 #172 Del Skrevet 16. september 2018 Det virker som han sliter med impulskontrollen i tillegg til at han er umoden. Håper barna hans har en klok mor som kan kompensere for alt det idiotiske faren gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Mayhem_ Skrevet 16. september 2018 #173 Del Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, Trude.lutt skrev: -Han mener han er en alfa. Menn som er alfa snakker ikke om at de er alfa. AMEN! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mnjah Skrevet 16. september 2018 Populært innlegg #174 Del Skrevet 16. september 2018 47 minutter siden, Husholdning1 skrev: Du mener jo tydeligvis han har vært respektløs. Da bør du jo evne å forklare hvorfor. Ser du det virkelig ikke selv? Dans er temmelig intimt, man skal komme veldig nær noen når man gjør det. Når du i siste sekund blir tvunget (ja, tvunget, fordi hun kunne ikke bryte midt i live-sendingen) til å gni kroppen din mot en helt naken mannskropp med pikk, baller og ræv løst, så er ikke det respekt for henne overhodet. Tenk deg at du kommer i familieselskap, du skal til å gi onkelen din en klem - rett før du skal gi han klemmen så river han av seg alle klærne og tar imot klemmen i bare en tanga og du får penisen hans mot låret. SÅNN følte dansepartneren hans det, bare i et par grusomme lengre minutter. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 16. september 2018 #175 Del Skrevet 16. september 2018 47 minutter siden, Xstrella skrev: Det blir feil å henge ut Løke når S.E er verre er min mening. Hun slipper unna pga hun er jente. Og fordi hun nå spiller uskyldig og søt image. Man kan jo lure på om dette er et planlagt publikumsfrieri når TV2 pakker henne inn i ukledelige og sekkete klær for å skjule alle implantatene, med det resultatet at vi ser en «søt liten tjukkas» som spretter rundt, et bilde som ikke stemmer med det vi ser ellers (rumpe og pupper trykket inn i kamera, halvåpen munn og senkede øyelokk...) FL er superopptatt av å vise seg fram og er like mye posør og egosentrert som SE, bare på en litt annen måte. Han leker machomann og er livredd for å fremstå som feminin danser. Like ille begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 16. september 2018 #176 Del Skrevet 16. september 2018 3 minutter siden, Berga skrev: Man kan jo lure på om dette er et planlagt publikumsfrieri når TV2 pakker henne inn i ukledelige og sekkete klær for å skjule alle implantatene, med det resultatet at vi ser en «søt liten tjukkas» som spretter rundt, et bilde som ikke stemmer med det vi ser ellers (rumpe og pupper trykket inn i kamera, halvåpen munn og senkede øyelokk...) FL er superopptatt av å vise seg fram og er like mye posør og egosentrert som SE, bare på en litt annen måte. Han leker machomann og er livredd for å fremstå som feminin danser. Like ille begge to. Ganske drøyt, usaklig og unødvendig å kalle SE for en «tjukkas». Uavhengig av målet ditt med posten. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 16. september 2018 #177 Del Skrevet 16. september 2018 4 minutter siden, Berga said: Han leker machomann og er livredd for å fremstå som feminin danser. Nettopp! Og det er her han avslører seg: finnes det noe mer maskulint enn en danser som utstråler trygghet, fokus, treningsvilje og talent? Frank Løke fremstår som et surt rap fra 80-tallet og hans tolkning av mannsrollen er like aktuell som et fillete Vi Menn-blad på en hytteutedo. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. september 2018 #178 Del Skrevet 16. september 2018 6 minutter siden, Berga skrev: Man kan jo lure på om dette er et planlagt publikumsfrieri når TV2 pakker henne inn i ukledelige og sekkete klær for å skjule alle implantatene, med det resultatet at vi ser en «søt liten tjukkas» som spretter rundt, et bilde som ikke stemmer med det vi ser ellers (rumpe og pupper trykket inn i kamera, halvåpen munn og senkede øyelokk...) FL er superopptatt av å vise seg fram og er like mye posør og egosentrert som SE, bare på en litt annen måte. Han leker machomann og er livredd for å fremstå som feminin danser. Like ille begge to. Tjukk er hun ikke, men stivsminket og operert ja. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 16. september 2018 #179 Del Skrevet 16. september 2018 4 minutter siden, Xstrella skrev: Tjukk er hun ikke, men stivsminket og operert ja. Er det noen i det programmet som ikke er stivsminket? Og hvorfor blir SE diskutert i denne tråden? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 16. september 2018 #180 Del Skrevet 16. september 2018 13 minutter siden, Xstrella skrev: Tjukk er hun ikke, men stivsminket og operert ja. Jeg sier ikke at hun er en tjukkas, men at hun fremstår/ligner på grunn av klærne kombinert med at hun er lav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå