Gå til innhold

Gift ved første blikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjønner jeg godt. Han er ikke den mest attraktive, men det finnes alltid folk som ønsker seg en tøffel de kan bosse rundt, menn som kvinner.

Anonymkode: 2627c...042

Å kalle noen for tøffel og bosse dem rundt sier mer om deg enn om dem. 

Anonymkode: 33b04...2f0

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Å kalle noen for tøffel og bosse dem rundt sier mer om deg enn om dem. 

Anonymkode: 33b04...2f0

André er jo selve definisjonen av tøffel? Ser for meg at han enkelt vil la seg bosse rundt av en fremtidig kjæreste.

Anonymkode: 2627c...042

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må vel være Katarina og Geir evt? Alt annet ser jeg på som en totalt mismatch. 

Anonymkode: 0f4b8...7bc

Må være de. Kan ikke se for meg at Anna har falt for André, H ikke at Isabell og Geir hadde mye til felles:-D 

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må vel være Katarina og Geir evt? Alt annet ser jeg på som en totalt mismatch. 

Katarina og Geir? Veldig rar kombo det også? Men må være de? Jaja, hun har jo nok energi til å være med på turer osv. 😛

Anonymkode: 0d593...733

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Katarina og Geir? Veldig rar kombo det også? Men må være de? Jaja, hun har jo nok energi til å være med på turer osv. 😛

Anonymkode: 0d593...733

Tja.. regner ikke med at Rune er involvert siden det var han som nevnte det i intervjuet;) Og Katrina/Anna + André er neppe aktuelt? Ei heller Geir +Isabel? 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke Geir og Isabel? Det ville vel ikke vært så ubegripelig. 

• Liker 2
Skrevet

Geir og Isabel er jo hverandres drømmepartner, så hvorfor ikke😊

Håper Isabel er snillere med Geir enn det hun var mot André.

Anonymkode: d5884...f59

Skrevet
5 timer siden, LadyBlaBla skrev:

Hvorfor ikke Geir og Isabel? Det ville vel ikke vært så ubegripelig. 

Jeg synes det virker helt hinsides. Skriver jeg hvorfor blir jeg beskyldt for mobbing, så det dropper jeg. 

• Liker 4
Skrevet

Andre er jo en perfekt tøffel for Anna når man tenker etter...? 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Vinky skrev:

Andre er jo en perfekt tøffel for Anna når man tenker etter...? 

Hæ? Fikk heller inntrykk av at Anna ser etter en badguy, til og med Geir var jo alt for ettergivende etter hennes smak. Tror hun hadde foraktet André og hans klenging. Dessuten ble det vel to forskjellige ligaer utseendemessig. Ikke alle bryr seg om sånt, men jeg tror ikke Anna er typen til å ta til takke med noe mindre enn perfekt;)  

• Liker 6
Skrevet
På 7.9.2018 den 8.17, AnonymBruker skrev:

Hæ? Fikk heller inntrykk av at Anna ser etter en badguy, til og med Geir var jo alt for ettergivende etter hennes smak. Tror hun hadde foraktet André og hans klenging. Dessuten ble det vel to forskjellige ligaer utseendemessig. Ikke alle bryr seg om sånt, men jeg tror ikke Anna er typen til å ta til takke med noe mindre enn perfekt;)  

Husker jeg bare satt igjen med et dårlig inntrykk av henne. Hun virket slem, og som en som trenger noen å herje med.

Skrevet

Hva med Isabel og Rune da? Kan se for meg at Katarine kunne bli gretten pga det.

Anonymkode: 841cc...17f

• Liker 2
Skrevet
På 8.9.2018 den 13.48, Vinky skrev:

Husker jeg bare satt igjen med et dårlig inntrykk av henne. Hun virket slem, og som en som trenger noen å herje med.

Anna var slem, men det hun kommer til å falle for er en drittsekk ... En som hun aldri vet hvor hun har og som aldri lar henne føle seg for sikker på seg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Kunne tenkt meg konkurrere mot "ekspertene" som setter sammen matcher. Hadde vært interessant å se om jeg kunne se hvilke to som hadde potensiale for kjemi. 

Anonymkode: 3d4dc...7d8

• Liker 2
Skrevet
På 5.9.2018 den 19.51, MissDesiree skrev:

Nå får ikke jeg lest artikkelen, men er man sikker på at det er på tvers mellom parene? At et trekantdrama har foregått i kulissene kan vel like mye har betydd at f.eks Katarina har hooket opp med en som står bak kamera eller tilsvarende.

Anonymkode: e153e...0ea

• Liker 1
Skrevet

Er det kort ny sesong i høst?? 

Anonymkode: 1c160...2fa

Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får ikke jeg lest artikkelen, men er man sikker på at det er på tvers mellom parene? At et trekantdrama har foregått i kulissene kan vel like mye har betydd at f.eks Katarina har hooket opp med en som står bak kamera eller tilsvarende.

Anonymkode: e153e...0ea

Dette står i artikkelen:

Denne kvelden(alle deltakerne møttes for å se serien sammen) fant to av deltagerne tonen på tvers av de tidligere matchene. Dette viste seg å ikke være så populært for en tredjepart.

Larsen og de involverte vil ikke røpe noen navn, men samtykker til at hendelsen blir omtalt.

– Hele situasjonen ble så rar og ubehagelig. Så vidt jeg vet er ingen av parene særlig gode venner i dag. 

Endret av MissDesiree

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...