Gå til innhold

Gift ved første blikk

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 minutter siden, eksiltronder skrev:

Nå ser vi jo ikke hvert sekund av samtalene da, så det kan vel hende hun spurte.

Er du seriøs? Hvis hun spurte på forhånd, hvorfor lurte han på hvorfor hun hadde koffert i bilen og om hun skulle ut å reise? Og hvorfor ble han så tydelig tatt på senga og satt ut? Nei vet du hva, ikke alt kan forklares med klipp og lim i produksjonsprosessen!

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Gjest eksiltronder
Skrevet
Akkurat nå, Xmasclovn skrev:

Er du seriøs? Hvis hun spurte på forhånd, hvorfor lurte han på hvorfor hun hadde koffert i bilen og om hun skulle ut å reise? Og hvorfor ble han så tydelig tatt på senga og satt ut? Nei vet du hva, ikke alt kan forklares med klipp og lim i produksjonsprosessen!

Mente ikke at hun hadde spurt på forhånd, men at hun kanskje spurte på en litt hyggeligere måte på flyplassen. At han fikk muligheten til å backe ut uten kamera i ansiktet.

Skrevet
2 timer siden, eksiltronder skrev:

Mente ikke at hun hadde spurt på forhånd, men at hun kanskje spurte på en litt hyggeligere måte på flyplassen. At han fikk muligheten til å backe ut uten kamera i ansiktet.

Tja, mulig det. Spørs om tv-produsentene ville gått glipp av et slikt «tv-øyeblikk»..

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Arkana skrev:

Ja, den lo jeg godt av! Det er jo blank løgn.

Helt enig! 

Nå vet jeg ikke om den delen av episoden er klippet til, men det så ikke ut som Elisabeth-prest var så veldig overbevist der gitt:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Finnes det ikke regler her om å ikke spoile?

Å kjære vene, gjør noe annet enn å sitte på kvinneguiden og lese akkurat denne tråden hvis du ikke vil vite!!!

Anonymkode: 0f4b8...7bc

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kjære vene, gjør noe annet enn å sitte på kvinneguiden og lese akkurat denne tråden hvis du ikke vil vite!!!

Veeeeldig slitsomt å måtte trykke på den spoilerknappen vet du. Sånt gidder man ikke for andres skyld må vite. :troest: 

Anonymkode: 33b04...2f0

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt sagt! Skylde på andre for egen fristelse, er alltid lettest å skylde på andre og syte...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er da virkelig ikke spoiling når programmet ligger ute for alle. Nå lå folk skjerpe seg og slutte å være så snerpete.

Anonymkode: fcda5...2bc

• Liker 26
Skrevet

Jeg har ikke tro på noen av parene.

• Liker 4
Skrevet

Nå har jeg endelig fått sett gårsdagens episode 

Jeg skjønner meg ikke på Isabel! Hun er flink til å leke offeret. Hun føler seg så såret av han fordi han var ærlig og fortalte hva han følte i parterapien, men det var visst feil tidspunkt? Men hun var ikke like ille som hun har vært før

Jeg får vondt av Geir jeg. Så vinglete Anna har vært, frem og tilbake, og hun leker med følelsene hans. Geir så veldig paff ut da hun møtte opp på flyplassen (forståelig nok) og var nå klar til å flytte inn. Få se lenge det tar før hun blir usikker igjen. Da håper jeg ikke han gidder mer

• Liker 8
Skrevet

Anna mener tydeligvis at hun er bedre enn Geir. Han skal være glad han får en ny sjanse med henne liksom 

«Nå tenker jeg å overraske Geir. Han fortjener det» 

Tydelig at hun mener han er heldig som får se henne på flyplassen, og at hun skal flytte inn til han helt plutselig. 

Hadde jeg vært Geir hadde jeg blitt rimelig oppgitt og irritert.

Tar nok ikke lang tid før Anna er tilbake der hun var. Noe positivitet fra Geir, og hun pakker kofferten igjen tvert.

Isabelle virker å lete etter en «unnskyldning» for å at det ikke fungerer med André. Hun sier gang på hang at han burde tatt det opp med henne før parterapien. Det gjorde han jo. Flere ganger.

Godt klippet av produksjonen. 

Har ikke tro på noen av parene.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Irja skrev:

Anna mener tydeligvis at hun er bedre enn Geir. Han skal være glad han får en ny sjanse med henne liksom 

Tydelig at hun mener han er heldig som får se henne på flyplassen, og at hun skal flytte inn til han helt plutselig. 

Tar nok ikke lang tid før Anna er tilbake der hun var. Noe positivitet fra Geir, og hun pakker kofferten igjen tvert.

