Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff ja de koser og susser altfor mye til å bare ha kjent hverandre et par dager. Det virker som disse karene bare er sykt glad for å endelig få muligheten med noen , som likegjerne kunne vært hvem som helst,  og ikke ser viktigheten av eller bryr seg om å faktisk bli kjent med personen de er gift med for å deretter vurdere om nærhet og følelser blir naturlig.
Helt unaturlig sånn de holder på nå, det hadde skremt meg og fått meg til å føle meg som et kjøttstykke. De kjenner jo ikke damene, så de har bare falt for fantasien om et forhold og følelsen av at nå har de ei dame, og ikke falt for selve dama.

Anonymkode: e5d31...a53

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Arkana skrev:

Og skal virkelig Anna gi opp etter bare fire dager? Jeg skjønner ikke hvorfor man blir med på et sånt program en gang hvis man ikke har tenkt å i det minste prøve. 

Det må man få lov til om man merker at det er fullstendig kræsj. Det kan være fysisk, eller mentalt. Her tror jeg det er begge deler. Og man kjenner seg selv godt nok til å vite hva man kan leve med og utvikle noe med og ikke.

Anonymkode: e5d31...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det virker som disse karene bare er sykt glad for å endelig få muligheten med noen  , som likegjerne kunne vært hvem som helst, 

Anonymkode: e5d31...a53

Det inntrykket har ikke jeg. Jeg synes det virker som André helt oppriktig har følelser for Isabel og da er det også naturlig for ham å ville vise det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må man få lov til om man merker at det er fullstendig kræsj. Det kan være fysisk, eller mentalt. Her tror jeg det er begge deler. Og man kjenner seg selv godt nok til å vite hva man kan leve med og utvikle noe med og ikke.

Anonymkode: e5d31...a53

Selvfølgelig får man lov, men jeg tenker man har urimelig høye forventninger til eksperimentet hvis man forventer at alle følelser skal være på plass etter noen få dager. Det er en grunn til at de har blitt satt sammen og jeg synes det er rart å ikke ville gjøre et hederlig forsøk på å utforske det nærmere og bli bedre kjent.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må man få lov til om man merker at det er fullstendig kræsj. Det kan være fysisk, eller mentalt. Her tror jeg det er begge deler. Og man kjenner seg selv godt nok til å vite hva man kan leve med og utvikle noe med og ikke.

Anonymkode: e5d31...a53

Hun sa jo at hun syns han ser bra ut og at hun kunne føle seg stolt av å gå ved siden av ham. Men når hun har et så klart og tydelig bilde av hvem hun ser for seg, uten å være åpen for noe annet, så passer hun kanskje ikke til å bli med på eksperimentet.

 

12 minutter siden, Arkana skrev:

Selvfølgelig får man lov, men jeg tenker man har urimelig høye forventninger til eksperimentet hvis man forventer at alle følelser skal være på plass etter noen få dager. Det er en grunn til at de har blitt satt sammen og jeg synes det er rart å ikke ville gjøre et hederlig forsøk på å utforske det nærmere og bli bedre kjent.

Veldig enig! Jeg syns også de skylder hverandre å i det minste prøve, når de faktisk blir med på et slikt konsept. Hun skal ha for at hun er ærlig, men det går an å være ærlig og samtidig åpen for å prøve. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Katarina og Rune! Blir så glad av å se de to! 

Anna har virket tilbakeholden og negativ fra før hun i det hele tatt hadde møtt han. Skjønner ikke hvorfor hun ble valgt til å være med i programmet. Joda, man kan merke at det ikke klaffer ganske raskt, men når man i utgangspunktet aldri har prøvd.. 

 

 

 

Anonymkode: 4877d...a93

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre oppfører seg som en kosesyk hundevalp. Veldig lite sexy. Jeg hadde blitt gal. Skjønner Isabel godt som gjerne vil ha mer flørting og kanskje lekenhet. 

Anna virker vrang og vrien, men Geir også kanskje litt kjedelig. Anna har vel sagt at hun faller for typiske drittsekker, så nå hadde hun jo sjansen på en ordentlig fyr, men nei da. Så da dår hun vel fortsette med drittsekker da. 

Katarina og Rune er jo koselig  å se på, virker som om de er mest i takt med hverandre, også når det gjelder nærhet/avstand. Men, har en viss følelse at hun er out of his league. Han kommer til kort, tror jeg. 

Anonymkode: 7dada...4b5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hele vitsen med å delta på dette å ta sjansen på en partner man kanskje ikke ville valgt selv, men som ekspertene mener er en god match?  Da tenker jeg at man må ha et åpent sinn og gi det mer enn et par dager før man avskriver den andre.  

Anonymkode: c7ff1...ce5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Arkana skrev:

Det inntrykket har ikke jeg. Jeg synes det virker som André helt oppriktig har følelser for Isabel og da er det også naturlig for ham å ville vise det. 

