Gå til innhold

Vanlig å sitte hjemme en lørdagskveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De har stort sett familie eller kjæreste og prioriterer deretter. Syns også besøk hos barnefamilier kan være fryktelig slitsomt fordi de gjerne prioriterer besøkstid før barna er lagt, der alt drukner i barn som krever oppmerksomhet hvert sekund av tiden man er der. 

Anonymkode: 6357b...b3f

Det er jeg helt enig i. Nå er jeg (heldigvis) ikke i en alder hvor særlig mange har barn, så det er ikke et problem for min del. Derimot har jeg et par venninner som har barn, og det er ikke de jeg først er ute etter å tilbringe kvelden med nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange single som sitter hjemme alene en lørdagskveld? :) 

Anonymkode: 745a6...ded

Jeg er hjemme i hvertfall og med te i koppen. Går ikke an å drikke hver helg når man har hund, jeg må jo opp med Snuppa mi til vanlig tid siden hun må på do. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Jeg er hjemme i hvertfall og med te i koppen. Går ikke an å drikke hver helg når man har hund, jeg må jo opp med Snuppa mi til vanlig tid siden hun må på do. 

Kan ikke hunden også sove litt lenger hvis du luftet den rett før du la deg? Eller er den sånn som står opp med sola og jubler over ny dag uansett?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nuttery skrev:

Jeg vurderer å lage meg taco, men syntes det er dødskjedelig å lage mat til meg selv :fnise:

Jeg også. Når jeg har lyst på taco eller noe annet spesielt, så ber jeg meg selv til datteren min :fnise:  Nå er det ikke så ofte jeg gjør det da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kvinneguide skrev:

Kan ikke hunden også sove litt lenger hvis du luftet den rett før du la deg? Eller er den sånn som står opp med sola og jubler over ny dag uansett?:)

Nei da, det er jeg som er livredd for og ikke klare å komme meg opp for å lufte henne. Og jeg liker ikke så godt at hun skal treffe meg full, så derfor så drikker jeg ikke med mindre jeg kan sette henne bort den kvelden/formiddagen etter. Neste helg skal jeg på pønk og håper jeg får hundevakt. Hvis ikke må jeg ta det roligere enn jeg hadde planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme med barna som jeg stort sett er. Nå er jeg ikke helt super ung lenger så å fly på byn er ikke sånn veldig intressant lenger. Avogtil er det hyggelig så klart. 😁

Anonymkode: 19f60...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dikteren

Ja det er helt vanlig! Har vært hjemme to helger på rad nå. Er ikke så glad i å gå ut på byen, men kan gjerne ta en øl på en pub eller dra på konsert en fredag eller lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, emilie123 skrev:

Jeg også. Når jeg har lyst på taco eller noe annet spesielt, så ber jeg meg selv til datteren min :fnise:  Nå er det ikke så ofte jeg gjør det da :)

 

Nå er jeg antageligvis på alder med datteren din :fnise: Men lagde meg raskt en tallerken med artisjokk/spinat-dip, nachos, mangosalsa og hvitløksscampi over en spinatsalat med avocado. Man tar det man har!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Koser oss hjemme med god mat og drikke, brettspill, kanskje litt enkel baking med ungene. IPad og TV. Mannen tar en øl og jeg er glass rødvin. Hærlig etter ei lang uke! :) 

Anonymkode: 6c47f...bcb

Så koselig. Hva baker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker det. Synes det er herlig, men det er først etter å ha fått mann og barn. Før det var jeg rastløs og trist . Hatet å være si gel og barnløs

Anonymkode: 5c711...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, WoopieH skrev:

Vil heller sitte hjemme en lørdag og bare slappe av å gjøre som jeg vil, er jo tross alt fridag fra jobb og da orker jeg ikke slite meg ut på en lørdags kveld og må bygge opp formen på søndagen igjen :P 

Det er jo akkurat dette da, jeg har harde arbeidsuker, og bruker helgene til rekreasjon i alle fasonger som turer ute i naturen, eller bare slappe av hjemme. Blir ikke veldig mange byturer i året. Så skal singellivet ta slutt må jeg møte en kvinne de få gangene jeg går ut, på ferier eller lignende. Herje på byen for meg er et tilbakelagt stadium for mange år siden, ikke var det spesielt hyggelig heller, og rådyrt. Så jeg koser meg hjemme og nyter livet, gjør akkurat hva jeg vil når jeg vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt topp å sitte hjemme i helgene. Jeg storkoser meg hjemme alene, jeg bestemmer over tv’n og kan gjøre akkurat hva jeg vil 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter hjemme i kveld og driter som vanlig i om det er vanlig :)

