Gå til innhold

Arrrgh! Jeg er så sinna!


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Sambo har invitert til seg gjester i kveld. Det er hans kamerater og kollegaer.. en hel flokk.

Han skulle ta seg av husvask, innkjøp og sånt. Jeg skulle bare slippe av ettersom jeg hadde en tøff dag i går.

Så drar han ut sammen med en av disse tidlig på morgenen. Han skulle komme hjem tidlig, slik at vi fikk litt orden og jeg skulle fortsatt bare slappe av.

Nå er det bare 45 minutter til denne flokken kommer. Sambo er fortsatt i byen og huset ser ut som Hiroshima!!! Jeg måtte ta det verste selv. Og nå må jeg jammen ta imot gjestene hans også. Han rekker aldri hjem til klokka åtte!

Måtte bare få ut litt sinne her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du - hadde jeg vært deg så hadde jeg reist bort i kveld jeg!

Så kunne han "sittet med skjegget i postkassa" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha gjort det, men det har ordnet seg. Har fått ham til å skrive under på at hele neste uke er HANS rydde, vaske og lage middag-uke. He he!

Dessuten skremte jeg halvparten av gjestene (de jeg liker minst) slik at de plutselig måtte gjøre noe annet. Det var ikke så ille som det høres ut som og muligens kommer de tilbake!

Men han har skjønt det for denne gangen i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang så tar du deg bare en tur ut og gjør noe koselig! Hans gjester, han har sagt han skal rydde og vaske, hans problem! Så kan gjestene hans stå utenfor å vente til han kommer...

Synes jeg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. det er ikke dumt. Men jeg er nesten avhengig av bilen da og den hadde han. Dessuten er det han som har penger på konto for tiden.

Jeg klarte i hvertfall å få noen fordeler ut av episoden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ice White, du virker som en fantastisk person, og jeg har veldig lyst til å bli bedre kjente med deg :D , Vi kan møtest hjemme hos meg?????

Jeg er som regel ikke hjemme igjen før kl 18 men du kan komme ca, tja 16 :nøkkelen ligger ute, og om du synest det er rotete så kan du GJERNE rydde, for da slipper JEG :D

:hoho:

Og Lea: synest du skal ta igjen jeg, be en hel haug med venninder en dag du vet han vil se på tv eller noe, når Champions league begynner igjen fks, og når han benker seg foran tv så holder du et skikkelig kakle møte eller noe :D

Exodus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...