Gå til innhold

Hvorfor finnes det ingen rike eldre kvinner som gifter seg med unge gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner har den fordelen at de kan bli rike ved å gifte seg med rike menn og få en saftig formue i skillsmisseoppgjør.

Men denne måten å bli rik finnes ikke for menn.

Jeg er ganske heldig med utseende mitt, og burde kunne cashe inn gjennom giftemål. Men det finnes jo ingen rike kvinner. Og hvert fall ingen rike kvinner som vil ha en trofémann. 

Exen til Tiger Woods gikk fra å være au-pair til milliardær på 6 år. Synes det trist at denne muligheten ikke finnes for menn. Føler jeg kaster bort et godt genetisk utgangspunkt som kunne gitt et liv utenom det vanlige.

Anonymkode: 87e18...3f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter overgangsalderen er ikke kvinner interessert i sex lenger. Vanskelig å finne rike kvinner under 35-40 som ønsker seg boytoy.

Anonymkode: a4ca7...5f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner har den fordelen at de kan bli rike ved å gifte seg med rike menn og få en saftig formue i skillsmisseoppgjør.

Men denne måten å bli rik finnes ikke for menn.

Jeg er ganske heldig med utseende mitt, og burde kunne cashe inn gjennom giftemål. Men det finnes jo ingen rike kvinner. Og hvert fall ingen rike kvinner som vil ha en trofémann. 

Exen til Tiger Woods gikk fra å være au-pair til milliardær på 6 år. Synes det trist at denne muligheten ikke finnes for menn. Føler jeg kaster bort et godt genetisk utgangspunkt som kunne gitt et liv utenom det vanlige.

Anonymkode: 87e18...3f2

Tja, hvis vi snur litt på det vil jeg heller si at det er trist at denne muligheten finnes for begge kjønn. Greit at man har felles utgifter og bor sammen, men hvorfor skal en partner automatisk bare få en del av formuen kun fordi de er gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Etter overgangsalderen er ikke kvinner interessert i sex lenger. Vanskelig å finne rike kvinner under 35-40 som ønsker seg boytoy.

Anonymkode: a4ca7...5f1

:klo:   :hoho:

Anonymkode: 60223...638

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer flest vil vel heller ha et ekte forhold, basert på respekt og følelser? Ikke mindreverdighetskomplekser og kompensasjon for liten penis, slik som det virker som en del menn styres av? Personlighet og samerbeid er viktigere enn utseende og sex.

Finn deg heller ei du elsker, og jobb som normale folk. 

3 minutter siden, Morten1 skrev:

Tja, hvis vi snur litt på det vil jeg heller si at det er trist at denne muligheten finnes for begge kjønn. Greit at man har felles utgifter og bor sammen, men hvorfor skal en partner automatisk bare få en del av formuen kun fordi de er gift?

Fordi man har forsørgerforsvar, og kjøper ting sammen. Hvis en av partene blir hjemme og jobber med barna og oppdragelse (mister pensjonspoeng og inntekt, men like mye jobb og investering), og en jobber som ansatt utenfor hjemmet - vil jo den  parten som bidrar mest til familien/fremtiden (den som jobber hjemme med barna) tape mest på skilsmisse - noe som ikke er ok såklart. Derfor har man felleseie i ekteskap.

 

Anonymkode: 62f71...7fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har den fordelen at de kan bli rike ved å gifte seg med rike menn og få en saftig formue i skillsmisseoppgjør.

Men denne måten å bli rik finnes ikke for menn.

Jeg er ganske heldig med utseende mitt, og burde kunne cashe inn gjennom giftemål. Men det finnes jo ingen rike kvinner. Og hvert fall ingen rike kvinner som vil ha en trofémann. 

Exen til Tiger Woods gikk fra å være au-pair til milliardær på 6 år. Synes det trist at denne muligheten ikke finnes for menn. Føler jeg kaster bort et godt genetisk utgangspunkt som kunne gitt et liv utenom det vanlige.

Anonymkode: 87e18...3f2

:klo: 

Hvor får du det fra? Rike damer tar seg throphy-boys stadig vekk. 

Altså: det er jo ingen hemmelighet at der gamle mannlige norske griser drar til Thailand for å ha sex med unge (les: mindreårige) jenter så drar norske gamle kvinnelige griser til Tyrkia og østkysten av Afrika. Dette har vært oppe i media stadig vekk. Følger ikke folk med? 

Google datingtjenester på nett med ord som du nok kommer på selv. Legg inn profil. Møt rike eldre damer.

Anonymkode: 10342...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter overgangsalderen er ikke kvinner interessert i sex lenger. Vanskelig å finne rike kvinner under 35-40 som ønsker seg boytoy.

Anonymkode: a4ca7...5f1

Man er ganske mye eldre enn 35-40 før man er kommet i overgangsalderen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:klo: 

Hvor får du det fra? Rike damer tar seg throphy-boys stadig vekk. 

Altså: det er jo ingen hemmelighet at der gamle mannlige norske griser drar til Thailand for å ha sex med unge (les: mindreårige) jenter så drar norske gamle kvinnelige griser til Tyrkia og østkysten av Afrika. Dette har vært oppe i media stadig vekk. Følger ikke folk med? 

Google datingtjenester på nett med ord som du nok kommer på selv. Legg inn profil. Møt rike eldre damer.

Anonymkode: 10342...cc4

Nå snakker du om relativ rikdom. Jeg snakker om faktisk rikdom. I kroner og øre. 

Exen til Røkke kom ut av det med en halv milliard etter noen år med ekteskap.

Jeg synes det synd at denne måten å bli rik på ikke finnes for menn. 