Men hvordan kan man få følelser for et menneske man egentlig ikke kjenner? Kun på overflaten. Han kjenner jo ikke henne på innsiden (enda) . Da er det følelser i illusjonen om henne/en kjæreste. Men ja , han er helt klart begeistret

Anonymkode: e5d31...a53

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

André og Isabel virker som en perfekt match. Isabel må bare si hei til 2018,og la ting gå..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Irja skrev:

André og Isabel virker som en perfekt match. Isabel må bare si hei til 2018,og la ting gå..

Da må i så fall Andre la henne få puste. Han er ikke særlig flink til å tilpasse seg, synes jeg. Blir helt flau av å se på. 

Anonymkode: 7dada...4b5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Irja skrev:

André og Isabel virker som en perfekt match. Isabel må bare si hei til 2018,og la ting gå..

Hvorfor synes du de virker som en perfekt match? 

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan man få følelser for et menneske man egentlig ikke kjenner? Kun på overflaten. Han kjenner jo ikke henne på innsiden (enda) . Da er det følelser i illusjonen om henne/en kjæreste. Men ja , han er helt klart begeistret

Anonymkode: e5d31...a53

Han er forelsket. Man trenger ikke kjenne hverandre særlig godt for å være det. 

Endret av Arkana
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så overfladisk Isabel er! Hadde hun blitt forelska i André, hvis han eide egen bolig altså? Hva mente hun med at han ikke eide nåla i veggen? 

Jeg begynner å skjønne hvorfor hun er singel. Det samme gjelder Anna. Gir hun opp etter noen få dager? 

Men bedre match med Rune og katharina. De virker så søte sammen. Håper deres forhold varer. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at Katharina og Rune bare ender opp som venner, ikke kjærester. Hun virker ikke særlig gira. Men hun er hyggelig og snill med han, og jeg føler at hun gjør en innsats så godt hun klarer .

Det er mye mer enn hva Anna gjør. 

I alle sesonger hittil har det sett ut som det er damene som trekker seg unna. Ofte har vi jenter helt faste og urealistiske forestillinger om hva slags mann vi vil ha, og hvis det ikke er Mr Right så gidder vi ikke. Litt trist, egentlig.

Anonymkode: fcda5...2bc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er egentlig litt oppgitt over mine medsøstre...

Enig at det kan bli litt mye med André. Men, det kan jaggu ikke være lett å være mann når damene enten mener at det blir for mye eller at man ikke prøver i det hele tatt eller at det ikke er noen vits hvis man ikke blir "blown away" innen 24 timer.

Disneyfilmer burde bli bannlyst for fremtidige generasjoner ;) 

 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ella1 skrev:

Er egentlig litt oppgitt over mine medsøstre...

Enig at det kan bli litt mye med André. Men, det kan jaggu ikke være lett å være mann når damene enten mener at det blir for mye eller at man ikke prøver i det hele tatt eller at det ikke er noen vits hvis man ikke blir "blown away" innen 24 timer.

Disneyfilmer burde bli bannlyst for fremtidige generasjoner ;) 

 

 

Spikeren på hodet!

Å være snill er tydeligvis ikke særlig bra det heller, mye bedre med menn som bestemmer og gjør med kvinner akkurat det de selv vil 🙄

nå er jeg skikkelig slem, men det forundrer meg ikke at Anna fortsatt er singel, til tross for at hun snart er 40.

Geir må føle seg så lurt forresten. Anna var jo den bruden som var mest «på» i bryllupet, alt var helt supert og hun kjente sommerfugler og de koste i senga og what not. Tre dager senere er det bom stopp, uten at Geir har gjort noenting.

Anonymkode: fcda5...2bc

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror selve bryllupsdagen er en boble, sykt mye spenning og forventninger. Lett å bli revet med i gode følelser. Derfor racer de avgårde og forventer alt for mye for fort. Det har vi sett i de tidligere sesongene også. 

Det er jo en grunn til at de har et team rundt seg, til terapi og samtaler. Syns det virker veldig forhastet å avgjøre etter kun noen få dager at man ikke vil mer. Dette er jo et prosjekt , og det er jo langt i fra ferdig når serien er over. Egentlig burde de to parene som fortsatt er gift etter tidligere sesonger være med i kulissene som rådgivere. 

Jeg hadde ikke så stor tro på Nicolai og Andrea i fjor heller i starten av sesongen. Men de er jo fortsatt gift. 

Blir spennende å se fremover.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna virker som en dame som vet hva hun vil ha og ikke ha. Geir er visst ikke det hun hadde sett for seg og da ser hun ingen grunn til å fortsette. Men da er det tullete å skulle melde seg på et sånt program når man ikke er villig til å prøve og bare kaster inn håndkle 

Noen damer er så kravstore og kresene! 🙈 Skal man finne den rette, så bør man senke kravene litt. Ellers vil man aldri finne noen. Den perfekte mann Finnes ikke. Så er det alltid damene som er usikker. Noe sier meg at det ikke vil funke for noen av parene.

Lurer på om André hadde vært attraktiv for Isabel om han eide bolig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...