Gå til innhold

Single kvinner reiser til Danmark for å bli gravide.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ok. Og jeg syns det burde bli lovlig i Norge. De som gjør dette i dag er ressursterke kvinner som ikke ønsker å være i et forhold for enhver pris. Dette med en deltagende far er jo også et moderne fenomen, skal ikke så mange tiårene tilbake før far spiste middagen sin alene for å ikke bli forstyrret av barna.

Anonymkode: 20c80...ebb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg ikke hatt en mann å få barn med hadde jeg absolutt dratt til Danmark :) Synes det er flott at det finnes slike muligheter :) 

Selv om en velfungerende mamma og en velfungerende pappa nok er optimalt for barnet, er jo ikke verden så svart hvitt!

Er selv oppvokst med en grusom mor og hadde hatt det best med å vokse opp med bare pappa! 

Kom til å tenke på et bekjent kvinnemenneske. Hun dumpet partner og barnefar da hun hadde fått de barna hun ville ha, siden hun ønsket å være alenemor. Far er i dette tilfellet meget ulykkelig da han ikke får se barna. Hun kunne jo like gjerne dratt til Danmark i stedet for å gjøre livet så tøft for den stakkars pappaen :( 

Vet om barn som er vokst opp med feks to mødre. Det har gått helt flott med de :) 

Viktigst er at barnet er ønsket og at man tar godt vare på det, uansett om man er alene eller flere om ansvaret. :babysmokk:

Anonymkode: 17ae9...b12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

“Det er ved å gjennomskue retorikken vi kan slå tilbake og sette tingene på plass.” Nina Karin Monsen

 

Anonymkode: 8251a...db8

Wow, trodde det var Elisabeth Granbemann / Fleksnes..!!!😳😳😬😬😲😲😲😳😳😦

Anonymkode: 1d7bd...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vår sjef er 45 og ble gravid med trillinger fra danske Storken. Norske menn var for pinglete for henne, så hun betalte heller for å slippe «mannen».

Anonymkode: 1d7bd...292

 

Det føyer seg egentlig bare inn i rekken av den norske måten å gjøre det på - betale for alle andre land sine utgifter.

Kjipt å vite at man sponser alle disse bortgjemte, likestilte kvinnfolka som med viten og vilje går langt på overtid før de får unger. Det som er enda verre er at ungene deres aldri vil oppleve besteforeldre fordi den egoistiske "moren" deres ventet såpass lenge.

Ikke meningen å være harsk, men merker at jeg får oppgulp i munnen av den holdningen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun egoistisk hvis man allerede har et barn. Tenk å ha et barn som har en far, også velger man å få barn "på egenhånd" som ikke har noen far. Vet om noen. Da er det myye bedre å være fornøyd med 1 ❤

Anonymkode: 133a3...636

Egoistisk? Det er alltid egoistisk å få barn.  ALLTID. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Aule skrev:

 

Det føyer seg egentlig bare inn i rekken av den norske måten å gjøre det på - betale for alle andre land sine utgifter.

Kjipt å vite at man sponser alle disse bortgjemte, likestilte kvinnfolka som med viten og vilje går langt på overtid før de får unger. Det som er enda verre er at ungene deres aldri vil oppleve besteforeldre fordi den egoistiske "moren" deres ventet såpass lenge.

Ikke meningen å være harsk, men merker at jeg får oppgulp i munnen av den holdningen deres.

Vår sjef med trillinger er nå 48 år og trillingene er 3 år.

De har spreke og sporty besteforeldre på 70 år som vil være fine besteforeldre de neste 20 år hvis de fortsetter slik.

Anonymkode: 1d7bd...292

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Aule said:

 

Det føyer seg egentlig bare inn i rekken av den norske måten å gjøre det på - betale for alle andre land sine utgifter.

Kjipt å vite at man sponser alle disse bortgjemte, likestilte kvinnfolka som med viten og vilje går langt på overtid før de får unger. Det som er enda verre er at ungene deres aldri vil oppleve besteforeldre fordi den egoistiske "moren" deres ventet såpass lenge.

Ikke meningen å være harsk, men merker at jeg får oppgulp i munnen av den holdningen deres.

Jeg er mormor til en flott liten gutt fra klinikken i Danmark. :)

Anonymkode: 00c26...57b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik går det når norske «menn» ikke får det til 🙃

Anonymkode: 1d7bd...292

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må sies at jeg skriver ut ifra egne erfaringer. Besteforeldre generelt nå til dags er som dere nevner oppegående lengre enn for tjue år siden. Så de/dere kan fungere som et substitutt for manglende fedre så lenge alle bidrar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når dagens menn ikke vil ha kjæreste eller familie. De vil bare ligge rundt, drikke øl og henge med GUTTA. Tømme seg i flest mulig damer. Forpliktelser er så kjedelig vettu, så her handler livet om tøm og røm! Og sånn holder de på til de er sånn 70 og får ereksjonssvikt eller vonde hofter. Og tilbake sitter masse damer igjen som er ødelagt psykisk pga menn. 