Isabelle virker å lete etter en «unnskyldning» for å at det ikke fungerer med André. Hun sier gang på hang at han burde tatt det opp med henne før parterapien. Det gjorde han jo. Flere ganger.

Altså... du velger litt å se på saken fra et dårlig lys. Anna vil jo bare gjøre Geir en hyggelig gest, da hun vet at hun har oppført seg vanskelig. Han har vært tålmodig. Anna prøver bare.

Anonymkode: 2f82e...2f3

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Irja skrev:

Enig med deg ift Anna.

Hvor mange ganger har hun ikke sagt at det er slutt/ikke noe mellom dem, og sist at hun nå føler en ro fordi hun vet det ikke blir noe der. Så skal hun plutselig flytte inn?! Hva er vitsen med det? Geir=ping pong ball som bare skal finne seg i alle hennes påfunn og berg og dalbaner..

Jeg håper ikke det blir de to. Av den enkle grunn at Geir, slik han fremstår i programmet, fortjener sååå mye bedre.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Som flere sier, virker som Isabel bare lettet etter grunner til å avslutte det hele. Tror de kunne funket som venner, men ikke forhold. Isabel vil jo ikke noe som helst nærhet fra han. Ikke en gang har sett hun ta på han

Hyggelig at Anna møter han på flyplassen og vil kjøre han hjem, men å plutselig flytte inn? Skjønner han ble helt satt ut da hun sa det. Nå er jeg klar liksom. Hjelpes!

Katharna virker veldig avhengig av snapchat. Ser hun ofte tar bilder og snapper. Hadde blitt gal om kjæresten min var sånn 🙈

Anonymkode: 8f765...1ba

• Liker 4
Skrevet

Jeg synest det var hyggelig at Anna ville overraske Geir, og det at hun ville overraske han er jo fordi hun ville gjøre noe hyggelig, ikke fordi hun mente at hun anser Geir som heldig som får en overraskelse fra henne.

Jeg synest heller ikke det er særlig dramatisk at hun valgte å overraske han med å flytte inn. Det er tross alt en del av eksprimentet å skulle bo sammen, det er bare det at tidspunktet det kommer på virker litt overraskene på Geir da han kanskje hadde trodd hun ikke ville ta det skrittet så fort. Han ble overrasket, men jeg tror han ble positivt overrasket. 

Anna virker iallfall innstilt på å prøve den siste tiden, så jeg tror det blir fint de vi ser den siste tiden av eksprimentet, men jeg tror også det er for kort tid til at de finner ut av de vil forsette å være gift, men kanskje nok til at de finner ut om de vil forsette å date etter eksprimentet er ferdig. 

Jeg synest det er bedre at hun prøver den siste tiden, enn at det ender opp med hun aldri gav det en sjanse.

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, missmcbeal skrev:

Jeg synest det var hyggelig at Anna ville overraske Geir, og det at hun ville overraske han er jo fordi hun ville gjøre noe hyggelig, ikke fordi hun mente at hun anser Geir som heldig som får en overraskelse fra henne.

Jeg synest heller ikke det er særlig dramatisk at hun valgte å overraske han med å flytte inn. Det er tross alt en del av eksprimentet å skulle bo sammen, det er bare det at tidspunktet det kommer på virker litt overraskene på Geir da han kanskje hadde trodd hun ikke ville ta det skrittet så fort. Han ble overrasket, men jeg tror han ble positivt overrasket. 

Anna virker iallfall innstilt på å prøve den siste tiden, så jeg tror det blir fint de vi ser den siste tiden av eksprimentet, men jeg tror også det er for kort tid til at de finner ut av de vil forsette å være gift, men kanskje nok til at de finner ut om de vil forsette å date etter eksprimentet er ferdig. 

Jeg synest det er bedre at hun prøver den siste tiden, enn at det ender opp med hun aldri gav det en sjanse.

Hvis det hadde vært mulig hadde jeg, ærlig talt, gitt en nedover pil her... Kunne ikke vært mer ueing.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor vil Anna gi eksperimentet en sjanse nå, når hun sier hun VET det ikke blir de to? Skjønte ikke helt, hva er vitsen da?

Anonymkode: 1a6fc...107

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor vil Anna gi eksperimentet en sjanse nå, når hun sier hun VET det ikke blir de to? Skjønte ikke helt, hva er vitsen da?

Fordi hun er en sånn type som plutselig tiltrekkes i det mannen blir litt kald og uinteressert? Og skremt/avvisende/hard to get når mannen er gira.. Min teori😝

• Liker 17
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun rett og slett prøver å bare redde litt ansikt? Hun har jo ikke vist seg fra sin beste side. Jeg tenker at for ekteskapets skyld er noen få dagers halvhjertet samboerskap fullstendig nytteløst, men hun har kanskje et behov for å vise at hun prøver. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...