Anonymkode: 87e18...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå snakker du om relativ rikdom. Jeg snakker om faktisk rikdom. I kroner og øre. 

Exen til Røkke kom ut av det med en halv milliard etter noen år med ekteskap.

Jeg synes det synd at denne måten å bli rik på ikke finnes for menn. 

Anonymkode: 87e18...3f2

Må kanskje se litt på behovet til gruppen du ønsker selge deg til. At menn er tilfreds med en veldesignet innpakning rundt en vagina, gjør ikke at du kan adaptere det til kvinner.  

Anonymkode: c6aa6...cec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har den fordelen at de kan bli rike ved å gifte seg med rike menn og få en saftig formue i skillsmisseoppgjør.

Men denne måten å bli rik finnes ikke for menn.

Jeg er ganske heldig med utseende mitt, og burde kunne cashe inn gjennom giftemål. Men det finnes jo ingen rike kvinner. Og hvert fall ingen rike kvinner som vil ha en trofémann. 

Exen til Tiger Woods gikk fra å være au-pair til milliardær på 6 år. Synes det trist at denne muligheten ikke finnes for menn. Føler jeg kaster bort et godt genetisk utgangspunkt som kunne gitt et liv utenom det vanlige.

Anonymkode: 87e18...3f2

Muligheten finnes selvsagt. Skuespillere og kjendiser som har fikset seg til å se yngre ut enn dem er liker å flotte seg med yngre menn. 

Greia er at en kvinne kan lett finne en eldre mann attraktiv. En mann kan lett være ung til sinns lenge. Han er interessert i sex legenge. Når kvinner kommer opp i årene er de somregel veldig klar over sin alder og fornøyd med det og har interesser som er typisk for sin aldersgruppe. Sexinteressen forsvinner. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Så du kunne tenke deg en gammel dame..? 

Det er forøvrig ikke like god butikk ( om det er pengene man er ute etter) som at en kvinne finner en eldre mann. En kvinne kan lett bli 100 år. Det kan altså bli lenge å vente. Menn dør mye tidligere enn kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mrs.Purdey skrev:

Så du kunne tenke deg en gammel dame..? 

Det er forøvrig ikke like god butikk ( om det er pengene man er ute etter) som at en kvinne finner en eldre mann. En kvinne kan lett bli 100 år. Det kan altså bli lenge å vente. Menn dør mye tidligere enn kvinner. 

Jeg tenkte vel mer på en skilsmisse etter 5-10 år, avhengig av formuen. Jeg er gjerne gift med en eldre dame hvis det betyr at jeg sitter igjen med en halv milliard etter fem år. 

Anonymkode: 87e18...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har den fordelen at de kan bli rike ved å gifte seg med rike menn og få en saftig formue i skillsmisseoppgjør.

Men denne måten å bli rik finnes ikke for menn

Er mannen allerede rik før de gifter seg får ikke ekskonen noe i skillsmisseoppgjøret. Det er bare pengene som er tjent i løpet av ekteskapet som skal deles. Så er du en gammal mann, med en gammel formue som ikke tjener noe spesielt, så blir det ikke noe i skillsmisseoppgjør. Vet ikke dumme golddiggers dette?

Anonymkode: 8b062...f64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter overgangsalderen er ikke kvinner interessert i sex lenger. Vanskelig å finne rike kvinner under 35-40 som ønsker seg boytoy.

Anonymkode: a4ca7...5f1

Joda, kvinner etter overgangsalderen er interessert i sex. Hvor har du det tullet fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er mannen allerede rik før de gifter seg får ikke ekskonen noe i skillsmisseoppgjøret. Det er bare pengene som er tjent i løpet av ekteskapet som skal deles. Så er du en gammal mann, med en gammel formue som ikke tjener noe spesielt, så blir det ikke noe i skillsmisseoppgjør. Vet ikke dumme golddiggers dette?

Anonymkode: 8b062...f64

Kona til Røkke visste neppe dette. Men tror ikke hun bryr seg der hun sitter med sine 500 mill.

Anonymkode: 87e18...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er ikke like teite til å falle for golddiggers. 

Anonymkode: efe9b...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest making.a.mess
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte vel mer på en skilsmisse etter 5-10 år, avhengig av formuen. Jeg er gjerne gift med en eldre dame hvis det betyr at jeg sitter igjen med en halv milliard etter fem år. 

Anonymkode: 87e18...3f2

Dessuten er kvinner lurere enn menn. De ville selvsagt hatt særeie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Dessuten er kvinner lurere enn menn. De ville selvsagt hatt særeie...

Det er fordi det er mange flere rike menn enn rike kvinner. De rikeste kvinnene er ofte arvinger. Kvinner er nok ikke lurere enn menn når de er forelsket. Heller motsatt tenker jeg siden kvinner er mer emosjonelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har den fordelen at de kan bli rike ved å gifte seg med rike menn og få en saftig formue i skillsmisseoppgjør.

Men denne måten å bli rik finnes ikke for menn.

Jeg er ganske heldig med utseende mitt, og burde kunne cashe inn gjennom giftemål. Men det finnes jo ingen rike kvinner. Og hvert fall ingen rike kvinner som vil ha en trofémann. 

Exen til Tiger Woods gikk fra å være au-pair til milliardær på 6 år. Synes det trist at denne muligheten ikke finnes for menn. Føler jeg kaster bort et godt genetisk utgangspunkt som kunne gitt et liv utenom det vanlige.

Anonymkode: 87e18...3f2

Dette her er tyrkere som kommer til Norge fordi den "rike" kvinnen kjeder seg og synes at norske menn er kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...