Gå til innhold

Hva ER det med menn og rumpehull egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
2 timer siden, Mrs.Purdey skrev:

Homofili er ikke en synd. Ingenting nedsettende om homofile. Jeg påpeker bare forskjellen mellom heterofil og homofil 

Forestillingen om at analsex er begrenset til homofile er basert på uvitenhet og lite erfaring. 

Å kalle noen man er uenig med for homofile, er et mislykket forsøk på å være nedlatende. 

Litt vennlig info her, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foreslår at de mennene som er så opptatt av anal retter oppmerksomhet mot sitt eget hull.....

Anonymkode: 69fd4...cb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foreslår at de mennene som er så opptatt av anal retter oppmerksomhet mot sitt eget hull.....

Anonymkode: 69fd4...cb2

Det gjør nok mange i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 19.08, Balian de Ibelin skrev:

Hva er det med kvinner som tror at alle menn er like og liker det samme ?

Fordi de da ikke trenger å se seg for når de velger kjærester og sexpartnere. Når alle er like, er det det samme hvem du tar. Og en du er litt misfornøyd med, kan enkelt byttes ut med en annen (man blir nødvendigvis misfornøyd med denne også og da er sirkuset i gang).

De handler klær på samme måte. Dørene på klesskapet har vært umulig å lukke i fem år, men aldri har de noe å ha på seg. Så er det rett ned på HM og handle noe som dekker behovet der og da og som havner i klesskapet etterpå og der blir det. 

Slik slipper man å stille et umiddelbart behov i bero i påvente av et større gode litt mer fra i tid, Og man lipper å forplikte seg. Alt er like lav kvalitet og forbruksvare.

Endret av draug 75
skrivefeil og presisering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som påstår at en mann som liker å knulle dama analt, er homo og like godt kan knulle en mann i ræva. Dere:

  • kan jo like godt kysse en av deres eget kjønn - tunga langt nedi halsen?
  • kan jo like godt gå strandtur hand i hand med en av deres eget kjønn - med flettede fingre
  • kan jo være forbannet på skjebnen for at dere er såpass lite intellektuelt utviklet at dere klarer å komme med en slik endesløs DUM påstand!
     

Dersom en mann liker å ta dama analt, så betyr dette selvsagt ikke at han dermed er homo og gjerne også vil knulle en mann. Like lite som en mann som liker å kysse dama, ønsker å oppleve lange tungekyss med en annen mann. Det er rett og slett trist å lese at vi har så totalt teite mennesker i dette landet. Virker som om man går inn for å virke dummere enn man faktisk er - jeg håper faktisk at det er slik det ligger an..

Anonymkode: bde2d...3a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2/15/2018 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at en mann har issues med makt og dominering eller homofile tanker de ikke tørr forfølge om de er opphengt i dette. 

Anonymkode: fcb42...988

Hvorfor det? Så lenge begge er åpne for det, så er det vel ikke noe galt i det? Analen er fullt av steder der litt stimulans kan gjøre underverker. Og det kan gjerne gå begge veier, så dominans? Nei. Og det med skaphomofili er bare teit. Tenner en mann på, og blir forelsket i menn, så er han homofil. Analsex eller ikke.

I tidligere tider var analsex helt vanlig, mens oralsex mange steder var det som ble sett på som fy-fy. Så kom det en periode med en del religioner og slikt som mente at stort sett alt var fy-fy. Nå er det omvendt. Oral er nærmest "standard", men anal er fy-fy. 

Alle får gjøre som de  vil, men ikke mas og press hvis man får et nei. Analsex er null problem for meg, men jeg respekterer selvfølgelig at det ikke er sånn for alle. Så forventer jeg samme respekt tilbake. Jeg hater for eksempel føtter. Uansett hvem de sitter på. Hvis noen prøver å involvere føtter i sexen eller i forspillet i form av fotmassasje e.l. så blir jeg helt uvel. Jeg har få sperrer, men nedenfor anklene skjer det ingenting. Alle overtredelser med overlegg vil medføre kraftige motreaksjoner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er påfallende hvor sterk trang de som ikke praktiserer analsex har til å analysere og sette merkelapper på de som praktiserer analsex. De er ekstremt -pun intended- analretentive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom typen/mannen har veldig lyst på å prøve/ha analsex med ei jente han er i forhold med, og hun bruker uendelig med energi på å gire seg selv inn i en anti-analkamp mot mannen - så er det typisk hva jeg ville kalle håpløse kjerringer. Fakta er at det er overhodet ikke noe problem å ha analsex:

1: JA, det kan gjøre litt vondt de to-tre første gangene, og spesielt dersom hun har bestemt seg for at det SKAL gjøre vondt, og strammer til så mye hun bare kan..