Derfor er det forståelig at damer drar til Danmark. Hadde gjort det sjæl, hvis det ikke var for at jeg må være gift for å få barn. Siden jeg er katolikk. Så da er jeg dømt til å bli barnløs resten av livet, siden ingen menn vil ha meg. 

Anonymkode: 9d661...777

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har oppdratt menn i tusenvis av år, likevel klager de på resultatet.

Anonymkode: 8251a...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner hyler opp om alle bitterpikkene her på KG, men denne tråden er rene 17. mai for alle bitterfittene som samler seg og spyr ut sitt mannehat. Menn blir beskrevet på en slik måte som aldri hadde blitt akseptert om det hadde handlet om kvinner. Heldigvis er det noen kvinner som sier i fra når retorikken blir for dum. 

Trist at noen har dårlige erfaringer med menn og føler seg valgt bort, men når "hele verden" er i mot seg så bør man vende blikket innover og se om det er noe man kan gjøre med seg selv for å bli mer attraktiv. Holdningen til menn f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, pressplay skrev:

Kvinner hyler opp om alle bitterpikkene her på KG, men denne tråden er rene 17. mai for alle bitterfittene som samler seg og spyr ut sitt mannehat. Menn blir beskrevet på en slik måte som aldri hadde blitt akseptert om det hadde handlet om kvinner. Heldigvis er det noen kvinner som sier i fra når retorikken blir for dum. 

Trist at noen har dårlige erfaringer med menn og føler seg valgt bort, men når "hele verden" er i mot seg så bør man vende blikket innover og se om det er noe man kan gjøre med seg selv for å bli mer attraktiv. Holdningen til menn f.eks. 

Hva er galt i å være bitter? Fakta er jo at de fleste menn ikke vil ha familie. Fair enough det, men da blir det jo som det blir, og kvinner tar egne valg hvis de ønsker barn. Man kan jo ikke voldta menn og stjele spermen deres heller.. 

Anonymkode: 9d661...777

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Vår sjef med trillinger er nå 48 år og trillingene er 3 år.

De har spreke og sporty besteforeldre på 70 år som vil være fine besteforeldre de neste 20 år hvis de fortsetter slik.

Anonymkode: 1d7bd...292

Og sjefen din syns det er greit at du skriver dette på et offentlig forum??

kanskje litt vel lett gjenkjennelig ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinner har oppdratt menn i tusenvis av år, likevel klager de på resultatet.

Anonymkode: 8251a...db8

Far er mao bare en sæddonor uansett?

da ser jeg ikke hvilke problemer du skulle ha  med å inseminere  single kvinner iallefall 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Sånn går det når dagens menn ikke vil ha kjæreste eller familie. De vil bare ligge rundt, drikke øl og henge med GUTTA. Tømme seg i flest mulig damer. Forpliktelser er så kjedelig vettu, så her handler livet om tøm og røm! Og sånn holder de på til de er sånn 70 og får ereksjonssvikt eller vonde hofter. Og tilbake sitter masse damer igjen som er ødelagt psykisk pga menn. 

Derfor er det forståelig at damer drar til Danmark. Hadde gjort det sjæl, hvis det ikke var for at jeg må være gift for å få barn. Siden jeg er katolikk. Så da er jeg dømt til å bli barnløs resten av livet, siden ingen menn vil ha meg. 

Anonymkode: 9d661...777

Klager over at menn er egoister. Men vil selv ha menn til å oppfylle sine egoistiske drømmer. Lol 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 hours ago, AnonymBruker said:

Ser vi har delte meninger her. Jeg synes forsatt det er feil at barnet skal ha en "ukjent" far. Det blir det samme som å ikke "ha" en far i det hele tatt, uansett om han er med i livet til barnet eller ikke.

Anonymkode: d464e...8d8

Hvis jeg kan snakke for egen del ville jeg foretrukket å ikke ha en far i det hele tatt enn han jeg hadde som ikke gadd å ha noen kontakt med meg så lenge han levde. Da kunne jeg i alle fall tenkt gode tanker om han som var ansvarlig for halvparten av genene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rullerusk skrev:

Far er mao bare en sæddonor uansett?

da ser jeg ikke hvilke problemer du skulle ha  med å inseminere  single kvinner iallefall 

Jeg har ingen problemer med å inseminere single kvinner! Det gjør jeg ofte og stadig vekk! ;)

Anonymkode: 8251a...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med Danmark enn at en stakkars jævel sitter med pikken i postkassa etter en ONS.

Anonymkode: 466b3...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg gjorde det. Dæven hun er så bra!! Hun er selvstendig, trygg, god, ungen er nydelig og utadvendt, trygg og flott.

Plenty av mødre ender opp alene med fedre som nekter å ta ansvar - hva er forskjellen? Begge deler skjer. Alle ungene overlever.

Denne moren var i alle fall sin beslutning bevisst og har gitt barnet, og gir enda, alt det beste hun kan tilby. Jeg ser for meg at barnet hennes blir en eksemplarisk samfunnsborger og tilyter til samfunnet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...