Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med de siste innleggene her. Grunnen til at Katarinas leilighet ikke er nevnt er nettopp fordi hun ikke har sett ned på Rune eller snakket stygt om hvordan han bor. Hvilken stil Isabel har synes jeg er uvesentlig, hun må få innrede leiligheten sin som hun ønsker akkurat slik alle andre gjør og smaken er som baken. Poenget er jo at hun synes hun er bedre enn André, og det er hun ikke. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forsvarer ikke Isabel mer enn ham, men hun fremstår som en strebersk bitch og han fremstår som en veik rotekopp uten ambisjoner. Ingen av delene er sannheten om dem vil jeg tro, det er bare slik dynamikken fungerte i deres tilfelle - kombinert med hva TVNorge valgte å klippe og vise.

Jf Geir ble ting klippet ganske feilaktig. Kombinert med det som må være dårlig veiledning, synes jeg sesongens par bare ble merkelige kombinasjoner og uinteressant tv. Synd for deltakerne som må forbli eksponert slik for ettertiden.

 

Anonymkode: ed770...d3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 

Katharina kommer i tillegg fra Snarøya og ikke der Isabell kommer fra. 

Anonymkode: d5884...f59

Kunne se på foreldrene til Isabel, at de heller ikke var fra en kapitalisert verden. Heller middelklassen....og det er det faktisk ikke noe galt i. Kan det være at hun har mindreverdighetskompleks?

Anonymkode: 5e165...163

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne se på foreldrene til Isabel, at de heller ikke var fra en kapitalisert verden. Heller middelklassen....og det er det faktisk ikke noe galt i. Kan det være at hun har mindreverdighetskompleks?

Anonymkode: 5e165...163

Nedre middelklasse i såfall, men jeg heller mer mot det som i gamle dager ble kalt arbeiderklassen.

Anonymkode: c7bf3...532

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nedre middelklasse i såfall, men jeg heller mer mot det som i gamle dager ble kalt arbeiderklassen.

Anonymkode: c7bf3...532

Enig. I den grad man kan bruke disse begrepene i det hele tatt i dag, så er hun fra arbeiderklasse, ikke middelklasse.
Katarina er kanskje middelklasse, type "lower upper middle class" som min amerikanske familie ville sagt - at de er solide nok, men ikke i øvre sjikt på noen måte.

Det er ingen av deltakerne som peker seg ut som noe annet enn veldig ordinær "klasse", Katarina hadde kanskje vestkantnykker/forventninger, men ellers var det ingen som var utpreget noe over de andre. Slik sett kommer Geir desto bedre ut av det, en utrolig jordnær fyr med manerer og verbalt kompetent, men bor på utskjelte Romsås i Oslo. Heller en solid person fra Romsås enn en flaky person fra vest :ler:

Anonymkode: ed770...d3c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvordan leiligheten til Andre så ut, men får ikke glemt det skuffa og misfornøyde trynet da Isabel fikk se leiligheten :ler: Leiligheten hennes var en het vanlig standar leilighet, verken mer eller mindre. Og de gardinene er noe lignende jeg hadde på ungdomsskolen og samme med den hjerteputa i sofaen :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Vinky skrev:

Hvordan vet dere at Rune har ny dame?

Det står i artikkelen i se og hør/dagbladetDagbladet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Omo skrev:

Det står i artikkelen i se og hør/dagbladetDagbladet 

Det er sååå koselig, han er skikkelig godgutt!!! Katarina var dum som ikke dedikerte seg til han men man kan jo ikke tvinge frem følelser heller. 

Anonymkode: e5d31...a53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre er på tinder for dere som kanskje er intr i han 👍

Anonymkode: e7a34...83d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2018 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Andre er på tinder for dere som kanskje er intr i han 👍

Anonymkode: e7a34...83d

😂 Sveipet du til høyre? 😏

Anonymkode: 6f258...acf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest vg-artikkelen og kan fortelle hva som står der?

Anonymkode: a18d8...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2018 den 13.49, AnonymBruker skrev:

Enig. 

Katharina kommer i tillegg fra Snarøya og ikke der Isabell kommer fra. 

Anonymkode: d5884...f59

Og hvor kommer da isabell fra, siden det er så mye verre enn Snarøya? 😂

Anonymkode: 76274...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor kommer da isabell fra, siden det er så mye verre enn Snarøya? 😂

Anonymkode: 76274...e7e

Husker ikke😂 ut på landet et sted, tror jeg.  

Der den kapitaliserte piffen holder til. Trøgstad?🤷‍♀️

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.5.2018 den 16.31, AnonymBruker skrev:

😂 Sveipet du til høyre? 😏

Anonymkode: 6f258...acf

Nei 😆

Anonymkode: e7a34...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ville bare informere om at Andre spiste på samme restaurant som meg i helga, og han var på date😁 En ordentlig pen jente. Han har fått mye negativitet her inne, men det har tydeligvis gått veien for han!

Anonymkode: 625ab...640

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville bare informere om at Andre spiste på samme restaurant som meg i helga, og han var på date😁 En ordentlig pen jente. Han har fått mye negativitet her inne, men det har tydeligvis gått veien for han!

Anonymkode: 625ab...640

Det skjønner jeg godt. Han er ikke den mest attraktive, men det finnes alltid folk som ønsker seg en tøffel de kan bosse rundt, menn som kvinner.

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det skjønner jeg godt. Han er ikke den mest attraktive, men det finnes alltid folk som ønsker seg en tøffel de kan bosse rundt, menn som kvinner.

Anonymkode: 2627c...042

Og en bonus er at en som André mest sannsynlig aldri vil forlate deg eller være utro.

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...