Gå til innhold

Klarsynte, hvor er fjernkontrollene?


FlyBabe

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, FlyBabe skrev:

Det er jo godt mulig, det er fjernkontrollene til barnet i huset, så kan hende de synes han ser for mye tv ;) men det hadde vært fint om de kunne la meg se de, for vi bruker en del energi på å irritere oss over å ikke kunne bruke DVD-spilleren. :(


Takk for hjelpen! :D vi må lete mer!

Da er det mulig du må ringe Lilli, altså. Jeg ville ikke forsøkt meg på å holde en seanse selv for å snakke med dem om å løfte slører.  Eller holde en seanse med noen inkompetente spøkelsesutdrivere. det kan nemlig hende du får kontakt med noe helt annet enn spøkelsene og da har du gjort det skarpt.

Jeg kan se at det er noen butikker som kan selge erstatninger som du kan bruke til å få sett DVD. De har dem i noen esker på lageret. Butikken ligger i nærheten av et gatelys.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, FlyBabe skrev:

Btw, mannen i huset sier også vi blir passet på av noen hyggelige spøkelser :)

Man kan aldri vite med åndeverdenen. :) Kanskje det er engler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, FlyBabe skrev:

Btw, mannen i huset sier også vi blir passet på av noen hyggelige spøkelser :)

Dead giveaway. Mannen din har gjemt fjernkontrollene, den luringen. Her innrømmer han jo egentlig at han har tatt dem, han bare pakker det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligger sammen med alle de enslige sokkene på det avsidesliggende stedet Hvor i Allverden (ikke så langt unna Mo i Rana).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lutetium 71 skrev:

Dead giveaway. Mannen din har gjemt fjernkontrollene, den luringen. Her innrømmer han jo egentlig at han har tatt dem, han bare pakker det inn.

Shit! Der lurte han meg..! :( Da må jeg vel gå fra han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ardwinna skrev:

De ligger sammen med alle de enslige sokkene på det avsidesliggende stedet Hvor i Allverden (ikke så langt unna Mo i Rana).

Jeg har hørt at det er umulig å finne det stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skader ikke å spørre, men spørs om noen ekte klarsynte gidder å bruke energi på det, det krever jo litt å lokalisere ting :) 

Anonymkode: 8e3b9...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 10.32, AnonymBruker skrev:

skader ikke å spørre, men spørs om noen ekte klarsynte gidder å bruke energi på det, det krever jo litt å lokalisere ting :) 

Anonymkode: 8e3b9...aa1

Ekte klarsynte vil aldri svare på så konkrete spørsmål :)

Anonymkode: 53e63...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...