Anonymkode: 7648d...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel og sitter hjemme de fleste lørdager om jeg ikke har planer med venner/familie. Liker å være alene, har bøker, pc, spill, filmer, serier, osv. Flink til å underholde meg selv siden barndommen, så syns aldri det er kjedelig å være hjemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TinyBean skrev:

Er singel og sitter hjemme de fleste lørdager om jeg ikke har planer med venner/familie. Liker å være alene, har bøker, pc, spill, filmer, serier, osv. Flink til å underholde meg selv siden barndommen, så syns aldri det er kjedelig å være hjemme.

Nettopp! Det er deilig faktisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ikke at det skal være galt. Storkoser meg om lørdagen blir tilbragt alene, med kompiser eller kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Koser oss hjemme med god mat og drikke, brettspill, kanskje litt enkel baking med ungene. IPad og TV. Mannen tar en øl og jeg er glass rødvin. Hærlig etter ei lang uke! :) 

Anonymkode: 6c47f...bcb

Ja det er livet det ....så lenge man får den der så kan man jobbe 40timer i uka...stå opp hver dag kl 06:00 ...do-repeat i 47 uker før man kan unne seg 5uker ferie. Men allerede etter 2 uker ferie så begynner man å snakke om hvor fantastisk det skal bli å begynne på jobb igjen. Mye fordi man har jo gått på autopilot mesteparten av tiden og man begynner jo å få panikk ...hva skal man gjøre? ikke har man utviklet noen interesser selv, eller hobbyer på noe som helst vis. 

NESTEN så søndagen burde bare blitt arbeidsdag også....så får man kutte ned til et halvt glass rødvin for ellers sklir dette bare helt ut. 

Får man heller bare drikke seg snytings på nyttår ...sånn at man ikke får noen edruelige refleksjoner fra året som nettopp passerte. Kan være man i et lyst øyeblikk begynner å tenke hva man egentlig husker fra året. Klarer man å skille ukene fra hverandre? eller var det bare å leve dagene på autopilot, fordi det var så spennende at man ikke kunne vente med en reprise dagen derpå.

Kanskje gikk ferien i dass og traumene fra bagasje rotet og pilotstreiken enda vekker sterke negative følelser. Så mye at man bestemmer seg for å faktisk sløyfe neste års ferie helt og nøye oss med netflixen da også-

 

ughhh...så spennende liv at det er best en bruker lørdagene på å slappe av jah!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koser oss hjemme med god mat og drikke, brettspill, kanskje litt enkel baking med ungene. IPad og TV. Mannen tar en øl og jeg er glass rødvin. Hærlig etter ei lang uke! :) 

Anonymkode: 6c47f...bcb

Nå var det vel snakk om single her. Du har jo familie, og da er det ikke så uvanlig å tilbringe lørdagskvelden hjemme med dem. 

Jeg er nysingel, og de fleste lørdagskvelder tilbringes hjemme alene. Som regel synes jeg det er deilig med rolige helger etter en slitsom arbeidsuke, men det hender jo at en kan bli litt rastløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Jeg er nysingel, og de fleste lørdagskvelder tilbringes hjemme alene. Som regel synes jeg det er deilig med rolige helger etter en slitsom arbeidsuke, men det hender jo at en kan bli litt rastløs. 

Blir jeg rastløs er det på med tursko, joggesko og trene :) Eller ta fatt i flere ting som skal gjøres i huset, som er satt litt på vent. Om jeg vil finnes det ikke ledige stunder slik sett. Men jeg vil leve livet, og ikke hele tiden holde på med ting... Så det gjøres hele tiden i prioritert rekkefølge :) 

De få gangene jeg er på byen er det sammen med arbeidskamerater eller venner, eller .an reiser inn til byen alene etter en kveld hjemme, og bare flyter rundt på noen gode utesteder et par timer for å se om man treffer noen.Er man singel er man fri til å gjøre akkurat som man vil.

Endret av Duftavsommerregn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...