Gå til innhold

Single kvinner reiser til Danmark for å bli gravide.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Reveenka said:

Jeg synes det er egoisme på et kvalmende nivå. Om det virkelig handlet om kjærlighet til barn kunne alle disse damene blitt fosterforeldre, men det gjør de ikke. De skaper et barn som må leve med en uvisshet hele livet og muligens et savn etter en far de ikke vet hvem er. Og når jeg ser hvor dårlig kontroll klinikkene i Danmark har med hvem de befrukter kan du bli forferdet. Kontrollen er nærmest ikke-eksisterende. En bekjent med ME diagnose har selv sagt hun jukset og løy seg til flere IVF forsøk på to ulike klinikker fordi hun ikke ville oppgi diagnose og helsetilstand. Nå er barnet født og moren er sykere enn noen gang, hun kan ikke ivareta barnet, det må foreldrene hennes gjøre. Dette barnet må leve med en kronisk syk mor som ikke evner å være mamma, besteforeldrene er gamle og har dårlig helse og det resterende netteverket er lite. Det er bare trist.

Kvalmende til og med....🙄

Da hadde det vel vært bedre om en norsk klinikk var den som foretok vurderingene eller? Hadde fort kommet frem at hun hadde en diagnose da....🙄

fosterbarn er ikke det samme som egne barn. Det forstår du også. De har bagasje, man kan «miste dem» når som helst fordi se allerede har foreldre. 

 

Endret av Rullerusk
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, minister-mio skrev:

Jeg syntes det er en fin ting. Jeg kunne tenke meg å gå den veien selv da jeg har mer lyst på barn enn partner.

Absolutt å anbefale i så fall! Så slipper barnet ditt å bli kastet frem og tilbake ved en eventuell skilsmisse, eller bli brukt som våpen for å såre den ene eller den andre. Så blir det ikke krangel om hvordan barnet skal oppdras. Så har barnet alltid en trygg forelder, samme hva. Den mann som elsker deg vil også elske ditt barn som en del av deg. Så det er den beste løsningen. 

Anonymkode: 8251a...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...