2: NEI, normal analsex med en penis inn i rompa er IKKE skadelig slikt alt kjerringsnakket hevder! Det er en masse påstander som er oppdiktet - prøv selv å spørre de hvor de har sine påstander fra - kommer det fra leger? aldri... Men prøv heller å google nettopp spørsmålet "er analsex skadelig, og du får opp svar fra FAGFOLK som dette:

https://www.lommelegen.no/gynekologi/legesvar/analsex/69062158 der de bekrefter det jeg skriver om at det gjør litt vondt, gjelder kun de første par gangene, og at analsex IKKE er farlig. Det betyr jo da ikke at man bør kjøre en kjøkkenmaskin opp i toeren, men altså at en penis går helt fint.

Det å være i et forhold handler om å gi og ta, og det er vanskelig å forstå hvorfor det skal være så umulig for disse kjerringene å gi mannen gleden av analsex - samt selv glede seg fordi han blir glad. Det er ikke verdens største oppgave i et forhold, så hvorfor lage så vanvittig mye tull og oppdiktede anal-er-farlig historier som legevitenskapen åpenbart aldri har hørt om?

Husk nå på at det ER lov å ha andre meninger enn deres i dette forumet, og at personangrep nok ikke er en voksen måte å diskutere på i en diskusjonstråd som dette :). I mitt tilfelle var det 100% ærlig kona som ville prøve analsex engang for mange år siden, og jeg valgte å gjøre det selv om tanken i utgangspunktet ikke lokket meg mye. Idag er det en felles glede - og det kostet meg NULL å prøve. 

 

Anonymkode: bde2d...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom typen/mannen har veldig lyst på å prøve/ha analsex med ei jente han er i forhold med, og hun bruker uendelig med energi på å gire seg selv inn i en anti-analkamp mot mannen - så er det typisk hva jeg ville kalle håpløse kjerringer. Fakta er at det er overhodet ikke noe problem å ha analsex:

1: JA, det kan gjøre litt vondt de to-tre første gangene, og spesielt dersom hun har bestemt seg for at det SKAL gjøre vondt, og strammer til så mye hun bare kan..

2: NEI, normal analsex med en penis inn i rompa er IKKE skadelig slikt alt kjerringsnakket hevder! Det er en masse påstander som er oppdiktet - prøv selv å spørre de hvor de har sine påstander fra - kommer det fra leger? aldri... Men prøv heller å google nettopp spørsmålet "er analsex skadelig, og du får opp svar fra FAGFOLK som dette:

https://www.lommelegen.no/gynekologi/legesvar/analsex/69062158 der de bekrefter det jeg skriver om at det gjør litt vondt, gjelder kun de første par gangene, og at analsex IKKE er farlig. Det betyr jo da ikke at man bør kjøre en kjøkkenmaskin opp i toeren, men altså at en penis går helt fint.

Det å være i et forhold handler om å gi og ta, og det er vanskelig å forstå hvorfor det skal være så umulig for disse kjerringene å gi mannen gleden av analsex - samt selv glede seg fordi han blir glad. Det er ikke verdens største oppgave i et forhold, så hvorfor lage så vanvittig mye tull og oppdiktede anal-er-farlig historier som legevitenskapen åpenbart aldri har hørt om?

Husk nå på at det ER lov å ha andre meninger enn deres i dette forumet, og at personangrep nok ikke er en voksen måte å diskutere på i en diskusjonstråd som dette :). I mitt tilfelle var det 100% ærlig kona som ville prøve analsex engang for mange år siden, og jeg valgte å gjøre det selv om tanken i utgangspunktet ikke lokket meg mye. Idag er det en felles glede - og det kostet meg NULL å prøve. 

