Gå til innhold

Flørter ofte, men kommer aldri noe vei ut?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg førter ofte med jenter, er flink og forsiktig, merker også at de flørter tilbake, så slutter det der. kommer liksom aldri noe vei ut til et ligg eller forhold. Noe tips?

Anonymkode: 2c14d...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På et tidspunkt må en av partene ta skrittet fra flørting til prat. Typ "jeg liker deg, liker du meg?", og så får dere ta det derifra.

Anonymkode: 0c8b7...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du prøve deg, du kan ikke flørte i all evighet. Be de med ut på noe, gjerne mens dere prater eller på melding. Les situasjonen, len deg inn og kyss henne om det virker riktig osv. 

Anonymkode: 7f3ce...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok at du må bare ta initiativ enten reagerer hun positivt til det eller negativ, tror ikke det er så mye man kan gjøre med det egentlig.

Anonymkode: bb512...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med flink og forsiktig, egentlig? Da jeg sluttet å være forsiktig løste det seg for meg.

Anonymkode: 4c8b8...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med flink og forsiktig, egentlig? Da jeg sluttet å være forsiktig løste det seg for meg.

Anonymkode: 4c8b8...8d0

Ts

Metoo kampanjen.

Anonymkode: 2c14d...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

På et tidspunkt må en av partene ta skrittet fra flørting til prat. Typ "jeg liker deg, liker du meg?", og så får dere ta det derifra.

Anonymkode: 0c8b7...9a1

Jeg flørter ofte mens vi prater.

Anonymkode: 2c14d...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du rett ut at du liker en jente som mer enn en venn, og spør om hun vil vil dra f.eks. på restaurant eller kino (e.g. gå ut på en date med deg) som en del av praten? Det var det jeg mente, med utgangspunkt i at du ikke refererer til flørting på date. 

Anonymkode: 0c8b7...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...