Gå til innhold

Flytting og vanskelig bf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt har lyst til å flytte, hun er kjempe glad på mine vegne og unner meg dette. Det eneste som er problemet er pappaen. 

Men takk for alle svar..... Fikk nemelig høre at jeg måtte ha han sin godkjennelse for å flytte ut av kommunen. Men det er jo fint at jeg slipper det.

Anonymkode: 46523...d96

Du tror virkelig at et 10 år gammelt barn er i stand til å se omfanget av hva det vil si å flytte så langt bort at hun må bytte skole, få nye venner, bli kjent med en ny familie etc? At du i det hele tatt kan si noe slikt gjør meg uvel. Dette er en kvalmende blanding av uvitenhet og egoisme. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og om et år eller to sitter ts på forumet og klager og håpløse forhold med ny familie. Stebarna er late og uforskammet, mannen tar ikke tak og hun er dritt lei.
Here we go again, and again...
 

Anonymkode: 0fb6d...d5d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporende kommentarer, samt svar. 

Dark Angelina, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2018 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt har lyst til å flytte

Hvorfor har barnet ditt lyst til å flytte? Hva med alle vennene og nettverket der dere er nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
På 18.2.2018 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke vanskelig. Jeg har vært alene med henne hele veien, han har aldri hatt noe mer samvær enn annen hver helg og en dag i uken. Nå har jeg funnet en som gjør meg lykkelig og som vi kan få det så fint sammen med. Men bf ønsker oss ikke å være lykkelige. Kan jeg flytte selv om han ikke godtar?

Anonymkode: 46523...d96

Hvordan kan du flytte sammen med en mann etter 4 mnd og forvente at det er OK for sønnen din å bli revet bort fra alt han kjenner for å flytte inn til en fremmed mann??? 

Det er et barn inni bildet! Hvordan kan du være så egoistisk og selvsentrert? 

Blir helt matt over at du i det hele tatt vurderer å gjøre dette mot ditt eget barn. Folk dater lenger enn 4 mnd og du vurderer seriøst å bli samboer når det er et barn inni bildet. 

Her bør far nå få tildelt hovedansvaret så kan du flytte og kose deg og late som om du ikke har unge, for det er sånn du oppfører deg. Du setter deg selv foran barnet.

 

Endret av GoldenLioness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2018 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Far har bare barnet annen hver helg og en dag i uken. Nye kjæresten min har barn ja som han har 50%. Derfor kan ikke han flytte til meg. Vi har vært sammen i 4 mnd.

Anonymkode: 46523...d96

Dere har vært sammen i 4 mndr? - barnet burde ikke en gang ha blitt introdusert for kjæresten. Dette må være en trolletråd.. hvis ikke virker du som en umoden person som ikke burde ha barnet fast hos deg..

vær voksen - vent 5-6 år og flytt når barnet ditt beg på vgs.. 5 år er ikke lenge for dere voksne- men betyr mye for barnet . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør være obs på at det er en reel sjanse for at far får hovedomsorgen om han tar deg til retten nå.

Men det er kanskje ikke det verste som kan skje... 

Anonymkode: f381d...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...