 

Anonymkode: bde2d...3a4

Jeg er helt enig i at det er lov til å ha forskjellige meninger og jeg er ikke en person som blir støtt, men jeg synes det er ganske ironisk at du snakker om at personangrep ikke er en voksen måte å diskutere på i samme innlegg der du kaller folk som ikke vil ha analsex for håpløse kjerringer og hvordan disse kjerringene er så egoistiske og ikke vil ha analsex når de ikke liker det selv. Fei for din egen dør tenker nå jeg. :)

Jeg tenner veldig på å tilfredsstille mannne min, vil heller gi han nytelse enn at han gir meg, jeg elsker å suge og suger han gjerne hver eneste dag. Kan deeptroathe uten problemer. Liker røff sex og er med på det aller meste, men akkurat analsex er noe jeg ikke vil prøve, det er ikke noe for meg. Har absolutt ikke noe i mot at andre har analsex, men det betyr ikke at jeg er en håpløs kjerring, tror mannnen min er mer enn nok fornøyd med sexlivet vårt for å si det sånn ;) du virker veldig trangsynt. 

Anonymkode: 48a42...73c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig i at det er lov til å ha forskjellige meninger og jeg er ikke en person som blir støtt, men jeg synes det er ganske ironisk at du snakker om at personangrep ikke er en voksen måte å diskutere på i samme innlegg der du kaller folk som ikke vil ha analsex for håpløse kjerringer og hvordan disse kjerringene er så egoistiske og ikke vil ha analsex når de ikke liker det selv. Fei for din egen dør tenker nå jeg. :)

Jeg tenner veldig på å tilfredsstille mannne min, vil heller gi han nytelse enn at han gir meg, jeg elsker å suge og suger han gjerne hver eneste dag. Kan deeptroathe uten problemer. Liker røff sex og er med på det aller meste, men akkurat analsex er noe jeg ikke vil prøve, det er ikke noe for meg. Har absolutt ikke noe i mot at andre har analsex, men det betyr ikke at jeg er en håpløs kjerring, tror mannnen min er mer enn nok fornøyd med sexlivet vårt for å si det sånn ;) du virker veldig trangsynt. 

Anonymkode: 48a42...73c

Det skal være lov å si nei til det man absolutt ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom typen/mannen har veldig lyst på å prøve/ha analsex med ei jente han er i forhold med, og hun bruker uendelig med energi på å gire seg selv inn i en anti-analkamp mot mannen - så er det typisk hva jeg ville kalle håpløse kjerringer. Fakta er at det er overhodet ikke noe problem å ha analsex:

1: JA, det kan gjøre litt vondt de to-tre første gangene, og spesielt dersom hun har bestemt seg for at det SKAL gjøre vondt, og strammer til så mye hun bare kan..

2: NEI, normal analsex med en penis inn i rompa er IKKE skadelig slikt alt kjerringsnakket hevder! Det er en masse påstander som er oppdiktet - prøv selv å spørre de hvor de har sine påstander fra - kommer det fra leger? aldri... Men prøv heller å google nettopp spørsmålet "er analsex skadelig, og du får opp svar fra FAGFOLK som dette:

https://www.lommelegen.no/gynekologi/legesvar/analsex/69062158 der de bekrefter det jeg skriver om at det gjør litt vondt, gjelder kun de første par gangene, og at analsex IKKE er farlig. Det betyr jo da ikke at man bør kjøre en kjøkkenmaskin opp i toeren, men altså at en penis går helt fint.

Det å være i et forhold handler om å gi og ta, og det er vanskelig å forstå hvorfor det skal være så umulig for disse kjerringene å gi mannen gleden av analsex - samt selv glede seg fordi han blir glad. Det er ikke verdens største oppgave i et forhold, så hvorfor lage så vanvittig mye tull og oppdiktede anal-er-farlig historier som legevitenskapen åpenbart aldri har hørt om?

Husk nå på at det ER lov å ha andre meninger enn deres i dette forumet, og at personangrep nok ikke er en voksen måte å diskutere på i en diskusjonstråd som dette :). I mitt tilfelle var det 100% ærlig kona som ville prøve analsex engang for mange år siden, og jeg valgte å gjøre det selv om tanken i utgangspunktet ikke lokket meg mye. Idag er det en felles glede - og det kostet meg NULL å prøve. 

 

Anonymkode: bde2d...3a4

Hvis jeg som dame hadde hatt uendelig lyst til å pule typen min med strap on, hadde han vært ei håpløs kjerring om han hadde nektet? Tenkte meg det ja.

Anonymkode: 6e5dc...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig i at det er lov til å ha forskjellige meninger og jeg er ikke en person som blir støtt, men jeg synes det er ganske ironisk at du snakker om at personangrep ikke er en voksen måte å diskutere på i samme innlegg der du kaller folk som ikke vil ha analsex for håpløse kjerringer og hvordan disse kjerringene er så egoistiske og ikke vil ha analsex når de ikke liker det selv. Fei for din egen dør tenker nå jeg. :)

Jeg tenner veldig på å tilfredsstille mannne min, vil heller gi han nytelse enn at han gir meg, jeg elsker å suge og suger han gjerne hver eneste dag. Kan deeptroathe uten problemer. Liker røff sex og er med på det aller meste, men akkurat analsex er noe jeg ikke vil prøve, det er ikke noe for meg. Har absolutt ikke noe i mot at andre har analsex, men det betyr ikke at jeg er en håpløs kjerring, tror mannnen min er mer enn nok fornøyd med sexlivet vårt for å si det sånn ;) du virker veldig trangsynt. 

Anonymkode: 48a42...73c

Det er nok ikke et PERSON-angrep å skrive "kjerringer" generelt.. Men at noen muligens kan føle seg truffet, er en annen sak.

Jeg mener generelt at BEGGE bør gi til den andre det den andre ønsker innen sexlivet - så langt som det overhodet er mulig - for så å like akkurat det selv :-) Dette er ikke ment som angrep på noen, men jeg mener nå allikevel at de oftest jenter som istedet skal lage mest mulig vanskeligheter ut av sin manns sexuelle ønsker er noen kjerringer. Men selvsagt... er det totalt STOPP for ei jente, så er det STOPP - uansett hvaslags sex det er snakk om..

Anonymkode: bde2d...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg som dame hadde hatt uendelig lyst til å pule typen min med strap on, hadde han vært ei håpløs kjerring om han hadde nektet? Tenkte meg det ja.

Anonymkode: 6e5dc...137

Kunne vært litt kjerring det, ja - om det var noe du tente VELDIG på, og han ikke engang gadd prøve. Ærlig svart!

Anonymkode: bde2d...3a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 20.2.2018 den 0.18, Påkrevd skrev:

Hvorfor det? Så lenge begge er åpne for det, så er det vel ikke noe galt i det? Analen er fullt av steder der litt stimulans kan gjøre underverker. Og det kan gjerne gå begge veier, så dominans? Nei. Og det med skaphomofili er bare teit. Tenner en mann på, og blir forelsket i menn, så er han homofil. Analsex eller ikke.

I tidligere tider var analsex helt vanlig, mens oralsex mange steder var det som ble sett på som fy-fy. Så kom det en periode med en del religioner og slikt som mente at stort sett alt var fy-fy. Nå er det omvendt. Oral er nærmest "standard", men anal er fy-fy. 

Alle får gjøre som de  vil, men ikke mas og press hvis man får et nei. Analsex er null problem for meg, men jeg respekterer selvfølgelig at det ikke er sånn for alle. Så forventer jeg samme respekt tilbake. Jeg hater for eksempel føtter. Uansett hvem de sitter på. Hvis noen prøver å involvere føtter i sexen eller i forspillet i form av fotmassasje e.l. så blir jeg helt uvel. Jeg har få sperrer, men nedenfor anklene skjer det ingenting. Alle overtredelser med overlegg vil medføre kraftige motreaksjoner:)

Dette!

 

Og jeg har ingen spesiell trang til å ha analsex. Men duverden for et vakkert syn det er når man puler i doggy, og et søtt lite rumpehull spriker mot meg! Nydelig syn! Desuten er der deilig å kjenne teksturen på hullet når man stryker fingrene over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.2.2018 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Det er nok for skaphomser og for de ned micropenis.

Jeg klarer ikke å skjønne behovet for analsex. Det må bare vare trangt og dirty.

 

Mann 50+

Anonymkode: a10ad...2c2

Så damer som liker analsex er egentlig homofile menn? 

Anonymkode: 91e8d...7dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet på emnet her er "Hva er det med menn og rumpehull egentlig", og svaret er vel egentlig innlysende:

Også menn er født med et rumpehull, og det er det som er med menn og rumpehull.

Anonymkode: bde2d...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi det er i sentrum av alt det deilige som er rundt. Og når hullet er synlig, så spriker damen og blotter hele dette partiet rundt rumpeballene og vagina. Men hva vet jeg, jeg er bare en biseksuell kvinne.

Anonymkode: cf148...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...